Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tykkää kihlasormuksestani

Vierailija
21.08.2022 |

Eli voinko vaan valita vihkisormukseni täysin erilaisen ja sitten vaan pitää sitä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi täysin erillistä, molemmat kylläkin kivoja, joten käytän niitä vuorotellen, niin ei kyllästy yhteen ja samaan.

Vierailija
2/22 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika sormuksessa? Vaihdosta kannattanee ehkä jutella antajan kanssa. Heitit kyllä vähän pahan kysymyksen.

m50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi täysin erillistä, molemmat kylläkin kivoja, joten käytän niitä vuorotellen, niin ei kyllästy yhteen ja samaan.

Minäkin mietin, että voisiko näin tehdä. Tämä nykyinen on kultainen, niin jos valitsisin vihkisormukseksi hopean värisen, niin olisi sitten molemmat.

Ap

Vierailija
4/22 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voit.

Minä ainakin vaihtelen.

Vierailija
5/22 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika sormuksessa? Vaihdosta kannattanee ehkä jutella antajan kanssa. Heitit kyllä vähän pahan kysymyksen.

m50

Ei tässä varsinaisesti mitään vikaa ole, mutta tämä on tosiaan keltakultainen ja välillä haikailen hopean sormuksen perään. En löydä tähän sormukseen sopivaa kaunista vihkisormusta, joten pitäisi etsiä ihan eri värinen ja eri tyylinen.

Ap

Vierailija
6/22 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Laita mauton mies vaihtoon.

Vierailija
7/22 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole ollut itse mukana valitsemassa kihlasormusta?

Vierailija
8/22 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle osti ex-mies rumimman sormuksen ikinä. Silloin tajusin, että tuo mies ei tunne mua yhtään. Heitin sen ränkylän kirjaimellisesti pusikkoon ja jätin miehen. Ei tullut häitä ei.

Vierailija
9/22 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voit ostaa vaikka kymmenen erilaista sormusta. Sormus on pelkkä symboli, jos sellaista haluat käyttää. Kihlaus ei ole = kihlasormus.

Vierailija
10/22 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle osti ex-mies rumimman sormuksen ikinä. Silloin tajusin, että tuo mies ei tunne mua yhtään. Heitin sen ränkylän kirjaimellisesti pusikkoon ja jätin miehen. Ei tullut häitä ei.

oli aika tyhmä mies kun tuommoista kosi

Vierailija
11/22 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupastahan niitä uusia saa. Mulla taitaa olla jo neljäs tai viides vihkisormus menossa. Miehellä toinen.

Saman miehen kanssa naimisissa 25 vuotta. Yhteen mieheen olen suostunut sitoutumaan loppu  iäkseni, mutten yhteen sormukseen. Kaikki ovat tallessa ja käytössä.

Vierailija
12/22 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oli aika tyhmä mies kun tuommoista kosi

Eikä ollut edes ainoa 😄 Otin sen joka osti kauniin ja mun tyyliseni sormuksen. Ärsyttääkö?

Vierailija
13/22 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mukana valitsemassa ja jossain mielenhäiriössä ajattelin, että haluan keltakultaisen sormuksen. No, alkoi kaduttamaan jonkun ajan päästä.

Miehen vaihto ei ole vaihtoehto, enkä ole hänelle kehdannut puhua koko asiasta koska onhan tämä vähän pinnallista :D

Ap

Vierailija
14/22 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pitää ihan sellaista sormusta kuin tykkäät tai olla koko aan pitämättä.

Metallirinkulalla sormessa ei ole mitään tekemistä sitoutumisen kanssa.

Vierailija
15/22 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuosta nyt niin kuolemanvakavaa kannata tehdä. Itsekin vaihtelen sormuksia tilanteen mukaan. Välillä on pelkkä vihkisormus, välillä molemmat ja toisinaan sormessa "varasetti" kun haluan vähän eri tyyliä. 

Vierailija
16/22 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin mukana valitsemassa ja jossain mielenhäiriössä ajattelin, että haluan keltakultaisen sormuksen. No, alkoi kaduttamaan jonkun ajan päästä.

Miehen vaihto ei ole vaihtoehto, enkä ole hänelle kehdannut puhua koko asiasta koska onhan tämä vähän pinnallista :D

Ap

Siis itse valitsit sormuksen mistä et pidä. No ihan oma mokasi.

17/22 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä sun terapeutti on tästä hommasta?

Vierailija
18/22 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muistan kuulleeni, että jos pitää molempia sormuksia peräkkäin samanaikaisesti, niin parempi vaihtoehto olisi, että molemmat ovat samaa metallia esim. keltakultaa ja valkokultaa kuin kultaa ja hopeaa.

Vierailija
19/22 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanita tai myy se ja osta niillä rahoilla uusi sormus.

Vierailija
20/22 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on vuorotellen vihki ja kihlasormus. En pidä niitä koskaan yhdessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi