Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SEIDE!

Vierailija
25.10.2006 |

jölhöjlöhjöhljöhljälöjlhälhljäjä

hjllhäöjhljöljähljhäljählöhöäl

kl-klkk'kä'

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tilanteessa, jossa odotat työpaikallasi jotain etenemistä tai muuta vastaavaa tapahtuvan? Koska vaikuttaa siltä, että tässä asiassa tulee pettymys, mutta toisaalta, se johtaa siihen että fyysisesti työsi tulee olemaan muualla ja tämä taas johtaa asunnon vaihdokseen. Eli selkeästi sanottuna näen muuton joka liittyy työasioihin.. Mutta tämä on kuitenkin lopulta positiivinen juttu koska tuo uusi työasia tulee olemaan lähempänä sitä mitä tahdotkin.

Vierailija
22/29 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osuit oikeaan. Olen mennyt ääripäästä toiseen. Olit täysin oikeassa :-)

Ajattelin tämän suhteen olevan kokeilua ja harjottelua itselleni, että vaan tekisin ja saisin kulkemaan sen kerrankin oikein, alusta loppuun. Ehkä epäreilua miehelle, mutta hyväksi minulle ja joskus oltava itsekäs.

Olen aloittanut vähän aikaa sitten psykoterapian, että varmasti asiani alkavat pikkuhiljaa purkautua.

Hyvä kuitenkin tietää että olen turvassa tämän miehen kanssa, vaikka suhde ei loppuelämää kestäisikään. Olkoon siis suhde sen aikaa hengissä kuin on.

T: 10 (salaisuus)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon teille kaikille tähtien tuiketta ja lämmintä mieltä sekä keijulasten tanssia tänäkin yönä..

Rakkaudella

Seide

Vierailija
24/29 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maamme perheenlisäystä. Entä miltä näyttää työt lähitulevaisuudessa?

Kiitos, jos ennätät vastata!

Vierailija
25/29 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet minun tulevaan kevääsen, kun jännittää nämä talousasiat. opiskelen ja teen työtä kun pystyn, riittävätkö rahamme ja saanko valmistuttuani töitä alaltani?

Kiittäen emma

Vierailija
26/29 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehditkö vastata tämän ketjun kysymyksiin?

Vierailija
27/29 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhmat huijarit;)

Vierailija
28/29 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo let????????????

Vierailija
29/29 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seide:

Oletko tilanteessa, jossa odotat työpaikallasi jotain etenemistä tai muuta vastaavaa tapahtuvan? Koska vaikuttaa siltä, että tässä asiassa tulee pettymys, mutta toisaalta, se johtaa siihen että fyysisesti työsi tulee olemaan muualla ja tämä taas johtaa asunnon vaihdokseen. Eli selkeästi sanottuna näen muuton joka liittyy työasioihin.. Mutta tämä on kuitenkin lopulta positiivinen juttu koska tuo uusi työasia tulee olemaan lähempänä sitä mitä tahdotkin.

Kiitos seide!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi