Onko sinulla jäänyt kaappiin Jalostajan hernaria?
Mitä aiot tehdä niille?
Minä heitän kyllä roskiin.
Kommentit (23)
Pari purkkia oli mutta kun tuli tämä koppakuoriasjuttu niin roskiin meni. En varmasti ikinä osta enää Jalostajaa.
Kivikylän hernari on paras purkkihernari, lihaakin jonkun verran
On, ei minua joku koppakuoriainen häiritse.
Mikä vika Jalostajan hernekeitossa? Mulla aina hätävarana purkki kaapissa. Kuukausittain syön pois.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika Jalostajan hernekeitossa? Mulla aina hätävarana purkki kaapissa. Kuukausittain syön pois.
Etkö seuraa uutisia? Kerta toisensa jälkeen löytyy koppakuoriaisia keitosta.
Mies laittoi eilen itselleen just jalostajan hernekeittoa. Kysyin eikö ötökät hirvitä? Vastasi ettei ne varmaan miltään maistu 😀
Söin vaikka oli koppiaisia.
Koppiaiset sivuun ja ääntä kohti.
Ei. En ole koskaan ostanut saatika syönyt purkkihernaria.
Meinaatteko että ulkomaisissa valmisruuissa ei ole sattumia?
Tumma pieni koppiainen erottuu hyvin vaaleanvihreästä.
Jos on vähänkään mausteita ruuanseassa niin kuka sieltä koppakuoriaisen erottaa..
Vierailija kirjoitti:
Söin vaikka oli koppiaisia.
Koppiaiset sivuun ja ääntä kohti.
Kaksi purkillista olen jo shönyt ja hengissä olen edelleen. Kunhan sen keittää kunnolla niin mikä siinä on vaarallista?
Kohtahan niitä hyönteisiä pitää muutenkin ruveta syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on ekstralihaa vaan.
On varmaan purkki jäljellä. Ostin silloin kun piti valmistautua sotaan tms. Toinen on Lundenin valmistamaa. Epäröin syödä, vaikka hyönteisvillitys-aikana maistoin jotain sirkkaleipää. Tosin ihan vaan palasin otin kaupassa kun oli tarjolla. Jokin siellä rahisi, mutta ei maistunut.
Kuka viitsii narista muutamasta hyönteisestä.
On 5 purkkia ja aion syödä. En pelkää kuoriaisia.
Tietäisitpä vaan mitä kaakaoista suklaista löytyy jauhettuna. Heitätkö suklaatkin roskiin?
Syödään vaan jouluna riisipuuron tilalla. On jännää kuka saa koppiksen keittoonsa. On kuin manteli riisipuurossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En juurikaan. Saahan koppakuoriaisen noukittua helposti pois, tuskin ne myrkyllisiä on.
Just yksi päivä lensi pikkukärpänen mun kastikkeeseen ja sinne katosi.
Siis missä niistä on noita? Onko riistahernarissa?
Mulla kaapissa yksi Riistahernekeitto jossa lukee että herneiden alkuperä on Suomi.
Samoin yksi Palviliha-hernekeitto, jossa lukee että herneiden alkuperä on Suomi.
Nuo joista löytynyt mustia kuoriaisia, niiden herneet ovat olleet peräisin ULKOMAILTA.
Joten älkää sitten turhaan kaikkia pois heittäkö!
En oo ostanu ku ehkä kerran 20 vuoden aikana. Teen hernarit aina itse.