Kokaiini on uusi normi Helsingin yössä
Helsingin yössä kaikki varakkaat käyttää.
Lisääntyneestä huumausaineiden käytöstä kertovat myös jätevesitutkimukset. Viimeisen vuosikymmenen aikana suomalaiskaupunkien jätevesissä on näkynyt enenevässä määrin jäämiä eri huumausaineista kuten amfetamiinista ja kokaiinista.
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009011957.html
Että sellaista. Luulisi että huumevalistukset olisivat tepsineet mutta näköjään ei.
Kommentit (81)
Helsingin yössä kaikki varakkaat käyttää?!
Höpö höpö taas!
Miksi ihmeestä lauot jotain tuollaista roskaa? Mikä motivaatiosi oikein on?
Olen nähnyt mun esimiehen Helsingin yössä kokkelipäissään. Ei kait siinä mitään, hyvin hoitaa duuninsa. Ei se minulle kuulu, mitä tekee vapaa-ajallaan.
Kuinka köyhä feikkaa luksuselämää Helsingin yössä? Ottaa mustan roskapussin käsilaukuksi, ostaa rullan väritöntä pakkausteippiä rannekoruksi ja perunajauhopaketin. Sitten asiantuntijan elkein hakkaa Hesen tai Mäkkärin kortilla perunajauhoa viivoiksi, joita vetaisee kotiharjoittelun jälkeen pokkana nenään juhlapaikan vessassa. Kyllä on luksusta!
- Jouuu! Se on tissit, kaks muijaa. Tänään mennään, tuu mun kaa. Jou, jou, se on Finland. Kesärata ja tälleen!
(- Skäärg! korkea naisääni taustaporukasta.)
(- Vääk! korkea naisääni taustaporukasta.)
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt mun esimiehen Helsingin yössä kokkelipäissään. Ei kait siinä mitään, hyvin hoitaa duuninsa. Ei se minulle kuulu, mitä tekee vapaa-ajallaan.
Koskeeko tuo näkemys kaikkia maailman huumeita?
Esimiehesi siis tukee erittäin väkivaltaista ja vaarallista ammattirikollisuutta, orjakauppaa ja prostituutiota. Mukava kaveri varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on niin kauan hauskaa, kun käy tuuri ja kama on oikeaa. Tosin ei kaman aitouskaan takaa turvallisuutta.
Tuttavan parikymppinen aikuinen lapsi kuoli huumeisiin. Ilmeisesti yliannostus.
Fentanyyliin kuolee todella helposti. Huumekoiratkaan eivät löydä sitä. Se on helposti kouluttava aine, josta annoksesta saadut olot eivät kestä pitkään. Siksi sitä kiskotaan menehtymiseen saakka. Ja näin kertoi fentanyyliin menehtyneen parikymppisen vanhempi, joka ei aluksi voinut käsittää lapsensa olevan viihdekäyttäjä. Hän oli hoitanut opintonsa ja työnsä asiallisesti. Viihdekäyttöön sitten meni.
Subutex voi aiheuttaa voimakkaan riippuvuuden jo viikon päivittäiskäytön jälkeen, ja riippuvuus on voimakkaimpia päihderiippuvuuksia maailmassa. Kuinka monen vuoden ajan narkomaanin pitää ensin rikastuttaa huumekauppiaita ennen kuin aineet annetaan ilmaiseksi, että käyttäjän ei tarvitse tehdä rikoksia kustantaakseen Subutexin käytön?
Jännä myös ajatella, että lääkefirma tienaa päivässä miljoonia Subutexillä, vaikka aine on käytännössä vain laiton huume, eikä sitä lääkäritkään enää paljon laillisesti kirjoittele. Jostain sitä kuitenkin tulee markkinoille suuria määriä.
Vierailija kirjoitti:
No ei pidä paikkaansa. Olen itse 27-vuotias korkeastikoulutettu enkä ole ikinä testannut mitään. Kaveripiirissä osa on testannut sen yhden kerran kannabista tms, suurempi osa ei ollenkaan. Kaveripiirissä on matalammin ja korkeammin koulutettuja, myös ns. hienostoperheiden lapsia.
