Kompastuin ja löin pään , nyt ihan järkyttävä mustelma otsassa
Miten helvetissä kehtaan mennä
Töihin huomenna, varmaan puoli naamaa mustana.
Kommentit (21)
Laitat siihen laastarin ja sanot valtiosalaisuus.
Omaa tyhmyttäsi vai meinaatko että on yhteiskunnan vika?
Odotahan kun mustelma leviää silmien alle. On ensin tumma violetti, sitten vihertävä ja lopuksi kellertävä. Aurinkolasit päässä seikkailin pari viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulle ole käsiä, joilla otat kaatumisen vastaan ja rikot ranteet mäsäksi?
Joo, olen kädetön.
Kiitos ihan mahtavasta kommentista, mietit varmaan pitkään mitä vastaat.
Vierailija kirjoitti:
Odotahan kun mustelma leviää silmien alle. On ensin tumma violetti, sitten vihertävä ja lopuksi kellertävä. Aurinkolasit päässä seikkailin pari viikkoa.
Juu, tuota juuri mietin . Tuntuu jo nyt , että valuu silmien alle turvotus.
Vierailija kirjoitti:
Omaa tyhmyttäsi vai meinaatko että on yhteiskunnan vika?
Ihan oli omaa tyhmyyttä 😄
Kännissä hoipertelit vai miten tuollainen naamalle kaatuminen pääsi tapahtumaan. ylämäkeen noustessa ymmärtäisin, siinä ei välttämättä ehdi reagoida käsillä vaan menee naama edellä mukkelis makkelis ympäri ämpäri.
Tätivainaa otti ukoltaan pataan ja selitys oli aina naaman ollessa mustana, että kaapinoveen kopsahti.
Paksu meikkivoide peittää kyllä. Otsaan harvoin tulee ihan mustaa jälkeä.
Silmät olen joskus meikannut tummanvioletilla luomivärillä siten että molemmat näyttää samalta. Sopi hyvin bileisiin, mutta töissä saattaa olla hieman liikaa...
Käy lääkärissä aivotärähdyksen takia.
Mä oon myös ihan raikkaana onnistunut kaatumaan ja tuli viikon ajan kyselyä, että lyökö se sun miesystävä :D Tiedän siis tunteen. Tsemppiä, ihan hyvin kehtaat mennä töihin, älä välitä muista tai käytä sitä vaikka keskustelun avauksena.
Seuraavaksi hankkimaan jotain kunnolla peittävää CC-voidetta. Ei se turvotusta peitä, mutta väriä sentään vähän.
Minä kaaduin ihan selvinpäin kadulla ja löin otsan maahan. Onneksi ei tullut mitään murtumia mutta lähes kolme viikkoa kesti että kaikki jäljet hävisivät naamasta. Oli kiva seurata kun veri alkoi valua alaspäin ihon alla. Ensin meni mustaksi toinen silmä ja sitten toinenkin. Oli tosi hurjan näköistä. Joka aamu otin muistoksi selfien että mitenkähän hakatun näköinen sitä on tänään. Mieheni kieltäytyi kulkemasta kanssani, sanoi että ihmiset tuijottaa häntä paheksuvasti.
Hirudoid Forte emulsiovoidetta siihen paksulti ja elmukelmu päälle imeytymistä tehostamaan. Geeliä ei saa peittää kelmulla.
Myöhästyit kylmähoidossa. Jokunrn päivä ditten - mustelma ei synny päivässä!
Vierailija kirjoitti:
Minä kaaduin ihan selvinpäin kadulla ja löin otsan maahan. Onneksi ei tullut mitään murtumia mutta lähes kolme viikkoa kesti että kaikki jäljet hävisivät naamasta. Oli kiva seurata kun veri alkoi valua alaspäin ihon alla. Ensin meni mustaksi toinen silmä ja sitten toinenkin. Oli tosi hurjan näköistä. Joka aamu otin muistoksi selfien että mitenkähän hakatun näköinen sitä on tänään. Mieheni kieltäytyi kulkemasta kanssani, sanoi että ihmiset tuijottaa häntä paheksuvasti.
Miten voi selvin päin kaatua kadulla? Onko sulla kaatumatauti?!
Juuri oli iltasanomissa kun bussikuski oli kaatunut työmatkallaan ja kopsuttanut bussikuskipäänsä. Pari miljoonaa korvauksia, kun on pitänyt jopa käydä kuntoutuksessa. Aika hyvä tili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelin reippaasti ja jalka osui kohollaan olevaan katukiveen. Vauhti pysähtyi kuin seinään mutta keho jatkoi liikettä. En kertakaikkiaan ehtinyt tehdä yhtään mitään, en ottamaan vastaan käsilläkään (mikä oli ehkä hyvä). Seuraavaksi tajuan että makaan maassa ja olen lyönyt otsan katukiveen. Sain onneksi välittömästi apua usealta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelin reippaasti ja jalka osui kohollaan olevaan katukiveen. Vauhti pysähtyi kuin seinään mutta keho jatkoi liikettä. En kertakaikkiaan ehtinyt tehdä yhtään mitään, en ottamaan vastaan käsilläkään (mikä oli ehkä hyvä). Seuraavaksi tajuan että makaan maassa ja olen lyönyt otsan katukiveen. Sain onneksi välittömästi apua usealta ihmiseltä.
Käy nyt lääkärillä se kallosi kanssa, ettei tarvi myöhemmin katua. Kivi on kova vastakappale kun siihen päänsä lyö. Voi tulla särö kalloon tai muuten aivot voivat heilahtaa. Päävammat ovat vakavia!
Eikö sinulle ole käsiä, joilla otat kaatumisen vastaan ja rikot ranteet mäsäksi?