Järkyttävö meteli koko Helsingissä..kuuluuko sinne?
Ilmoittaudu jos kuuluu ja kerro kaupunginosa!
Tykkään Ed Sheeranista mutta harmittaa tämä stadikan meluterrori!
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Pahvistako Helsingin talot nykyään tehdään?
Lämmin ilta, partsin ovi ja ikkunat auki.
Eikös siellä Hesassa muutenkin ole kovin meluista? Ei tehdä festareista härkästä, ellei sitten jotain poikkeuksellista ole.
Ei kuulu tänne.
Kristiinankaupunki.
Mä en kuule just mitään muuta kuin rusinakiljun porinaa kiljusankosta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä Jyväskylän Kortepohjassa on myös järkyttävä meteli, mutta tuskinpa se on Sheeran.
Mitä tarkoitat, mikä meteli siellä on? Ja missä päin Kortepohjaa?
Vierailija kirjoitti:
Jotain hyvin vaimeeta kuuluu, en kyllä tiedä onko se juuri sitä sitten. Erikoista, koska tuossa vieressä olleesta Flowsta ei kuulunut mitään. /Kalasatama
Jatkan, että tais olla jotain muuta. Ikkunat on siis kiinni, on niin tiivis talo, ettei kuulu ulkoa yleensä mitään.
No niin, sobitaanko että 10 km säteellä vastataan. Ei kristiinankaupngitt Oulut eikä savot.Munkkiniemi kuittaa. Kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
No niin, sobitaanko että 10 km säteellä vastataan. Ei kristiinankaupngitt Oulut eikä savot.Munkkiniemi kuittaa. Kuuluu.
Ja vierestä Munkkivuori kuittaa. Kuuluu selvästi. Harvemmin tänne mitään kuuluu.
Kuuluu Etelä-Haagaan saakka. On kyllä kovalla äänet, eikö jengillä mee kuulo? En tykkää Ed Sheeranista, mutta eipä toi nyt niin häiritse. Basso tuntuu vähän ikävältä korvissa.
Melu tuttu käsite,vaik ei pitäs olla .Kyllä korvat lepää kun pääsee pois..Tuo melu ei kyllä tänne kuulu onneksi
Wanha Munkkiniemi kuittaa.
Sellaista matalataajuusmöyrinää kantautuu, ihmettelinkin mitä se on :D
Eka kerta tänä kesänä, kun kuuluu keikan ääniä. Olisipa edes ollut jonkun hyvän bassot...
Munkkivuoresta päivää! Mä ihmettelinkin mikä ihmeen möykkä tuolla on!!
Kuuluu hyvin Kallioon. Bassot kumisee niin että lasit helisee.
Ei oo mun makuun Ed Sheeran, mutta katselin haikeana aiemmin tänään keskustassa konserttiporukoita. Varsinkin niitä pariskuntia, jotka kävelivät käsi kädessä stadionille päin.
N28
Nyt kuuluu sanatkin. Take me to your fucking arms? Tai jotain sinnepäin.
Kruunuvuorenrantaan kuuluu myös.