Onko kaikilla muillakin nelikymppisillä naisilla jo maksaläiskiä?
Kommentit (30)
No meinaa kovasti tulla varsinkin kun käytän ehkäisypillereitä. Ne kuulemma auringon kanssa voi aiheuttaa noita. Huolellisesti yritän laittaa aurinkorasvaa niin ehkä tänä kesänä ei oo tullu yhtä paljon ku ennen.
Vähän meinaa alkaa näkymään. Yritän olla ihan cool vaan. En halua olla nuoruusteollisuuden mainosten uhri.
Kyllä on! Nuoremmillakin läikkiä näkyy! Luomista puhumattakaan!
Ei yhden yhtä. Äidilläni oli valtavasti, hän tosin otti aina paljon aurinkoa. Minä välttelen aurinkoa ja aina on suojana meikkiä tai rasvaa.
Niihin on joko taipumus tai ei. Mulla ei ole yhtään, eikä ole mun äidillänikään. N59
On, mutta haalistuu talvella. Käytän 50 kertoimista aurinkorasvaa nyt niin ei ole tullut enää uusia.
Ei kai se oo ikäsidonnaista? Vai onko?
On, samoin kesakoita, eli niitä pisaran näköisiä pienempiä täpliä, jotka vaalenevat näkymättömiin talvella. Rusketuin aiemmin helposti, mutta iän myötä ihotyyppi on muuttunut punapigmenttisen äitini tyyppiseksi. Outo juttu.
No hyi, ei todellakaan ole. Äidilläni on, mutta hän onkin jo 80v. Itse 46v
Niitä tuli kun käytin hormonikierukkaa. Poistatin sen puolitoista vuotta sitten ja just joku päivä tajusin että maksaläiskät on hävinneet eikä uusia ole tullut.
Symmetriset otsalla ja poskilla. Asun kesäkuukaudet autossa ja meren rannalla, aurinko paistaa 24/7....50 kertoimesta ei ole mitään apua.
Miksi niitä sanotaan maksaläiskiksi
Kaikille tulee ennemmin,tai myöhemmin! Iho muuttuu iän karttuessa! Jotkut peittelee läiskänsä/luomensa tatuoinneilla!
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se oo ikäsidonnaista? Vai onko?
Katoppa vanhuksia. Melkeinpä jokaiselta löytyy. Niin kasvojen kuin käsienkin ihossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä sanotaan maksaläiskiksi
Värin perusteella kai
Vierailija kirjoitti:
Kaikille tulee ennemmin,tai myöhemmin! Iho muuttuu iän karttuessa! Jotkut peittelee läiskänsä/luomensa tatuoinneilla!
Niitähän tulee naamaan ja käsiin, miten ne voi tatuoinneilla peittää?
Vierailija kirjoitti:
No hyi, ei todellakaan ole. Äidilläni on, mutta hän onkin jo 80v. Itse 46v
Sinäkin tulet läiskäsi saamaan! Et voi välttyä niiltä! Geeniperimä takaa sen!
Niitä tulee ja menee.