Se on totta, että nykyään törmää useammin huumeiden käyttöön ja esim. jatkoilla saatetaan tarjota jotain huumeita. Mutta ei todellakaan kaikki käytä huumeita.
Olet pian epäsuosittu jos et käytä saati että ilmiannat. Jäät pois ringistä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi uskoon kääntynyt amerikkalainen miespuhuja ulkomailla, oli meinannut kuulemma kokkelin vuoksi muuttaa muotoa ihmissuhdeksi ja aikonut (vaistonvaraisesti) kuulemma hyökätä naisten kimppuun siellä. Oli vielä pahispalvoja silloin, ei enää. Kannattaa varoa siis synteettisiä aineita ja vahvoja, myös alkoholit.
Jännä että näissä aineissa ihmiset nimenomaan muuttuvat ihmissudeksi. Se yks teini alkoi syödä jonkun tyypin kasvoja ja vaikka poliisi potkaisi sitä suoraan keskelle naamaa niin jatkoi naaman mutustamista ilman mitään vaikutusta.
Kokaiinia saa palstalla rauhassa mainostaa, mutta kannabiksen lääkekäytöstä ei saa keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimiehesi siis tukee erittäin väkivaltaista ja vaarallista ammattirikollisuutta, orjakauppaa ja prostituutiota. Mukava kaveri varmaan.
Se on hänen päätöksensä. En lähde moralisoimaan toisen elämää. Helsingissä ymmärretään tällainen sananparsi kuin elä ja anna elää. Ja mistä sitä varmasti edes tietää, että kyse oli kokaiinista. Jotain vastaavaa oli ottanut.
Ja kyllä hän on mukava ihminen. Miksi ei olisi?
Eikö sen voimalla 'hyvä ' juhlia ja aamulla reippaasti töihin? Nimenomaan hyvätulosten aine ?
Ihanaa kannattaa rikollisten bisnestä. Ecuadorissa oli juuri ammuttu viides pormestari liittyen jengien kahinoihin. Mexicossa on menossa upea dystopia, jossa kaikki ovat liitoksissa bisnekseen, halusivat tai eivät. Joukkohautoja löytyy jatkuvalla syötöllä. Eikö voisi vaan ottaa sen kossubatteryn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hänen päätöksensä. En lähde moralisoimaan toisen elämää. Helsingissä ymmärretään tällainen sananparsi kuin elä ja anna elää. Ja mistä sitä varmasti edes tietää, että kyse oli kokaiinista. Jotain vastaavaa oli ottanut.
Ja koskeeko näkemyksesi kaikkia muitakin huumeita? Jokaisen oma asia...?
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kannattaa rikollisten bisnestä. Ecuadorissa oli juuri ammuttu viides pormestari liittyen jengien kahinoihin. Mexicossa on menossa upea dystopia, jossa kaikki ovat liitoksissa bisnekseen, halusivat tai eivät. Joukkohautoja löytyy jatkuvalla syötöllä. Eikö voisi vaan ottaa sen kossubatteryn?
Tai kasvattaa itselleen kannabista jos haluaa alkoholia vähemmän haitallista ainetta käyttää.
Kyllä huumeita liikkui jo 2000-l alkupuolella stadin yössä "piireissä" hyvin paljon
Vierailija kirjoitti:
Kuinka köyhä feikkaa luksuselämää Helsingin yössä? Ottaa mustan roskapussin käsilaukuksi, ostaa rullan väritöntä pakkausteippiä rannekoruksi ja perunajauhopaketin. Sitten asiantuntijan elkein hakkaa Hesen tai Mäkkärin kortilla perunajauhoa viivoiksi, joita vetaisee kotiharjoittelun jälkeen pokkana nenään juhlapaikan vessassa. Kyllä on luksusta!
Plus musta jätesäkki iltapukuna.
Se on niin kauan hauskaa, kun käy tuuri ja kama on oikeaa. Tosin ei kaman aitouskaan takaa turvallisuutta.
Tuttavan parikymppinen aikuinen lapsi kuoli huumeisiin. Ilmeisesti yliannostus.