Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kondomin käyttö masturboidessa

Vierailija
21.08.2022 |

Linkatun ketjun myötä syntyneenä ajatuksena tässä voisi olla hyvä aihe kyselylle. Käytän aina-vaihtoehto ennakko-oletuksena harvinaisin ja en käytä varmasti yleinen mutta katsotaan miten vastaukset muuten jakautuu.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3836893/masturboivatko-miehet-yleisesti…?

Kondomin käyttö masturboidessa

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta ja saman jutun toistaminen pääasiassa syyt miksei aina käytössä mutta sotkeutumisen välttäminen, erilainen tuntuma ja vaihtelu syyt käyttää satunnaisesti.

Vierailija
2/8 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun juomukondomin kääntää nurinpäin masturboidessa syntyy aivan uusi aivot nurin kääntävä orkku. Kannattaa kokeilla. Parempi kuin flesu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, koska minua kiihottaa katsella orgasmin hetkellä ruikkivaa kullia. Kortsun kanssa tämä tärkeä visuaalinen elementti jäisi pois. Samasta syystä en tykkää laueta tekopillun sisälle, vaikka sitä satunnaisesti käytänkin. Sotkuahan tästä roiskimisesta seuraa, mutta elämä on valintoja ja se sotkeminen voi olla myös itsessään kiihottavaa. Olen esim jokusen kerran tehnyt niin, että olen ruikkinut yleisen vessan seinälle, koska se tuntuu niin tuhmalta.

Vierailija
4/8 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun juomukondomin kääntää nurinpäin masturboidessa syntyy aivan uusi aivot nurin kääntävä orkku. Kannattaa kokeilla. Parempi kuin flesu.

Tätä tuli joskus kokeiltua mutta itse en huomannut odotettua vaikutusta. Täytyy vielä joskus kokeilla uudelleen.

Vierailija
5/8 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä tuli joskus kokeiltua mutta itse en huomannut odotettua vaikutusta. Täytyy vielä joskus kokeilla uudelleen.

Runkatessa en ole kokeillut, mutta eihän ne nystyt tosiaan mitään kovin tuntuvia ole kummallekaan osapuolelle.

Vierailija
6/8 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runkatessa en ole kokeillut, mutta eihän ne nystyt tosiaan mitään kovin tuntuvia ole kummallekaan osapuolelle.

No en ole kokeillut, mutta oiskohan siinä ajatuksena laittaa liukkaria sen nurin käännetyn kortsun sisälle, jotta ne juomut siinä vähän liukuisivatkin eestaas?

Mutta hei - jos tälle tielle nyt ylipäänsä lähdetään, niin onhan nyt nämä muotoiluasiat viety flesuissa ja kumppaneissa ihan omalle levelilleen. Eli miksi kannattaisi nysvätä kortsujen kanssa, jos hakee uudenlaista tuntumaa masturbointivälineen muotojen avulla?

Vierailija
7/8 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole kokeillut, mutta oiskohan siinä ajatuksena laittaa liukkaria sen nurin käännetyn kortsun sisälle, jotta ne juomut siinä vähän liukuisivatkin eestaas?

Mutta hei - jos tälle tielle nyt ylipäänsä lähdetään, niin onhan nyt nämä muotoiluasiat viety flesuissa ja kumppaneissa ihan omalle levelilleen. Eli miksi kannattaisi nysvätä kortsujen kanssa, jos hakee uudenlaista tuntumaa masturbointivälineen muotojen avulla?

Japanilaiset on muuten tekopillunvalmistajina(kin) ykkösiä. Olen katsellut ulkomaisista nettikaupoista japanilaisvalmisteisia onaholeja ja sieltä löytyy vaikka ja mitä taidonnäytteitä. Joskus pitää vielä hankkia semmoinen ja kokeilla.

Vierailija
8/8 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkeasti laskien vajaa 20 henkilöä tämän hetken vajaasta 30 vastaajasta käyttää tai on kokeillut. Tämä on toki vain foorumin vastaajien otanta mutta voi hyvin olla, että käyttö on masturboinnissa luultua yleisempää.