En tykkää kihlasormuksestani
Eli voinko vaan valita vihkisormukseni täysin erilaisen ja sitten vaan pitää sitä?
Kommentit (22)
Mikä vika sormuksessa? Vaihdosta kannattanee ehkä jutella antajan kanssa. Heitit kyllä vähän pahan kysymyksen.
m50
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi täysin erillistä, molemmat kylläkin kivoja, joten käytän niitä vuorotellen, niin ei kyllästy yhteen ja samaan.
Minäkin mietin, että voisiko näin tehdä. Tämä nykyinen on kultainen, niin jos valitsisin vihkisormukseksi hopean värisen, niin olisi sitten molemmat.
Ap
Tietenkin voit.
Minä ainakin vaihtelen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika sormuksessa? Vaihdosta kannattanee ehkä jutella antajan kanssa. Heitit kyllä vähän pahan kysymyksen.
m50
Ei tässä varsinaisesti mitään vikaa ole, mutta tämä on tosiaan keltakultainen ja välillä haikailen hopean sormuksen perään. En löydä tähän sormukseen sopivaa kaunista vihkisormusta, joten pitäisi etsiä ihan eri värinen ja eri tyylinen.
Ap
Etkö ole ollut itse mukana valitsemassa kihlasormusta?
Mulle osti ex-mies rumimman sormuksen ikinä. Silloin tajusin, että tuo mies ei tunne mua yhtään. Heitin sen ränkylän kirjaimellisesti pusikkoon ja jätin miehen. Ei tullut häitä ei.
Tietysti voit ostaa vaikka kymmenen erilaista sormusta. Sormus on pelkkä symboli, jos sellaista haluat käyttää. Kihlaus ei ole = kihlasormus.
Vierailija kirjoitti:
Mulle osti ex-mies rumimman sormuksen ikinä. Silloin tajusin, että tuo mies ei tunne mua yhtään. Heitin sen ränkylän kirjaimellisesti pusikkoon ja jätin miehen. Ei tullut häitä ei.
oli aika tyhmä mies kun tuommoista kosi
Kaupastahan niitä uusia saa. Mulla taitaa olla jo neljäs tai viides vihkisormus menossa. Miehellä toinen.
Saman miehen kanssa naimisissa 25 vuotta. Yhteen mieheen olen suostunut sitoutumaan loppu iäkseni, mutten yhteen sormukseen. Kaikki ovat tallessa ja käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oli aika tyhmä mies kun tuommoista kosi
Eikä ollut edes ainoa 😄 Otin sen joka osti kauniin ja mun tyyliseni sormuksen. Ärsyttääkö?
Olin mukana valitsemassa ja jossain mielenhäiriössä ajattelin, että haluan keltakultaisen sormuksen. No, alkoi kaduttamaan jonkun ajan päästä.
Miehen vaihto ei ole vaihtoehto, enkä ole hänelle kehdannut puhua koko asiasta koska onhan tämä vähän pinnallista :D
Ap
Voit pitää ihan sellaista sormusta kuin tykkäät tai olla koko aan pitämättä.
Metallirinkulalla sormessa ei ole mitään tekemistä sitoutumisen kanssa.
Ei kai tuosta nyt niin kuolemanvakavaa kannata tehdä. Itsekin vaihtelen sormuksia tilanteen mukaan. Välillä on pelkkä vihkisormus, välillä molemmat ja toisinaan sormessa "varasetti" kun haluan vähän eri tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Olin mukana valitsemassa ja jossain mielenhäiriössä ajattelin, että haluan keltakultaisen sormuksen. No, alkoi kaduttamaan jonkun ajan päästä.
Miehen vaihto ei ole vaihtoehto, enkä ole hänelle kehdannut puhua koko asiasta koska onhan tämä vähän pinnallista :D
Ap
Siis itse valitsit sormuksen mistä et pidä. No ihan oma mokasi.
Mitä mieltä sun terapeutti on tästä hommasta?
Joskus muistan kuulleeni, että jos pitää molempia sormuksia peräkkäin samanaikaisesti, niin parempi vaihtoehto olisi, että molemmat ovat samaa metallia esim. keltakultaa ja valkokultaa kuin kultaa ja hopeaa.
Kanita tai myy se ja osta niillä rahoilla uusi sormus.
Itsellä on vuorotellen vihki ja kihlasormus. En pidä niitä koskaan yhdessä
Mulla on kaksi täysin erillistä, molemmat kylläkin kivoja, joten käytän niitä vuorotellen, niin ei kyllästy yhteen ja samaan.