Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juotteko itsenne humalaan yökerhoissa?

Vierailija
20.08.2022 |

Minusta pääministeri Sanna Marinin käytös on kyllä kummallista. Itsekin tanssin yökerhossa ja pidän joskus hauskaa, olen suunnilleen Sannan ikäinen, mutta en ole kahteenkymmeneen vuoteen ollut humalassa, eiväktä monet muutkaan tuntemani ihmiset. Otan maksimissaan 3-4 drinkkiä koko illan aikana.

On kummallista, että pääministeri vetää lärvit. En muista, että Sipilä, Vanhanen, Aho tai Lipponen olisivat ikinä olleet tuollaisessa kunnossa.

Miksi Marinin käytöstä pidetään normaalina ja hyväksyttävänä joidenkin taholta, vaikkei olisikaan käyttänyt jauhoa?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oleelliset kysymykset ovat:

1) Miksi Sanna viihtyy vain pintaliitäjien seurassa? Eikö taiteen tai tieteen ammattilaiset kiinnosta?

2) Miksi Sanna joi itsensä karmeaan kuntoon, jolloin olisi voinut tulla tehtävä päälle. Ydinvoimalaonnettomuudet, laivan uppoamiset jne eivät kelloa katso.

Sannalla ei tosiaan ole mitään näyttöä siitä, että älylliset tai muuten henkiset asiat kiinnostaisivat. "Pääministerillä täytyy olla hauskaa", eli vetää räkäkännit. 

Siinä esimerkkiä nuorille tytöille, mitä "hauskanpito" on.

No miksi hän ei vedä niitä kännejä? En minä ainakaan pysty tanssimaan edes jos olen räkäkännissä, en pysy pystyssä. Kait Sanna on parempi.

Vierailija
42/58 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä ja nuorempana tuli tehtyä niin, sitten se vähän jäi. Toisille vaan jää se opiskeluaikojen "bileputki" päälle ja jaksavat jatkaa myöhemminkin, jotkut sitten ihan hamaan loppuun asti

Näin se on. Parikymppisenä opiskelijabileissä oli ainakin vielä 1990-luvun alussa aika normaalia kännätä. Suurin osa lopetti bailaamisen sen jälkeen kun valmistui, alle kolmikymppisinä. Joillekin tosiaan jäi siitä bileputki päälle, kaikki heistä eivät koskaan valmistuneet, mutta osa onnistui bailaamisen ohessa saamaan tutkintonsa, olihan silloin vielä aika pitkä opiskeluaika, mutta nykyään ei varmaan olisi edes mahdollista enää opiskella kymmentä vuotta. Silloin heitä lähinnä sääliteltiin, että olivat jääneet päihdekoukkuun. Nyt kun ollaan jo viisikymppisiä, suurimmat bilettäjät ovat jo mullan alla. 

Minusta vaikuttaa, että Sanna tarvitsee apua. Eri asia on tietysti, että ymmärtääkö hän sitä itse ja suostuuko ottamaan apua vastaan. 

Samaa mieltä. Ei normaali ihminen, pienen lapsen äiti, ole joka ikinen päivä bilettämässä elokuussa ja koskettele kaulalta vieraita miehiä.

Miten Sannan mies suhtautuu tähän?

Todella vastuutonta jättää lapsi kotiin ja olla joka viikonloppu baanalla. Tällä on kiistattomia kehityspsykologisia vaikutuksia lapseen.

Eikö Sanna tosiaan välitä lapsestaan?

Faktaa, että JOKA VIIKONLOPPU?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sanon jotain jonka tiedän kauhistuttavan tämän palstan muut tädit: en juo, koska vedän mieluummin piriä ja otan alkoa vain pari annosta. Känninen toikkarointi on todella noloa ja ylenkatson sellaista meininkiä.

Mistä saat piriä! Itekin vetäisin mieluummin muuta kuin alkoo.

Vierailija
44/58 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen yökerhossa aivan taikinassa 🥴

Vierailija
45/58 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävisin yökerhoissa niin varmasti joisin. En jaksaisi olla niissä selvinpäin. Mutta ei ongelmaa kun en käy.

Vierailija
46/58 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En 30-vuotiaana työssäkäyvänä jaksa käydä klubeilla joten vähän ihmetyttää miten viisi vuotta vanhempi pienen lapsen äiti jaksaa. Ehkä se on tosiaan jokin piristävä huume jonka voimin jaksaa joka viikonloppu olla kännissä julkkisten kanssa

Hakeutuisin hoitoon jos en jaksaisi.olen 37v pienten lasten isä ja hyvin menee pilkkuun asti ja aamulla ollaan lasten kanssa aamupalapöydässä. Tuleehan sitä ryypättyä kotonakin aamuun asti vkl eikä yhtään ota voimille. Viimeyönäkin oli yli 2 kello kun lopetettiin ja aamulla oltiin ennen 9 aamupalalla.

Vierailija
47/58 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy enää yökerhoissa, mutta silloin kun kävin, join kyllä. 

Tämä Sanna- keskustelu on pöyristyttävää. 

1. Sanna joi, ei käyttänyt huumeita. 95% tämän palstan keskustelijoista on joskus elämässään ollut humalassa. 

2. Sannaa edeltävistä pääministereistä ei tietääkseni kukaan ole kieltäytynyt ottamasta alkoholia. 

3. Sanna ei ollut edustustehtävässä, työssä tai ollut millään tavalla odotettavissa mitään mihin kaivattaisiin keskellä yötä pääministerin kantaa. 

4. Sanna on nuori nainen, joka tykkää tanssia ja nauraa nuorten ihmisten kanssa. Miksei hän voisi vapaa-ajallaan niin tehdä? 

5. Meillä on historiassa useita pääministerejä, ministerejä ja jopa presidenttejä joilla alkoholin käyttö on vaikuttanut työtehtävien hoitamiseen. Sannalla alkoholin käyttö liittyi vapaa-aikaan ei työtehtäviin. 

6. Tätä kohua lietsoo pääasiassa venäläistrollit, jotka haluavat saada Suomen poliittiseen sekasortoon. Älkää lähtekö siihen touhuun mukaan ja on naurettavaa että lehdistö on alentunut moiseen peliin. 

7. Kukaan aiemmista pääministereistä ei bailannut jauhojengin kanssa tuhannen päissään. 

8. Kukaan aiemmista pääministereistä ei valehdellut, että ei käyttänyt valtion virka-autoa yksityisiin bailausmenoihinsa. 

9. Viitaten kohtaan 1. Mistä sen tietää, käyttikö huumeita vai eikö käyttänyt? Eihän sellaista tietenkään kukaan myönnä. Jauhojengi kuitenkin kelpasi Sannalle bailuseuraksi. 

10. Viitaten kohtaan 6. En ole trolli enkä missään tekemisissä minkään maan politiikan kanssa. Sanna on kyllä ihan itse aiheuttanut kohun omalla käytöksellään. Jos siitä ei saisi puhua, niin se olisi sananvapauden rajoittamista, jota harrastetaan diktatuureissa. 

Vierailija
48/58 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä Sannan käpälöinti tuntemattoman miehenkään kanssa ole kovin hyvä malli muille.

Eniten tässä kauhistuttaa se, että Marin ei tunne minkäänlaista häpeää käytöksestään. Hän on ollut työaikana humalassa (on itsekin myöntänyt), jättänyt lapsen kotiin, kaulaillut vieraita miehiä.

Vähemmästäkin joutuisi eroamaan.

Vierailija
49/58 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Ei kai yleensä kukaan juo itseään humalaan yökerhossa. Jotkut lähiöbaarit on varmaan eri asia. 

Joo yökerhoissa on keskimäärin nolla humalaista ihmistä. Siksi niissä ei edes myydä alkoholia.

Vierailija
50/58 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En 30-vuotiaana työssäkäyvänä jaksa käydä klubeilla joten vähän ihmetyttää miten viisi vuotta vanhempi pienen lapsen äiti jaksaa. Ehkä se on tosiaan jokin piristävä huume jonka voimin jaksaa joka viikonloppu olla kännissä julkkisten kanssa

Hakeutuisin hoitoon jos en jaksaisi.olen 37v pienten lasten isä ja hyvin menee pilkkuun asti ja aamulla ollaan lasten kanssa aamupalapöydässä. Tuleehan sitä ryypättyä kotonakin aamuun asti vkl eikä yhtään ota voimille. Viimeyönäkin oli yli 2 kello kun lopetettiin ja aamulla oltiin ennen 9 aamupalalla.

Siis tarkoitatko että teillä aikuiset ryyppää kotona yöllä kun lapset nukkuu? Tuohan on lastensuojeluasia. 

Vierailija
51/58 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Sanna edes ollut humalassa, ei ollenkaan kontannut, saati yrjönnyt edes. Minusta on enemmän outoa olla selvinpäin baarissa, en muista käyneeni koskaan etten olisi ollut aika heikossa kunnossa. Kuka edes kehtaa tanssia tai mennä baariin selvinpäin?

Eihän baariin edes pääse, jos konttaa tai yrjöää. Hyi. 

Mutta voihan sitä ottaa vaikka mäyräkoiran kotona ja sitten hyvässä sievässä baariin ja siellä drinksuja, kylläkait se useinkin oli pilkussa olo että viimeinen drinksu jäi juomatta kun oli joko tai yrjöt tai piti jättää juomatta ja ulos mennessä tarvi vähän naisen käsivartta tueksi että pääsi taxiin. Ihan normi vkl se oli. Eihän Sanna edes ollut läheskään siinä kunnossa. M37v

Kysymys siis koski yökerhoa. Ei mitä tahansa lähiöbaaria tai ostarin räkälää. 

Onko niillä jokin ero? En ole huomannut, molemmissa myydään viinaa.

Vierailija
52/58 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa alkoholismilta. Sitten ihmetellään miksi aikuiset lapset puhuvat isän juopottelusta, eihän niiden pitänyt mitään huomata

Vierailija
53/58 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin itse Teatterissa pari viikkoa sitten. Hyvä meininki, ihmiset tanssivat, känniörvellystä ei juuri ollut.

Pääministeri on kyllä poikkeus. Ei ole normaalia tuollainen käytös. Pitääkö pääministerinä tosiaan olla sitä pohjasakkaa?

Olen samaa mieltä. Mielestäni Helsingin yökerhoissa käyttäydytään yleisesti ottaen hyvin. En tajua, miten pääministeri on sitten sitä kännikaartia.

Joo, noiden juttujen perusteella Sanna on sitä pahinta siideripissisjengiä, selvästi keskiarvoa matalammalla tasolla. Tämäkin kohu toisaalta pelaa Marinin pussiin, kun ei tarvitse paljastaa omaa poliittista osaamattomuuttaan, vaan voi puhua jauhosta jne.

Vierailija
54/58 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joka viikonloppu pe ja la naula päässä 😅

N36

Vierailija
55/58 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena (siis kaksikymppisenä) tuli pari kertaa otettua se yksi liikaa, mutta nopsaan sen oppi että kivempaa on hyvin pienessä hiprakassa. Nykyään menee ilta yleensä ihan alkoholittomilla ihan jo siksikin, ettei kiinnosta julkiset eikä taksikyydit etenkään ilta/yöaikaan eli haluan olla omalla autolla liikenteessä.

Vierailija
56/58 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen humalassa JO mennessäni yökerhoon

Vierailija
57/58 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en edusta kansaa, eikä palkkani tule verorahoista. palkkani on ehkä kymmenesosa sannan palkasta. minun asemassani voisin juoda itseni känniin yökerhoissa, mutta pienen palkkani ansaitakseni, minulle ei jää edes aikaa bilettää niin paljon kuin sanna. tuo kansanedustaminen ei ilmeisesti kovin paljon ajankäyttöä vaadi, vaikka palkasta voisi niin päätellä.

Vierailija
58/58 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen humalassa JO mennessäni yökerhoon

näinhän se on suomessa tehtävä, kun viina on niin kallista ja nyt on muutenkin rahat menneet viherveroihin kalliiseen bensaan ja sähköön