Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia että eka kerta oli pettymys?

Vierailija
20.08.2022 |

Kauhean lässähtänyt olo koko kokemuksen jälkeen ja kundia jonka kanssa olin en haluaisi enää ehkä nähdä.
Tästä nyt melkein viikko aikaa, hän on tekstaillut ja yrittänyt soittaa, mutta en tiedä oikein mitä sanoa.

Tämä ei taida olla ihan notmaalia?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistä henkilöistä, joiden kanssa eka kerta on tullut puheeksi, niin tiedän tasan yhden, jolle se ei ollut pettymys. Se yksi olin minä itse. Muita sitten kuunnellut olkapäätä tarjoten, kun ovat ahdistustaan puhuneet, pitkälti samoja kuvailuja käyttäen mitä sinä.

Tämän perusteella sanoisin että erittäin normaalia.

Ei ollut mullekaan pettymys.

Vierailija
42/59 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on niin monenlaisia. Oma eka kertani ei ollut nautinnollinen, sattui ja kumppani oli kokematon. Kun harjoiteltiin lisää, paikat rentoutuivat eikä kipua tullut. Kumppani oli kuitenkin väärä ja oltiin niin nuoria, että se seksi oli näin nykynäkökulmasta katsottuna aika surkeaa. Ja niin oli seuraavankin tyypin kanssa.

Kaikesta huolimatta jatkoin sopivan kumppanin etsimistä. Vastaan tuli monta sellaista, joiden ajatteleminenkin puistatti jälkeenpäin. Väärä persoona ja ehkä väärät geenitkin, tällaista ei vaan aina tiedosta ennen seksiä. Joidenkin kanssa kertapano vailla tunnesidettä oli tosi hyvä, joidenkin kanssa hyvään seksiin vaadittiin pidempi tuttavuus ja tunneside. Oman puolison kanssa seksistä tuli sitten aivan ihanaa.

Vasta iän myötä olen oppinut ottamaan fantasiat avuksi ja nautinto on taattu. Kokemattomampana nautinto meni vähän ohi jännittämisen vuoksi, mieli ei päässyt mukaan.

Ap, lähtökohtasi ekaan kertaan eivät olleet parhaat mahdolliset. Kyllä sen kumppanin pitäisi saada mehut valumaan eikä olla mikään epämääräinen ehkä-kaveri. Mutta nyt on peli auki. Tutustu rohkeasti omaan kehoosi elikkäs opettele masturbaation ilot, jos et niitä vielä tunne. Varmasti tulee vastaan miehiä, jotka haluavat kuulla, mistä juuri sinä innostut.

Jos seksi tuntuu ajatuksena ahdistavalta, käy juttelemassa asiasta seksuaalineuvojan kanssa. Siinä ei ole mitään vikaa, jos löydät itsestäsi aseksuaalin mutta älä ainakaan tiedostamattomien traumojen takia jätä väliin yhtä parhaista harrastuksista ja kahden ihmisen välisen yhteyden muodoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suuri pettymys ja syy erota. Jos hääyönä ei neitsyen veri punaa valjoisia lakanoita kuin ruusun terälehdet naisen puhtauden merkkinä.

Vierailija
44/59 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia, ei seksi ja rakkaus ole niin kuin elokuvissa. Parhaimmillaan seksi on silloin, kun on tutustunut toiseen ihmiseen ja hänen kehoonsa rauhassa, ja osaa tuottaa paremmin mielihyvää.

Eka suudelma ja kerta olivat kummatkin pettymyksiä, vaikka ne tapahtuivat kumppanini kanssa. Seksi sattui ihan järkyttävästi, kun en osannut rentouttaa paikkoja, ja kipu jatkui seuraavat 10 kertaa. Vasta sen jälkeen opin nauttimaan.

- 23v

Vierailija
45/59 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun ekat seksikokemukset semmoisia ettei edes se neitsyys mennyt kun poikakaverilla oli mikromuna ja laukesi melkein heti kun sisään pääsi, oli melkoinen järkytys  kun eron jälkeen päädyin sekstailemaan miehen kanssa jolla oli keskikokoinen varustus, sattui  hirveästi eikä meinannut mennä sisään. Tyyppi jankkasi että "Häh ootko neitsyt?" ja intin tottakai vastaan, olinhan ollut yhdynnässä ennenkin. Jälkeenpäin inhotti enkä  halunnut enää nähdä koko jätkää.

Vierailija
46/59 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että lähestulkoon aina eka kerta uuden kumppanin kanssa on pettymys. Siis vaikka olisit ennen sitä harrastanut seksiä satoja kertoja, niin uuden henkilön kanssa harvoin natsaa heti ekalla kerralla. Nykyisen miehen kanssa pantiin varmaan kymmeniä kertoja ennenkuin se alkoi sujua ja nykyään reilun 10 vuoden yhdessäolon jälkeen se on jo aivan taivaallista kun molemmat tasan tarkkaan tietää mistä toinen tykkää jne.

Vierailija
47/59 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On suuri pettymys ja syy erota. Jos hääyönä ei neitsyen veri punaa valjoisia lakanoita kuin ruusun terälehdet naisen puhtauden merkkinä.

Hei puritaani, tiesitkö että verenvuoto on myytti?  Nainen voi olla neitsyt vaikkei vuotaisi kuin pistetty sika.

Vierailija
48/59 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei puritaani, tiesitkö että verenvuoto on myytti?  Nainen voi olla neitsyt vaikkei vuotaisi kuin pistetty sika.

Tai jos vuotaa, se ei välttämättä tule lakanoille.

Vierailija
49/59 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pettymys ja ollut monesti senkin jälkeen pettymys kun ei ole ollut tunneyhteyttä. Lisäksi moni mies on todella huono.

Vierailija
50/59 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa yllätys kuulla kuinka moni sanoo että eka kerta uuden kanssa on aina huono.

Toinen kokematon täällä, kavereilla kokemusta senkin edestä (en sheimaa, huomio vain) ja monet on sanoneet että sen kanssa olin ja seksi oli mahtavaa.

En tiennyt että on normaalia ettei se aina suju vaikka olisi jo kokemusta.

Vierailija
51/59 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut pettymys, kun molemmille oli eka kerta ja tunteet oli täysillä mukana. On kaunis ja positiivinen muisto nuoruudesta. Säheltämistä oli ja sattui mutta oli silti kaunista ja herkkää. Olin 20  v ja mies 5 vuotta minua vanhempi, molemmat oltiin ujoja introvertteja. Jatkoa seurasi 7 vuotta. 

Vierailija
52/59 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 25, ja juu olen myöhässä näissä jutuissa.

Hän on 28.

En sanoisi että seurustelemme, olemme olleet puol tuttuja, näimme toisiamme silloin tällöin noin kahden vuoden ajan.

Hän ei tehnyt mitään ikävää, mutta sattui kyllä aivan hirveästi.

En tiedä kuinka paljon saa kertoa yksityiskohtia mutta piti pitää tauko kun sattui / ei edes mennyt sisään

Keskustelu oli kai ihan okei, aika vaivaannuttavaa vain - minä en ole hyvä puhumaan, siitä otan vastuun.

Pettymys ei varmaan ole se suurin tunne, olen vain jotenkin todella surullinen ja koko homma kaduttaa ja kai hävettää nähdä hänet uudestaan kun se nyt oli aika, no, blääh kokemus ja nolottaa miten ja millainen olin ja kun se nyt meni aika kankeasti koko juttu.

Ap

Mitä ihmettä? Enpä ole typerämpää kuullut: ette edes seurustelleet, ette rakastaneet toisianne, olitte puolituttuja ja mela piti väkisin tunkea sisään vaikka ei olisi onnistunutkaan? Kumman älytön idea tämä oli?

Eikö tämä ole suht tavanomaista?

Vierailija
53/59 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on 28.

En sanoisi että seurustelemme, olemme olleet puol tuttuja, näimme toisiamme silloin tällöin noin kahden vuoden ajan.

En tiedä kuinka paljon saa kertoa yksityiskohtia mutta piti pitää tauko kun sattui / ei edes mennyt sisään

Keskustelu oli kai ihan okei, aika vaivaannuttavaa vain - minä en ole hyvä puhumaan, siitä otan vastuun.

Pettymys ei varmaan ole se suurin tunne, olen vain jotenkin todella surullinen ja koko homma kaduttaa ja kai hävettää nähdä hänet uudestaan kun se nyt oli aika, no, blääh kokemus ja nolottaa miten ja millainen olin ja kun se nyt meni aika kankeasti koko juttu.

Ap

Mitä ihmettä? Enpä ole typerämpää kuullut: ette edes seurustelleet, ette rakastaneet toisianne, olitte puolituttuja ja mela piti väkisin tunkea sisään vaikka ei olisi onnistunutkaan? Kumman älytön idea tämä oli?

Ehkä tinder-tiskiläiselle mutta todella typerää, jos on 25v neitsyt

Vierailija
54/59 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on 28.

Ap

Mistä  lähtien rakkautta on vaadittu seksiin? Oletan että molemmagt halusivat toistaan. Jos ei, ei pidä yrittääkään.

Minusta kuulosti siltä, että ap oli tehnyt neitsyydestään ongelman ja halusi siitä vain eroon. Otti sitten ensimmäisen, joka suostui ja lopputulos oli ymmärrettävästi huono. Ei seksissä rakkautta tarvitse mukana olla, mutta seksi ei myöskään ole mikään suoritus, mitkä hoidetaan pois alta. Jos siitä sellaisen tekee, saa pettyä joka kerta. 

Vierailija
55/59 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa yllätys kuulla kuinka moni sanoo että eka kerta uuden kanssa on aina huono.

Toinen kokematon täällä, kavereilla kokemusta senkin edestä (en sheimaa, huomio vain) ja monet on sanoneet että sen kanssa olin ja seksi oli mahtavaa.

En tiennyt että on normaalia ettei se aina suju vaikka olisi jo kokemusta.

Kaverit usein liioittelevat etenkin nuorena. Eihän sitä nyt kehtaa ääneen sanoa, että ihan hirveää oli ja odotin vain, että loppuisi. Etenkin neitsyyden menettämiseen liittyy kummallisia myyttejä ja sitä jotenkin hehkutetaan hienompana asiana kuin se onkaan. Todellisuudessa se on usein hyvinkin kiusallinen ja etenkin naisille kivuliaskin kokemus. Seksikin on taitolaji ja sitä oppii parhaiten harjoittelemalla ja tutustumalla toiseen. Kaikki eivät tykkää samoista asioista ja siksi hyvässä seksissä on olennaista tuntea toisen mieltymykset tarkasti. Sitä on mahdotonta tehdä, jos ei ole koskaan ennen harrastettu seksiä. 

Vierailija
56/59 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset syntyvät myös ilman immenkalvoa, eikä se muutenkaan ole mikään umpinainen kalvo. Jos on, niin lääkäriin mars.

Vierailija
57/59 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille se on pettymys.

Mulle se oli niin iso pettymys, ettei seksi kiinnostanut uudelleen ollenkaan 10 vuoteen.

Vierailija
58/59 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on 28.

Ap

Ehkä tinder-tiskiläiselle mutta todella typerää, jos on 25v neitsyt

Pitäisikö sitten tehdä siitä joku isompi juttu, jos on vielä parikymppisenä neitsyt? Että jos löytyy kiva tyyppi jonka kanssa asiat etenevät siihen suuntaan, pitäisi vielä alkaa ihan periaatteesta jarruttelemaan? Vai mikä sun mielestä on oikea tapa edetä?

Vierailija
59/59 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vain yksi seksikumppani jonka kanssa oli heti ekalla kerralla mukavaa, muiden kanssa on ollut hirveät odotukset, paineet ja lopulta pettymys. Nykyisen kanssa vieläkin tuntuu että vasta harjoitellaan vaikka ollaan oltu kaksi vuotta yhdessä...

Eka kerta oli todella huono, kumppani oli retostellut kokemuksellaan niin paljon että luulin hänen osaavan, mutta seurauksena oli toivoton räpellys. Hänellä oli liian iso, joten sattuu eikä päässyt edes perille saakka. Sitä oli katsellut leffoja ja odotukset oli romanttiset, sellaista suttuista säätöä se oli.