Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PM Vanhanen tanssi, lauloi ja halaili

Vierailija
20.08.2022 |

Ja kukaan ei paheksunut yhtään!

Kaksoisstandardit

https://www.iltalehti.fi/viihde/a/200703255906372

Kommentit (244)

Vierailija
221/244 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sannan tekemisissä ainoa ongelma on typerä kaveriporukka, josta joku jopa niin tyhmä, että julkaisee tuollaiset videot. Jäähän siitä aika epäpätevä vaikutelma, jos PM ei itse hallinnoi omia videoitaan.

Ja siis itse olen sitä mieltä, että kuvatussa materiaalissa ei ole mitään paheksuttavaa, ongelma on videon levitys.

Dokaaminen työaikana EI OLE oikein.

Sanna olikin vapaa-ajalla.

Ei ollut. Vietti kyllä virka-aikaansa ikään kuin olisi ollut vapaalla.

Vierailija
222/244 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääministeri kärähti tanssimisesta. Suomessa on lestiarmeija kommentoimassa. Hyvä että on noin pienet murheet. Maailmalla teidän tyhmyydelle nauretaan. Meillä on hyviä poliitikkoja jotka puolustavat rauhaa. Miettikää pohjois-koreaa, amerikan aborttilakeja tai mitä tapahtuu stan-valtioissa. Herätys!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/244 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sannan tekemisissä ainoa ongelma on typerä kaveriporukka, josta joku jopa niin tyhmä, että julkaisee tuollaiset videot. Jäähän siitä aika epäpätevä vaikutelma, jos PM ei itse hallinnoi omia videoitaan.

Ja siis itse olen sitä mieltä, että kuvatussa materiaalissa ei ole mitään paheksuttavaa, ongelma on videon levitys.

Ei ollut vaan virka-ajalla. Oli erikseen perunut lomansa.

Oletko sinä töissä 24/7 silloin, kun et ole lomalla? Marin oli tavoitettavissa, kuten kuuluu ollakin, hänellä on varahenkilö, kuten kuuluu ollakin, ja päihtymyksen tilasta ei ole mitään muuta näyttöä kuin sakeimmiston huuto somessa.

Vierailija
224/244 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanssiminen Olavin kanssa ja kaulasuudelma (ei kuiskaus korvaan, koska korva on 10 cm ylempänä) olisi ehkä ok, jos Sanna olisi sinkku.

Villi tanssiminen ja bilettäminen olisi ehkä ok, jos Sanna olisi lomalla.

Tuhannen tuiterissa (tai missälie) heiluminen, videolla esiintyminen (huom. esiintyminen, ei salavideossa vahingossa oleminen) työaikana ja omituisen huumeporukan kanssa hengaaminen ei ole pääministerille sopivaa käytöstä. Ei olisi sinkulle eikä miespuoliselle PM:lle, ei presidentille, eikä kenellekään, joka on noin korkeassa virassa.

Suutelut ei kyllä kuulu muille kuin asianomaisille ja heidän puolisoilleen, eikä vaikuta ammatissa toimimiseen millään tavalla, ellei kyseessä ollut ahdistelu.

Mutta tekstarit kuuluu?

Nehän ovat ahdistelua eli laitonta. Kyllä kuuluu.

Miten ne olivat ahdistelua? Kukaan ei pyytänyt lopettamaan niiden lähettelyä.

Eivät olleet ahdistelua. Kanerva ja Tukiainen tekstailivat ihan yhteisymmärryksessä. Ahdisteluksi se olisi voitu katsoa, jos Tukiainen ei olisi vastannut viesteihin tai olisi pyytänyt Kanervaa lopettamaan niiden lähettelyn.

Kanerva tosin lähetteli viestejä lukuisille muillekin naisille.

Siinähän lähetti, pientä se on siihen verrattuna että hän nuolisi monia naisia kännissä

Kuka nuoli monia naisia kännissä? Eikö puhe ollut Sannasta? Ei hän nuollut ketään. Nämä on ihan pimeitä nämä vertailut. Sannaa verrataan Ileen? Logiikka on kyllä mahtavaa. 

Vierailija
225/244 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhanen tuskin oli kontillaan lattialla ja tverkkasi? Vai? Ärsyttää miten Sanna yrittää koko ajan valkopestä tekemisiään sanomalla, että olen laulanut ja tanssinut. Joo ei tuo nyt ollut ihan tanssimista vaan tverkkaamista ja perseen heiluttelua striptease liikkein.

Vierailija
226/244 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli vapaa-ajalla. Voisi vähitellen porukka ottaa asioista selvää. Myös ministereillä on vapaa-aikaa. Voivat lähteä vaikka mihin hevontuuttiin vapaaviikonloppuna, lapin kelohonkamökille, josta työpaikalle saapuminenkin kestää 12 tuntia. Ei se ole kiellettyä. Riittää että on tavoitettavissa. 

Vierailija
227/244 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut erikseen perunut lomaansa, vaan oli ilmoittanut jo yli kuukautta aikaisemmin palaavansa kesälomalta 4.8., koska silloin oli joku Niinistön järjestämä kokous.

Vierailija
228/244 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha puolustella jauhosannaa...

Vierailija
229/244 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vanhanen tuskin oli kontillaan lattialla ja tverkkasi? Vai? Ärsyttää miten Sanna yrittää koko ajan valkopestä tekemisiään sanomalla, että olen laulanut ja tanssinut. Joo ei tuo nyt ollut ihan tanssimista vaan tverkkaamista ja perseen heiluttelua striptease liikkein.

Twerkkaus ja stripteasekin ovat tanssia.

Vierailija
230/244 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä töissä 24/7 silloin, kun et ole lomalla? En ole, sillä en ole ministeri

Marin oli tavoitettavissa, kuten kuuluu ollakin, hänellä on varahenkilö, kuten kuuluu ollakin, ja päihtymyksen tilasta ei ole mitään muuta näyttöä kuin sakeimmiston huuto somessa. Päihtymisestä on kuva- ja videomateriaalia. Huumeista ei ole, mutta se onkin eri keskustelu

Vastaukset boldattuna

Vierailija
231/244 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssimista on monenlaista. Se että sinua inhottaa diskotyyli-tanssiminen on sinun ongelmasi.

Suomalainen kansallistanssi tango on vielä kuumempaa kuin jotkut "twerkkaamiset" - siinä mennään kiinni toisissa, ihan kiinni. Mutta jos olisi kuvattu tangomarkkinoilla tämä koko episodi, olisiko se ollut vähemmän paha? :D 

En muuten nähnyt twerkkaamista missään videolla. Polvillaan lattialla ei ole twerkkaamista, tiedätkö edes mitä on twerkkaaminen? Erikoista tulla puhumaan valkopesusta, kun itse puhuu mitä sattuu. 

Vierailija
232/244 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli vapaa-ajalla. Voisi vähitellen porukka ottaa asioista selvää. Myös ministereillä on vapaa-aikaa. Voivat lähteä vaikka mihin hevontuuttiin vapaaviikonloppuna, lapin kelohonkamökille, josta työpaikalle saapuminenkin kestää 12 tuntia. Ei se ole kiellettyä. Riittää että on tavoitettavissa. 

Nyt ei ollut vapaaviikonloppu eikä tavoitettavuus täyty kun on lärvit

Vierailija
233/244 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanssiminen Olavin kanssa ja kaulasuudelma (ei kuiskaus korvaan, koska korva on 10 cm ylempänä) olisi ehkä ok, jos Sanna olisi sinkku.

Villi tanssiminen ja bilettäminen olisi ehkä ok, jos Sanna olisi lomalla.

Tuhannen tuiterissa (tai missälie) heiluminen, videolla esiintyminen (huom. esiintyminen, ei salavideossa vahingossa oleminen) työaikana ja omituisen huumeporukan kanssa hengaaminen ei ole pääministerille sopivaa käytöstä. Ei olisi sinkulle eikä miespuoliselle PM:lle, ei presidentille, eikä kenellekään, joka on noin korkeassa virassa.

Suutelut ei kyllä kuulu muille kuin asianomaisille ja heidän puolisoilleen, eikä vaikuta ammatissa toimimiseen millään tavalla, ellei kyseessä ollut ahdistelu.

Mutta tekstarit kuuluu?

Nehän ovat ahdistelua eli laitonta. Kyllä kuuluu.

Miten ne olivat ahdistelua? Kukaan ei pyytänyt lopettamaan niiden lähettelyä.

Eivät olleet ahdistelua. Kanerva ja Tukiainen tekstailivat ihan yhteisymmärryksessä. Ahdisteluksi se olisi voitu katsoa, jos Tukiainen ei olisi vastannut viesteihin tai olisi pyytänyt Kanervaa lopettamaan niiden lähettelyn.

Kanerva tosin lähetteli viestejä lukuisille muillekin naisille.

Siinähän lähetti, pientä se on siihen verrattuna että hän nuolisi monia naisia kännissä

Kuka nuoli monia naisia kännissä? Eikö puhe ollut Sannasta? Ei hän nuollut ketään. Nämä on ihan pimeitä nämä vertailut. Sannaa verrataan Ileen? Logiikka on kyllä mahtavaa. 

Juu, Sanna nuoli naisia kännissä. Miehille se vain antoi sylitanssin (ja oli nuoltavana)

Vierailija
234/244 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin näkee mihin Sannan avustaja tarvitsee avustajia. Kait tää on teille ylitöitä?

Vierailija
235/244 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääministeri kärähti tanssimisesta. Suomessa on lestiarmeija kommentoimassa. Hyvä että on noin pienet murheet. Maailmalla teidän tyhmyydelle nauretaan. Meillä on hyviä poliitikkoja jotka puolustavat rauhaa. Miettikää pohjois-koreaa, amerikan aborttilakeja tai mitä tapahtuu stan-valtioissa. Herätys!

Tuossa kiteytetty hyvin. Kärähti tanssimisesta. Se on ainoa mitä varmuudella näkyy. Ja tästä tanssimisesta on tullut pelkkää positiivista palautetta ulkomailla: Sanna "voitti" poliitikkojen tanssikisan 5/5

https://www.politico.eu/article/dancing-with-the-stars-7-dancing-top-po…

Vierailija
236/244 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kiteytetty hyvin. Kärähti tanssimisesta. Se on ainoa mitä varmuudella näkyy. Ja tästä tanssimisesta on tullut pelkkää positiivista palautetta ulkomailla: Sanna "voitti" poliitikkojen tanssikisan 5/5

https://www.politico.eu/article/dancing-with-the-stars-7-dancing-top-po…

Miksi PM Marin sitten kiisti käyttäneensä huumeita ja kertoi olleensa vain lärvit?

Vierailija
237/244 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhanen ei käyttänyt alkoholia eikä huumeita. 

Mistä tiedät?

Vierailija
238/244 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok boomer

Vierailija
239/244 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä osaa vastata puhelimeen, jos olet juonut alkoholia? Edes Sanna ei näyttänyt noilla videoilla olevan niin nakit silmillä.

Vierailija
240/244 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä osaa vastata puhelimeen, jos olet juonut alkoholia? Edes Sanna ei näyttänyt noilla videoilla olevan niin nakit silmillä.

Valitettavasti ei riitä että vastaa puhelimeen.

Sama juttu kuin kunnossapidon päivystyksessä. Tavoitettavissa? Juu. Työkykyinen? Valitettavasti.

Haluatko sinua leikkaamaan kirurgin joka kykeni vastaamaan puhelimeensa oksentamisen ohella.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme