Jos kengän koosta sanotaan, että on
Väljempää mallia ja tilaa normikokoasi pienemmät niin miten teet?
Pähkäilen tässä, että mitä kokoa tilaisin, olisi myös puolikkaita kokoja esim.39,5.
Tilaisko tosiaan 1 kokoa pienemmät vai puolikkaan koon verran pienemmät..
Se vaihtorumba on niin hanurista ja voihan sitä sitten jäädä ilmankin, jos rumban aikana onkin koko loppunut..
Kommentit (10)
Tilaisin pienempää kokoa, ja varautuisin palautusrumbaan.
Tästä syystä en oikeastaan ikinä osta kenkiä netistä.
Etenkin ulkomaisilta valmistajilta varoisin tilaamasta ainakaan liian pientä kokoa. Ehkä saksalaiset ovat poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Tilaisin pienempää kokoa, ja varautuisin palautusrumbaan.
Tästä syystä en oikeastaan ikinä osta kenkiä netistä.
Minä taas hankin kenkäni oikeastaan aina tilaamalla netistä eikä ole hutiostoksia tullut kuin hyvin harvoin. Tällaiseen tekstiin en ole aiemmin törmännyt ja siksi tätä nyt mietin.
Ja kyseisiä kenkiä ei googlauksen perusteella löydy kuin tuosta yhdestä nettipuljusta eikä esim.kivijalkaliikkeistä joissa kyllä samaa merkkiä muuten myynnissä.
Ap
Onko sulla ollut aiemmin saman merkin kenkiä?
Minkälainen kenkä kyseessä ? Itselläni on pieni jalka ja se suunnilleen on kokoa 35. Käytän kuitenkin 36 kenkiä ja ne yleensä ovat oikein sopivat paitsi korkokengissä ja ballerinoissa. Niissä on pakko olla koko 35 että sopivat jalkaan
Vierailija kirjoitti:
On, mutta niiden kohdalla ei ole sanottu eikä sanota nyttenkään, että "tilaa norm kokoasi pienemmät". En sitten tiedä vaikuttaako pohjan paksuus jotenkin, näissä on hieman paksummat pohjat kuin toisissa saman merkin kengissä ja niissä joita minulla jo on. Kyseessä siis arkikäyttöön tulevat kangastennarit joista himoan saada täysvalkoiset versiot.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, mutta niiden kohdalla ei ole sanottu eikä sanota nyttenkään, että "tilaa norm kokoasi pienemmät". En sitten tiedä vaikuttaako pohjan paksuus jotenkin, näissä on hieman paksummat pohjat kuin toisissa saman merkin kengissä ja niissä joita minulla jo on. Kyseessä siis arkikäyttöön tulevat kangastennarit joista himoan saada täysvalkoiset versiot.
Ap
Mä tilaisin saman koon kuin mitä sulla on kyseiseltä merkiltä aiemmin ollut.
Tilaisin kummatkin, normikoon ja ohjeistuksen mukaisen pienemmän, palauttaisin vähemmän sopivat. Zalandolla ainakaan ei tule mitään palautusrumbaa, ihan näppärästi käy.
Vierailija kirjoitti:
Tilaisin kummatkin, normikoon ja ohjeistuksen mukaisen pienemmän, palauttaisin vähemmän sopivat. Zalandolla ainakaan ei tule mitään palautusrumbaa, ihan näppärästi käy.
Ja ilmastonmuutos kiittää...
Ei kannata koskaan tilata pienempää kokoa se on typerää