Kuinka paljon käytätte rahaa kumppanienne synttärilahjoihin?
Olen huomannut suuria eroja summien välillä lähipiirissäni, haluan kysyä teiltä!
Kommentit (14)
Maksan luonnossa. joka päivä.. (ilomielin;)
M+50,'sair.eläkkeellä'
Synttärit tulossa kahden viikon päästä, olen ostanut kaikkiaan kolme lahjaa, jotka hyvin erilaisia. Nämä yhteensä 350€.
Viime vuonna rouvalla oli pyöreät ja silloin meni yli 500€.
Kun on yhteiset rahat niin ehkä 10-20e. Esim kukkia ja suklaata.... Molemmat ollaan sitä miltä että aivan turhaa ostaa mitään turhaa. Jos toinen jotain oikeasti tarvitsee/haluaa niin se sitten hommataan.
Ei yleensä ostella juurimuuta kuin just joku leivos tai viiniä tms. paitsi kun pyöreitä, viimeksi kai vähän kalliimpi kello. En muista olisko ollu 200 tai jotain.
Ei joulunakaan kuin ihan jotain, noh makkarissa sitten joulumunaa. Tosin sitä nyt saa aina!
Pistin 500e just niin voi laittaa mitä haluaa.
M41 kirjoitti:
Synttärit tulossa kahden viikon päästä, olen ostanut kaikkiaan kolme lahjaa, jotka hyvin erilaisia. Nämä yhteensä 350€.
Viime vuonna rouvalla oli pyöreät ja silloin meni yli 500€.
Asutko Keski-Suomessa?
30-100e. Joskus saatan varata ylläriksi hotellin ja se toki kalliimpi. Lapset hoitoon ja me juhlitaan synttärit kaksin toisistamme nauttien.
Yhtäpaljon kun se käyttää mun lahjoihin... Eli 0€...
Vierailija kirjoitti:
Asutko Keski-Suomessa?
En asu Keski-Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
No, ostin hänelle tuolloin golfbägin ja mailat ja niihin menee halvimmillaan tuollainen summa. Osa mailoista oli jopa käytettyjä. Tällä lahjalla olen saanut hänet yhteisen harrastuksen pariin. Eli hinta oli halpa! Jokainen tavallaan ja ajatus on tärkein.
PS. miksi tämä on seksipalstalla? :D
M41 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ostin hänelle tuolloin golfbägin ja mailat ja niihin menee halvimmillaan tuollainen summa. Osa mailoista oli jopa käytettyjä. Tällä lahjalla olen saanut hänet yhteisen harrastuksen pariin. Eli hinta oli halpa! Jokainen tavallaan ja ajatus on tärkein.
PS. miksi tämä on seksipalstalla? :D
Siksi ku sun hepin päästä ei lähde enää mitään vaaleaa niin oot siirtynyt golffiin jollon kepin päästä lähtee valkoista...
Vierailija kirjoitti:
Siksi ku sun hepin päästä ei lähde enää mitään vaaleaa niin oot siirtynyt golffiin jollon kepin päästä lähtee valkoista...
Haha, varmasti monesti noin. Mutta jos saaliiksi on haussa vähän kypsempi, laadukas naaras, on golfkenttä ihan parhaita maita ;)
N.50e
Keskituloinen N50