Naarmutin jonkun autoa kun ajoin kadunviereen parkkiin, ja
jätin lapun jossa puhelinnumeroni.
Oman autoni kylkeen tuli pitkähkö hankauma, toiseen autoon (uudehko bemari) etupuskuriin hankauma, pääosin vain likaa.
Omaa autoani en kyllä korjaa, pesetän vaan ja vahaan. Kun toisen auton omistaja soittaa, mitä tarjoan hyvitykseksi?
Naarmu on todella vähäpätöinen, eikä taatuusti edes huomaisi itse, joten toivottavasti ei rupea vaatimaan merkkikorjaamossa jotain maalausta.
Kyllä harmittaa.
Kommentit (49)
Turvassa pystyy neuvottelemaan bonus%.
Vaan joskus naarmuttaja lähtee karkuun ja itse joutuu oman auton korjauksen maksamaan.
Soitti saman tien omistajalle, koska tunsi tämän ja kertoi vahingosta. Selvittiin 150 euron kustannuksilla, vaikka oli uudehko auto kyseessä jota naarmutti.
ja ilman muuta naapuri korjaa autonsa, miten parhaaksi näkee... vakuutusyhtiöön ilmoitin samantien ja sieltä saavat hoitaa asian, sen takia niita vakuutuksia maksellaan, toivonkin oikein isoa ja kallista korjausta =) naarmu tuli vaan kulmaan, mutta voihan se lähteä vaikka ruostumaan siitä, jos ei korjata kunnolla.
todistajat ja tiedot saatiin, kolhija myönsi. Mutta mua kyllä harmittaa, että mies meni oikopäätä suostumaan kolhijan järjestämään pikkupajaratkaisuun merkkikorjaamon sijaan, autoon tehdään muutenkin huollot ja mahdolliset korjaukset merkkikorjaamolla, miksi tämä nyt sitten pitää hoitaa niin, että saa stressata, onko koko kylki kohta kirjava/ruosteessa tms. vaan sen takia, että joku muu ei osaa parkkeerata! Ja tietysti ei ole kiva olla ilman autoa sitä aikaa kun korjaus kestää (siis useita päiviä!), jos mä olisin ollut asiaa sopimassa, olisin varmaan vaatinut edes bussirahaa kolhijalta, kun lapsia joudun sitten viemään hoitoon ilman autoa (matka melkein 10 kilometriä suuntaansa).
Vakuutus maksaa myös vuokra-auton korjauksen tilalle.
Minä korjautan kaikki naarmut merkkikorjaamossa.
On muuten ihme, miten ihmiset eivät (enää) kanna vastuuta teoistaan, niin yleistä tuo paikalta pakeneminen on. En tajua mitä heille kotona opetetaan, ilmeisesti vähän eri asioita kuin meillä...
Eihän siellä ole kuin harhaanjohtavaa tietoa.