Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä joululahjaksi appivanhemmille, joilla on jo kaikkea??

Vierailija
25.10.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-konsertti- tai teatteriliput

-kylpytakit ja saunatavaraa (tuoksuja yms.)

-herkkukori, johon keräät esim. joulukahvia, glögiä jne. Lisäksi servettejä, kynttilöitä...

Vierailija
2/6 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä huippuhyviä lahjoja löytyy Worldvisionin sivuilta. Itse ostaisin lehmän kaikille, jos minulla vain olisi rahaa. Olen lukenut monestakin lähteestä, kuinka paljon yksi lehmä voi vaikuttaa kehitysmaaperheen ja jopa kokonaisen kylän elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivuilla on nyt tarjous! Itse nimittäin ajattelin tuota lahjaksi. Siellä on tarjous myös julisteesta...

Vierailija
4/6 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ainakaan iso ja isoisovanhemmat odota meiltä mitään kallista materiaa vaan ilahtuvat aidosti esim. kehystetyistä lasten kuvista tai tyynyliinoista joihin on painettu lasten kädenjäljet jne.

Vierailija
5/6 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tosi hankalat appivanhemmat.

Yhtenä jouluna ostettiin saunatarvikkeita, löylytuoksuja, saippuaa ja laudeliinat.

Saatiin sitten palautetta, että lahjan pitäisi olla hyödyllinen eikä mitään turhaa tavaraa :(

Vierailija
6/6 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi edes ostaa appivanhemmille lahjola. Kyllä ihmiset, joilla on jo kaikkea ymmärtää jos saavat vaan pienen joulutervehdyksen. Todella tyhmää stressata itseään tällaisilla asioilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä