Mitä mieltä biletyksestä joka vaikuttaa opintoihin?
Opiskelija saa huonompia arvosanoja kuin opiskelemalla enemmän tai ei välttämättä valmistu ollenkaan.
Kommentit (20)
Ihan luonnollinen syy-seuraussuhde. Itse menin oppilaitokseen opiskelemaan.
Tulee mieleen alempi sosiaaliluokka. Ihmisten tausta yleensä näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Tämän olen huomannut yliopistossa. Veikkaus mennyt aina oikeaan.
Opiskeluaste periytyy hyvin vahvasti. Käy ihan järkeen sekä geenien, mallin että taloudellisten mahdollisuuksien puolesta.
Aina kannattaa bilettää jos on mahdollisuus
Miten vaan, kunhan kantaa itse vastuun omasta tekemisestään.
Vanhemmat todennäköisesti samanlaisia vähänkoulutettuja.
Pitäisi johtaa opiskeluoikeuden menetykseen
Syy-seuraussuhde voi mennä toiseenkin suuntaan. Opiskelut eivät suju ja yleisin muu aktiviteetti opiskelijoiden kesken on biletys.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi johtaa opiskeluoikeuden menetykseen
Tämä. Nuoruuden voi viettää työtä tekemällä.
Mua ainakin ahdisti opinnot hel...sti... Onneksi ohi... Raitistuin BV se oli niin sellaista pahaa unta se aika...
Opiskeluoikeus on tietty vuosimäärä. Siinä ajassa pitää pystyä paikkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
No jaa Minä olen persaukisen perheen tytär, joka joutui käymään vapaa-aikansa töissä opiskellessa. Ei jäänyt aikaa bailaamiseen eikä rokulipäiviin.
Kultalusikka suussa syntynyt miljonääriperheen vesa bailasi oikein urakalla ja sairastui jo opintojen puolivälissä haimatulehdukseen tavallisten krapuloiden lisäksi. Miljonäärejä pidetään kai ainakin av:lla ylemmän sosiaaliluokkaa edustajina?
Älkää oliko ennakkoluuloisia vaatimattomammista lähtökohdista ponnistavia kohtaan. Juuri ennakkoluulonne periytyvät lapsillenne, jotka pitävät vanhempiensa sanomaa taivaan totena. Voivat alkoholisoitua kun kerran ovat ylemmän sosiaaliluokkaa edustajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa Minä olen persaukisen perheen tytär, joka joutui käymään vapaa-aikansa töissä opiskellessa. Ei jäänyt aikaa bailaamiseen eikä rokulipäiviin.
Kultalusikka suussa syntynyt miljonääriperheen vesa bailasi oikein urakalla ja sairastui jo opintojen puolivälissä haimatulehdukseen tavallisten krapuloiden lisäksi. Miljonäärejä pidetään kai ainakin av:lla ylemmän sosiaaliluokkaa edustajina?
Älkää oliko ennakkoluuloisia vaatimattomammista lähtökohdista ponnistavia kohtaan. Juuri ennakkoluulonne periytyvät lapsillenne, jotka pitävät vanhempiensa sanomaa taivaan totena. Voivat alkoholisoitua kun kerran ovat ylemmän sosiaaliluokkaa edustajia.
Tämä. Itsekin olen persaukisen perheen tytär, joka joutui käymään töissä opiskeluaikana. Ei jäänyt aikaa opiskeluun enää bilettämisen jälkeen.
Nämä tyypit yleensä työllistyvät parhaiten.
Bileet ja muut opiskelijatapahtumat on verkostoitumista. Vaikuttaa positiivisesti työllistymiseen vaikka tenteistä tulisi huonompia numeroita. Minä en juuri bilettänyt fuksivuoden jälkeen. Verkostojen puute aiheutti sen, etten koskaan työllistynyt tälle alalle. Bilettäjistä taas kaikki tietämäni, jopa ne joiden opintomenestys kärsi, saivat alan töitä.
Vierailija kirjoitti:
Bileet ja muut opiskelijatapahtumat on verkostoitumista. Vaikuttaa positiivisesti työllistymiseen vaikka tenteistä tulisi huonompia numeroita. Minä en juuri bilettänyt fuksivuoden jälkeen. Verkostojen puute aiheutti sen, etten koskaan työllistynyt tälle alalle. Bilettäjistä taas kaikki tietämäni, jopa ne joiden opintomenestys kärsi, saivat alan töitä.
Eli ala jolla työvoimasta ei ole pulaa.
Junttia