Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullu naapuri ahdistelee perhettämme

Vierailija
25.10.2006 |

Oli pakko tulla kirjoittamaan tännekin, kun olen niin järkyttynyt viimeaikaisista tapahtumista.

Asutaan kerrostalossa ja meitä kerrosta alempana asuu eräs nainen, jolla on alkoholiongelma ja ilmeisesti vähän mielenterveyshäiriöitäkin. Hän on jotenkin nyt sitten ihastunut mieheeni. On esim. tullut rimputtamaan ovikelloa iltamyöhään ja kysynyt, että " onko sun ukkos kotona" . Kerran kun mies tuli töistä, niin nainen oli pyytänyt häntä kotiinsa katsomaan jotain juttua joka piti muka asentaa. Mies oli kieltäytynyt kohteliaasti ja jatkanut matkaa.

Tänään sitten hississä. Olin juuri sulkemassa hissin ovea, kun nainen tunki sisään hirveästi alkoholille haisten. Lapsi istui rattaissa ja nainen mulkoili sitä vihaisesti. Kun nainen pääsi oman kerroksensa kohdalle, niin hän tönäisi minua päin hissin takaseinää ja huusi mennessään, että " paska ämmä, kuole pois" .

Kerroin miehelle koko tämän episodin ja hän haluaisi tehdä nyt rikosilmoituksen. Itse olen ihan sekaisin enkä tiedä, mitä tehdä. Pelottaa mennä huomenna ulos.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille vaan.

Vierailija
2/8 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulosti ihan meidän alakerran alkkikselta,se vainoaa mun miestä,kans pyytänyt katsoon jotain " juttua" (olikohan se töpseli muka niin ylhäällä ettei yltänyt tmv eikä siellä sit oikeesti ollut mitään) ja käynyt kysyyn meidän ovella mun miestä...

Mulle se ei oo tehnyt/sanonut mitään,painottaen sanaa MITÄÄN,kun ollaan miehen kanssa niin se käyttäytyy kuin mua ei siinä oliskaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sairaalloisen mustis sulle miehestäs ja ehkä lapsestannekin.

Vierailija
4/8 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en tiedä voiko tässä mitään rikosilmoitusta tehdä, kun ei minulle mitään sattunut. Tekisi mieli muuttaa pois.

Nainen liikkuu usein sellaisessa epäsiistin näköisessä juoppoporukassa. Varmaan heidän ansiotaan, että hiekkalaatikolta löytyy usein särkyneitä pulloja.

ap

Vierailija
5/8 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla mielenterveysongelmia.

Vierailija
6/8 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on maantienvärinen tukka, likainen olemus ja säkkimäisiä epäsiistejä vaatteita. Ikä about 30 vuotta.

ap

Vierailija
7/8 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap sulle!

10

Vierailija
8/8 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avohoito luo säästöjä. Mietitään seuraavien vaalien aikaan että mihin halutaan veroeuroja käytettävän; lämmitetäänkö espaa, rakennetaanko musiikki ja kulttuuri tapahtumia, vai saatetaanko vihdoin terveys(niin fys kuin psy) etusijalle? Eteenkin huonosti voivien ja itsetuhoisien lapsien hoito on retuperällä. Vuosien jonot asianmukaiseen hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän