Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi jo löytänyt klitoriksen vai onko se räplääminen ja nuolenta enemmänkin sekalaista hapuilua?

Vierailija
20.08.2022 |

Miten on?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v jälkeenkin mun mies on ihan paska nuoleen. Ei se sitä teekää ku kerran vuodes pikaisesti. Onneks. Lähinnä vaivaavaa ku ei sitä kiinnosta eikä siis viitti opetella. Parin min esileikiski räplää "vähä jostai sieltä"

Vierailija
2/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä voisi olla löytämättä? Oletko itse löytänyt miehesi terskan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 30 vuotta etsinyt, mutta ei vaan löydy. Missä se on?

Vierailija
4/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
5/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt. Hyväilen häpyä koknaisena leveillä sormilla/kämmenellä tai sormetan. Klitorikseen ei koskaan kosketa. M45

Vierailija
6/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ketään naista kiinnostaisin sen "räplääminen" vaikka löytyiskin.

Ihan muuta varmaan nainen haluaa, eli nautintoa  ei mitään halventavaa jo sanana "räpläystä".

Mutta ei kai suomipojat osaa, eivätkä edes kiinnostu, siis osa.

Ne jotka  kiinnostuvat ja osaavat, he myös saavat aivan eriluokan seksiä sitten myös itse. Näin se menee.

" Se joka haluu tajuu myös antaa"!!

Vierailija
7/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ja älykäs aloitus. 🤣🤣 onnea valintojenne ja vihanne kanssa.

Vierailija
8/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ketään naista kiinnostaisin sen "räplääminen" vaikka löytyiskin.

Ihan muuta varmaan nainen haluaa, eli nautintoa  ei mitään halventavaa jo sanana "räpläystä".

Mutta ei kai suomipojat osaa, eivätkä edes kiinnostu, siis osa.

Ne jotka  kiinnostuvat ja osaavat, he myös saavat aivan eriluokan seksiä sitten myös itse. Näin se menee.

" Se joka haluu tajuu myös antaa"!!

Käytät itsekin esim sanaa paneminen. Eikö se ole halventava nimitys rakastelulle?

Vierailija
9/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa naiset huolentia että klitoriksen hupun alla ei ole valkeaa talia

Vierailija
10/21 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo riippuu naisen anatomiasta. Joillakin naisilla on olematon näppylä ja se on näkymättömissä. Sellaisen naisen pitää näyttää oikea paikka. Ei sellaista voi mies löytää, jos nainen on mykkä. Nyxällä on herneen kokoinen klitta ja se on pitkän kiinteän harjanteen jatkona. Siihen osuvat sormet, huulet ja kieli automaattisesti. Paremmuusjärjestykseen voin asettaa eri malliset vain miehen kannalta. En voi tietää, kuinka paljon iloa mikin malli tuottaa omistajalleen. Tavallisesti paljon. Ja sitten on naisia, jotka eivät kestä yhtään klitan koskettelua. Silloinhan miehen ei tarvitse löytää sitä. Nainen hoitaa itse asiansa omin sormin tai hankaamalla sitä mieheen. Sekin käy minulle.

Vierailija
11/21 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydä klitorista???  Kyllä se on kaikilla naisilla samassa paikassa häppäreiden yläosassa. Siitä vain nuolemaan niin osuu kohille, oli iso tai pieni.

Vierailija
12/21 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa naiset huolentia että klitoriksen hupun alla ei ole valkeaa talia

Alapeukutuksen syy tälle?

Vierailija
13/21 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo riippuu naisen anatomiasta. Joillakin naisilla on olematon näppylä ja se on näkymättömissä. Sellaisen naisen pitää näyttää oikea paikka. Ei sellaista voi mies löytää, jos nainen on mykkä. Nyxällä on herneen kokoinen klitta ja se on pitkän kiinteän harjanteen jatkona. Siihen osuvat sormet, huulet ja kieli automaattisesti. Paremmuusjärjestykseen voin asettaa eri malliset vain miehen kannalta. En voi tietää, kuinka paljon iloa mikin malli tuottaa omistajalleen. Tavallisesti paljon. Ja sitten on naisia, jotka eivät kestä yhtään klitan koskettelua. Silloinhan miehen ei tarvitse löytää sitä. Nainen hoitaa itse asiansa omin sormin tai hankaamalla sitä mieheen. Sekin käy minulle.

Kyllä hekin epäsuoraa koskestusta klitoriksen varren kautta sietävät.

Vierailija
14/21 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei löydä klitorista???  Kyllä se on kaikilla naisilla samassa paikassa häppäreiden yläosassa. Siitä vain nuolemaan niin osuu kohille, oli iso tai pieni.

Tarkemmin sanoen klitoris sisempien häpyhuulien yhtymäkohdassa.

Ulompien häppäreiden yläpuolelta ei kannata etsiä.

Vierailija
15/21 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräällä isorintaisella naisella oli klitoriks vain ihon alla oleva pienen pieni nuppineulan pään tuntuinen kohouma jota sai etsiä kyllä aina joka kerta mutta  sitä hieromalla sai orkut mutta meinasi sormet väsyä.

toisella synyttämättömällä naisella oli sellainen tiukka putki vaginana että kun sitä nuoli ei saanut sormea työntää sisään, sai ja tiesi kyllä itsekin miten saa, limaa tuli niin paljon että niellä piti aina vartin verran sitä limaa.  

Vierailija
16/21 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häppärit on monikko! https://www.duodecimlehti.fi/xmedia/duo/duo12935.png

Vierailija
17/21 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häppärit on monikko! https://www.duodecimlehti.fi/xmedia/duo/duo12935.png

Niin on. Niitä on naisella kaksi paria, yhteensä neljä kappaletta.

Vierailija
18/21 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Ootteko sokeita kun tätä ette nää??

https://images.app.goo.gl/4V6La16r2hBNbfAU9

Vierailija
19/21 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas siinä plastisen näköinen glans clitoris, oh boy!

Onneksi oman puolisoni klitta näyttää naisihmisen värkiltä.

Vierailija
20/21 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kerran seurustella miehen kanssa, joka ei osannut nuolla. Ei sitten yhtään. En voi käsittää miten nuoleminen ei tuntunut missään, ihan kuin ei olisi mitään tehnytkään. Miten se on edes mahdollista? Yritin neuvoa nuolemaan kovempaa, mutta oli itse tyytyväinen suoritukseensa.

En ole koskaan aikaisemmin enkä jälkeen törmännyt moiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi