Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

moderni länsimaisuus on tyhjää ja hukassa

Vierailija
20.08.2022 |

Arvostamme vääriä asioita (varallisuus,raha,materia) ja olemme ajautuneet ja ajaudumme koko ajan kauemmas siitä, mihin kuulumme ja mitä me olemme. Eli luonto. Olemme osa luontoa, yksi biologinen laji siinä missä ne muutkin. Jotta voimme olla onnellisia, niin meidän täytyy olla osa luontoa, ja säilyttää yhteys siihen ja elää meille lajityypillisesti osana luontoa.

Käymme töissä, jotta voimme saada rahaa, jolla ostamme asioita, joita emme tarvitse, tehdäksemme vaikutuksen ihmisiin, jotka eivät välitä.

Minä olen nyt vähän heräämässä tähän asiaan. Oletteko te miettineet tätä ja jos niin mihin lopputulokseen te olette tulleet?

Itse olen vasta astumassa tälle polulle ja voi olla että tarvitsen hieman aikaa ja pysähtymistä sen aikaansaamiseksi, että mietin seuraavia askelia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha vinkua "länsimaista". Koko ihmiskunta on ollut ihan pihalla jo pitkään.

Varsinkin ne muut maat pilaa kaiken

Vierailija
2/3 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyihminen selviä luonnossa, ja tuskinpa vain edes haluaa yrittää selvitä - se kun on täyttä työtä joka hetki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin länsimaat? Venäjälläkö eletään metsässä ja eletään puolukoilla? Tai no niinhän siinä kohta voi käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi