Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut olevani sisältä aikamoista likaa täynnä

21.08.2022 |

Osaan piilottaa omat ajatukseni hyvin, mutta sisältäni olen erittäin itsekäs ja jopa myrkyllinen. Saatan välillä olla vahingoniloinen, mutta tiedän että se on ihan hirveää, joten en edes auta vahingon tapahtumista. En kiusaa tai puhu paskaa, kun tiedän että osaa vain omaan nilkkaan. Heikon moraalin silti omaan, mikä nyt on alkanut oksettaa itseäkin. En tiedä voiko siitä ns. parantua. Traumatausta on kyllä, mutta ei se helpota oloa, jos ja kun tietää, ettei ole ansainnut hyviä asioita, kun sisältä on myrkyllinen käärme. Suloiseksi ja herkäksi sanovat. Olen uskomaton, eikä millään kauniilla tavalla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavali osasi kuvat sinut jo 2000 vuotta sitten. Eipä me muutkaan juuri erilaisia olla.

2/7 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paavali osasi kuvat sinut jo 2000 vuotta sitten. Eipä me muutkaan juuri erilaisia olla.

Hyi h*lvetti mitä saastaa sitä on. Pitäisi pystyä olemaan paljon parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jep, totuus ihmisestä. Moni ei vain sitä ihan noin suoraan myönnä. Joko selitellään, tai koitetaan kääntää vahvuudeksi jopa.

Minä olen kaksinaamainen, kun olen muka niin ymmärtäväinen. Ja en sano ihmisille, mitä oikeasti ajattelen, silloin kuin se olisi hyvä ja reilua. Muun muassa.

4/7 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jep, totuus ihmisestä. Moni ei vain sitä ihan noin suoraan myönnä. Joko selitellään, tai koitetaan kääntää vahvuudeksi jopa.

Minä olen kaksinaamainen, kun olen muka niin ymmärtäväinen. Ja en sano ihmisille, mitä oikeasti ajattelen, silloin kuin se olisi hyvä ja reilua. Muun muassa.

Niin, olen huomannut, että monet ovat suoraan kiusaajia ja toisten arvostelijoita, ovatko he sitten vain suoria vai sisältä enemmän pahoja jopa? Olenko minä erittäin myrkyllinen vai normaali ihminen? Kuka tietää, en minä ainakaan. Sen tiedän, etten enkeli ole, kaukana siitä. Tekee pahaa ajatella, joskus välitin ihmisistä, nykyään juuri en. Sekin aika paha juttu.

Vierailija
5/7 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-kerho jälleen kokoontuu.

Vierailija
6/7 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä likaa tulee joka päivä ulos peräaukosta. Hyi hitto, että haiseekin vielä.

Vierailija
7/7 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttiko vaimosi poies? Menetkö väkisin kylään paikkoihin johon et ole tervetullut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi