Mitä vitriinissä oikein kuuluisi säilyttää?
Muutettiin joitakin vuosia sitten yhteen miehen kanssa ja hän toi mukanaan kaksi isoa lasivitriiniä. Ei siinä, kyllä ne edelleen meille mahtuvat, mutta mitä niissä pitäisi säilyttää? Näyttää sotkuiselta kun sekalaista tavaraa on siellä kuin hujan hajan. Keittiön vitriinissä on 4 pitkää hyllyä ja sivuilla 8 pikkuhyllyä. Ei meillä edes ole niin paljon astioita että tuonne saisi niitä kivasti esille, arkiastiat on keittiön kaapissa eikä niiden lisäksi ole kuin jotain viinilaseja. Onhan niitä kaikenlaisia pikkuesineitä mitä on haluttu säilyttää, mutta näyttää tosi rauhattomalta jos ne on kaikki esillä.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vitriineissä mm. kirjoja, keräily- ja kuriositeettiesineitä sekä taksidermiaa.
Huomattavasti kiinnostavampi sisustus siis kuin näillä turvallisen beigen, valkoisen ja harmaan käyttäjillä, jotka katselevat blogeista millainen heinätuppo "pitää" olla maljakossa, millainen jakkaraviritys esittämässä yöpöytää ja mitä kirjoja pitää olla tällä kertaa pinossa sivupöydällä.
Kiitos kommentistasi, meillä tosiaan riittää kaikenlaisia erikoisia yksityiskohtia ja tavaroita katseltavaksi ja tutkittavaksi. Itsekään en viihtyisi näissä suoraan sisustuslehdistä kopioiduissa kodeissa, aivan liian kliinistä, steriiliä ja valkoista minun makuuni.
Jos tykkää säilytellä eläinten raatoja kotonaan, niin voin hyvin kuvitella, että sistuslehtien kodit on liian steriilejä :D
Meillä vitriinissä on hyllytkin lasia, ei voi siis painavaa tavaraa säilyttää. Meillä on erilaisia olut-, viini-, viskilaseja ja vastaavia hyvin väljästi aseteltuna. Voi olla vähän vanhanaikaista, mutta mitäpä tuosta? Ripaus mennyttä aikaa tuo kotoisuutta kotiin. :)
Kalenteri jossa on jokainen käytetty kondomi oman päivän kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vain. Mulla on lasiovinen kirjahylly. Kirjahyllyn ja vitriinin hybridi oikeastaan.
Siellä on tosiaan paljon niitä kirjoja ja sitten ihan matkamuistoja ym. nättiä ja "turhaa" tavaraa.
"kirjahyllyn ja vitriinin hybridi" 😂 😂 😂
Pitääkö tota tunkea nykyään jokapaikkaan, puhukaa suomea.
"Kirjahyllyn ja vitriinin risteytymä"
Ikkunakalvot käy myös vitriineihin.
Käytettyjä kakkavaippoja.