Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi hyvä aloitus työhakemukseen?

Vierailija
22.08.2022 |

Olen kovakuntoinen keski-ikäinen rautaa nostava nainen, jolla esimieskokemusta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mieleen tule yhtään ajatusta vaikka oletkin ollut esimiesasemassa?

Vierailija
2/8 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haet K-Rautaan esimieheksi, niin ihan hyvä aloitus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain hyväpalkkaisen työn heti kun työnantaja kysyi minulta vielä yhden kysymyksen, eli "onko neidillä kysyttävää vielä". Vastasin ytimekkäästi, että "onko tämä paikka minun ja milloin voin aloittaa." Lyötiin kättä päälle ja kirjoitin työsuhteen, jossa pysyin 25-vuotta.

Vierailija
4/8 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä mieleen tule yhtään ajatusta vaikka oletkin ollut esimiesasemassa?

Ap esitti yhden ajatuksen aloituksessa.

Vierailija
5/8 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita ihan neutraalisti ja tavallisesti hakemuksen ensimmäinen kappale. Toiseen kappaleeseen sitten nasevasti kokemus ja fyysinen kunto. Loppu ei kiinnosta lukijaa. Kiittelet vain ajasta ja vaivannäöstä.

Vierailija
6/8 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun löytyisi paikkoja mihin hakea. Tuli vain samoja vastaan mihin olin hakenut jo. Kolmessa kuukaudessa ne näköjään loppuivat. En tiedä mitä tekisin....

Stressaa.

Vierailija
7/8 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ei saa antaa hyviä neuvoja, koska muuten tusina "Hei olen 35-vuotias reipas ja sosiaalinen tradenominalku Lempäälästä" heebot AV:lla ja Linkkarissa suuttuu.

Mutta jos haluat oikeasti kiinnittää rekrytoijan huomion, niin aloita vaikka kysymyksellä. "Etsittekö taitoa ja tuoreita näkökulmia? Olen blaa blaa...", "Kokemusta ja tuoretta näkemystä — tässä teille tradenomi valmiina controllerin haasteisiin".

Äläkä todellakaan kirjoita parhaita iskulauseita jonnekin hakemuksen puoliväliin!

Vierailija
8/8 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etsitkö isomunaista, osaavaa Controlleria? Tässä olen, call me". Aina on töitä löytynyt. M 38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme