Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinkkua kohdellaan kuin toisen (viimeisen) luokan kansalaista?

Vierailija
20.08.2022 |

Mistä tämä johtuu?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä Väestöliittoa. Lue niiden ulostuloja.

Vierailija
2/3 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin olen ihmetellyt aina. Kaikesta joutuu selviytymään aina yksin toisin kuin eräät etenkin, jos ei ole rahaa osta akoko ajan apua/palveluita joita ei itse osaa, jos sairastaa, jos joku tuki vaikka myöhästyy joskus voi katto oikeasti lähteä pään päältä toisin kuin pariskunnalta jne. silti pilkataan yhä vaan joksikin ylijäämä- luuseriksi jolla on NIIN helppoa(etenkin jos ei ole lapsia)jne. Joo, tervetuloa kokeilemaan vaan. Jostakin syystä niillä eniten kateellisilla on just tsellään kova kiire suhteesta toiseen, kun yksin ei osata eikä kyetä olemaan, ja kaikki on niin kallista ja vaikeaa yksin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä minäkin olen ihmetellyt aina. Kaikesta joutuu selviytymään aina yksin toisin kuin eräät etenkin, jos ei ole rahaa osta akoko ajan apua/palveluita joita ei itse osaa, jos sairastaa, jos joku tuki vaikka myöhästyy joskus voi katto oikeasti lähteä pään päältä toisin kuin pariskunnalta jne. silti pilkataan yhä vaan joksikin ylijäämä- luuseriksi jolla on NIIN helppoa(etenkin jos ei ole lapsia)jne. Joo, tervetuloa kokeilemaan vaan. Jostakin syystä niillä eniten kateellisilla on just tsellään kova kiire suhteesta toiseen, kun yksin ei osata eikä kyetä olemaan, ja kaikki on niin kallista ja vaikeaa yksin!

Tervetuloa kokeilemaan vaan? Luuletko tosissasi, ettei kukaan parisuhteessa oleva perheellinen ole koskaan ollut lapseton sinkku????

Ja juu, onhan se tietyllä tapaa tosi helppoa verrattuna lapsiperhe-elämään, luuseriksi en kyllä ole koskaan kuullut ketään haukuttavan nimenomaan sinkkuuden takia. Väitteesi ovat muutenkin outoja. Kyllä se katto lähtee ihan yhtälailla pariskunnan pään päältä jos sitä ei maksa. Pahimmassa tapauksessa katto lähtee pääsi päältä koska se TOINEN ei maksa omaa osuuttaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi