Naisille vinkki kontaktin ottamisesta kiinnostavan oloiseen miekkoseen
Tulen pyytäminen tupakkaan on hyvä hienovarainen keino tehdä selväksi että kiinnostusta saattaisi olla.
Savuke tyylikkäästi sormien väliin, Moi, olisko sulla tulta? ja merkitsevä katse silmiin katsoen.
Toimii.
Kommentit (23)
Ei toimi 200 kilometrin välimatkalla 😅
Vierailija kirjoitti:
Hyi ,en polta.
Ehkä kannattaisi, ainakin tuon yhden verran? Samoin miehen kantsii pitää tulta mukanaan vaikka ei polttaisi juuri tästä syystä. ap
Tuotako se onkin. Jatkuvasti joutuu baarin röökipaikalla antamaan tulta. Täytyy alkaa pyytämään maksua kulutetusta butaanista.
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi ,en polta.
Ehkä kannattaisi, ainakin tuon yhden verran? Samoin miehen kantsii pitää tulta mukanaan vaikka ei polttaisi juuri tästä syystä. ap
Miksi haluaisin tupakoivan naisen viereen haisemaan?
Joo, osa miehistä pitää tulen pyytämistä kutsuna petiin.
Mä ihan oikeasti vain hävitin sytkärini, en ole kiinnostunut seurastasi sen enempää.
"Moi, saisinko tulta?"
"En polta, mutta löytyyhän sitä"
"*puff* Mukava nähdä mies joka on hyvin valmistautunut"
"Better to be prepared than sorry"
"*puff*...ja joka on nähtävästi kielimies?"
"Niin olen kuullut. Entä Teidän kielitaitonne, neiti?"
"Sanotaan että harjoitus tekee mestarin *puff*"
jne.
En polta, joten miksi polttaisin vain antaakseni vihjeen, että olen kiinnostunut tästä herrasta x?
Mieluummin teen suoran aloitteen, niin ei tarvitse yrittää olla, mitä ei ole ja kiinnostus tulee selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihan oikeasti vain hävitin sytkärini, en ole kiinnostunut seurastasi sen enempää.
jos on tuommoinen haiseva riippuvainen tupakkanisti, niin kannattaisi pitää varasytkäriä mukana
Tupakkiakka voi mennö sätkineen seuraavan miekkosen luo. Tulta saa jos on tarve sytyttää nuotio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos on tuommoinen haiseva riippuvainen tupakkanisti, niin kannattaisi pitää varasytkäriä mukana
Onhan niitä yleensä parikin, mutta käsilaukun syövereihin ne häviävät joka tapauksessa jossain vaiheessa iltaa.
Minä osaan kyllä halutessani alkaa jutella ilman teatteria.
Moni yhdistää asian nyt pelkästään sauhutteluun, vaikka se tupakki on täysin sivuosassa. Ei sitä tarvitse edes polttaa sen ekan henkosen jälkeen, vaan sen voi jättää viehkosti sormiin lepäilemään kun juttu alkaa lentää.
Tuo on vain keino päästä jutuille ja lähietäisyydelle, jopa kevyeen vihjaavaan kontaktiin. Kädellä voi esim. koskettaa toisen kättä siinä tulen tarjoamisvaiheessa (ikäänkuin suojata liekkiä tai tukea toisen kättä). ap
Vierailija kirjoitti:
Varmasti, mutta tuollaisen yleisesti tiedostetun teatterin avulla sen vastapuolen on helpompi tunnistaa kiinnostus. Sehän on etikettien ja käyttäytymismallien yksi tarkoitus. ap
Kaikkia ei kiinnosta kävelevät tuhkakupit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti, mutta tuollaisen yleisesti tiedostetun teatterin avulla sen vastapuolen on helpompi tunnistaa kiinnostus. Sehän on etikettien ja käyttäytymismallien yksi tarkoitus. ap
Kuule suomalainen mies kyllä "tunnistaa" kiinnostuksen, vaikka ei olisi kiinnostunut.
Moi! Onko sulla jo kulta?
On (on tai ei ole kiinnostunut)
Ei (on, mutta haluaa silti panna)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että saastutetaan maapallo ja tuetaan tupakkateollisuutta?
Sanon "ei ole koska en polta, polttaminen on ällöttävää" ja kävelen pois
Hyi ,en polta.