Suomalaiset ja "oma tila"
Siis mikä oma tila? Koronaa tai ei, voiko joku sanoa nauttivansa kun vieraiden ihmisten täytyy tulla ihan reppuselkään kauppajonossa!? Saatoin hieman avautua tilanteessa.
Kommentit (9)
Tätä olen ihmetellyt. Bussia odottaessa, pidetään metrien väli, mutta kassajonossa tullaan huokumaan siihen perään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen samaa. Miksi pysäkillä pidetään väliä, mutta kauppajonossa tökitään persettä?
Anteeksi.
T. Kalevi
Mulle tuli kioskijonossa joku setä kaulaan kiinni ja kysyi tässäkö on jono. Teki sen vieläpä monta kertaa. Ällöt vanhat ukot tulee iholle vaikka millä tekosyyllä. Niillä pitäisi saada lopullisesti 6 metrin etäisyys vaatimus.
Mikä kassa? Urkkivat koodiasi ja kassan kanssa yhteistyötä... saavat kortin numeron... minkälainen henkilö kassassa? Ulkomailla sitten tekevät jotain kortilla? Minulle kävi jotain tämmöistä aika avoimesti kerran kassalla... sitten ei korttini enää toiminutkaan jonkin ajan kuluttua ja kotiini oli tehty murto ja viety kaikki pankkitiedotkin. Asia ei ole vielä loppuun käsitelty. Kotiini oli tultu avaimilla. Kortin kautta saa nimeni ja osoitteeni. En tajua minkälaisen rikosilmoituksen tämmöisestä voisi tehdä. Kotivakuutuksestakaan ei tunnu oikein olevan hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen ihmetellyt. Bussia odottaessa, pidetään metrien väli, mutta kassajonossa tullaan huokumaan siihen perään.
Varma konsti tämän estämiseksi:kuljeta ostoskärryä kassalle mennessä takanasi eikä edessäsi.
Kannattaa hommata reppu, johon kiinnittää pari pitkänmallista niittiä. Pysyy tökkijät loitolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varma konsti tämän estämiseksi:kuljeta ostoskärryä kassalle mennessä takanasi eikä edessäsi.
Eipä riitä kädet kun on vaunut mukana, itsen edessä juuri tästä syystä, eikä siksi kärryjen tarvettakaan
Ihmettelen samaa. Miksi pysäkillä pidetään väliä, mutta kauppajonossa tökitään persettä?