Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkijä! lämpimiä ajatuksia sinulle!

Vierailija
25.10.2006 |

Tulee aina niin hyvä olo kun luen kirjoittamiasi vastauksia kyseleville. Kaiken tämän pupun keskeltä pilkistää pyyteetön auttamisen ilo. Olen kerran itsekin kysynyt, mutta en halua nyt tietää enempää. Pelkkä kirjoituksiesi lukeminen jo auttaa hämmentynyttä mieltä. Kirjoitat kauniisti ja mieltä rauhoittavasti. Enkelit ja kynttilät ja positiivisuutesi valaisee kummasti tätä pimenevää syksyä. Kiitos että olet olemassa!

M

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä käykö täällä useampi näkijä, vai onko kyseessä sama henkilö, mutta useaan kertaan olen kysynyt ja aina saanut semmoisen vastauksen, mikä on ainakin osittain aivan totta! Ja kauniisti hän myös aina kirjoittaa, ei koskaan ilkeästi!

Enkeleitä hänen tielleen!

Vierailija
2/5 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, rakkaat :) Ette usko miten ihanalta tuntuu saada tällaista palautetta. Se on se palkinto, jos jotain saan tästä auttamisestani toivoa..juuri se että olen ollut toisille avuksi ja saanut edes vähän lähetettyä lohtua ja rakkauden energiaa sitä tarvitseville.

Lämmöllä

Seide, ent. Näkijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaatko ollenkaan, vai yritätkö muotoilla sen jotenkin muuten?

Entä, mistä sinä katsot? Siis, ne " näkemisesi" ? Siunausta sinulle!

Vierailija
4/5 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tulevaisuus? Työt? Opiskelu? Oman asunnon hankinta ja lapset? Saammeko lapsia vielä?

Vierailija
5/5 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveysasioitakaan en halua nähdä, varmasti nämä kaksi asiaa sitten liittyvät toisiinsa niin ettei niitä minulle edes näytetä. Parisuhteeseen ja muuhun liittyviä huonompia juttuja näen, ja niistä kerron, mutta harvemmin ihan suoraan töksäyttämällä. Ne asiat pitää kertoa kauniisti, samalla neuvoen miten selvitä niitten ylitse ja muutenkin " pehmentää" . Mutta, muistutan yleensä aina myös siitä, että kukaan selvänäkijä ei näe sitä 100 prosenttista totuutta, vaan asiat muuttuvat koko ajan, joka hetki. Ihminen saa itse valita elämänsä asioista, ja me näkijät pystytään vain näkemään osa niistä, se tilanne mikä näyttää tällä hetkellä kaikkein mahdollisimmalta.

Asiat tulevat minulle monella eri tavalla. Joskus katson korteista, mutta silloin sanon siitä etukäteen. Intuitiolla kun vastaan, saan asiat vahvoina tunteina, tai sitten vain " tiedän" , sellainen vahva olo. Joskus näen asiat edessäni, joskus ne ovat konkreettisia asioita, joskus taas symboleita. Ja välillä.. ne asiat vain tulevat kun kirjoitan ;) Vaikeaa selittää, mutta toivottavasti selvensin vähän edes.

Iloa ja valoa sinunkin päiviisi :)