Onko iPad Air 2022 + Apple Pencil hintansa ~1000 € arvoisia?
Pidemmän aikaa ollut mielessä ostaa tuo, kun haluan tehdä muistiinpanoja. Hinnat ovat vaan ihmetyttäneet ja koskaan ei tunnu olevan mitään tarjouksia. Mutta kaipa nuo ovat hintansa arvoisia.
Kommentit (13)
en ostaisi vaan ostaisin ton viime vuoden mallin joka maksaa 379
Mulla on pari vuotta vanha Samsungin tabletti näppiskotelolla, maksoi kolmanneksen tuosta ja toimii kuin unelma. En maksaisi tonnia mistään tabletista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pari vuotta vanha Samsungin tabletti näppiskotelolla, maksoi kolmanneksen tuosta ja toimii kuin unelma. En maksaisi tonnia mistään tabletista.
Mikä malli? Saako pencilin?
AP
Osta halvin applen tabletti, varmasti riittää tarkoitukseesi. Pelkkiin muistiinpanoihin käy varmasti halvin tabletti jonka kaupasta löydät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Samsung Galaxy S6 Lite, näppiskotelona Logitechin kotelo, jossa on kosketuskynä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APSamsung Galaxy S6 Lite, näppiskotelona Logitechin kotelo, jossa on kosketuskynä mukana.
Tuo keskusmuistin (RAM) pieni määrä 4 GT epäilyttää, että alkaa sakata. Muuten näyttää hyvältä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APSamsung Galaxy S6 Lite, näppiskotelona Logitechin kotelo, jossa on kosketuskynä mukana.
Tuo keskusmuistin (RAM) pieni määrä 4 GT epäilyttää, että alkaa sakata. Muuten näyttää hyvältä.
AP
Etkös sinä sanonut sitä muistiinpanojen tekemiseen tarvitsevasi? Ei ole sakannut edes tuubivideoiden kanssa tähän asti.
Air on hyvä ja hintansa väärti mun mielestä. Itellä 2021 malli käytössä ja huvikäytössä korvannut macbook pro:n täysin, jolla teen sitten työjuttuja enemmän. Suosittelen.
Ruutupaperivihko ja mustekynä.
Onnistuu nimittäin muistiinpanot. Ja halvalla.
Eipä ole ihme, että ihmiset itkee rahojen loppumista ja surkeita tulojaan, kun pitää muistiinpanovälineistäkin maksella tonni. Puhelimetkin pitää olla viimeisintä mallia. Ennenkin on kirjoitettu 6 ällää lukiosta, eikä siihen tarvittu tonnin muistiinpanovälineitä.
Vierailija kirjoitti:
Ruutupaperivihko ja mustekynä.
Onnistuu nimittäin muistiinpanot. Ja halvalla.
Ei pysty korjaamaan helposti. Piirrän iPadilla ja käytän tasoja. Helppo suunnitella tasojen avulla eri vaihtoehtoja. Kannan laukussa iPadia ja pystyn vaikka kahvilassa tekemään suunnitelmia. Kätevää.
Muistiinpanoja varten vähän turha.
Sitten jos jotain graafista suunnittelua/ taidetta tms. tekee niin ihan ok. Ei paras, muta hyvä.
Vauva.fi:tä ei halvemmalla voi edes selata kyllä, eli siihen soveltuu.