Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikeisiin psyykkisiin häiriöihin erikoistunut henkilö vastaa kysymyksiin.

Vierailija
25.10.2006 |

Jos on jotain kysyttävää, niin anna palaa!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoneen lämpötila, kuorsaava petikaveri, hyvä tyyny ja peitto. Ei kahvia iltakuuden jälkeen, selkeä unirytmi. Joskus univaikeudet tulevat ja menevät ihan itsekseen ohi. Univaikeudet kylläkin tuottavat ahdistusoireita ja mielialan laskua. Vaikuttaa siltä, että unen häiriintyminen on kohdallasi primaaria, eivät mielialaoireet. Jos jokin elämäntilanteessa ahdistaisi, tietäisit sen kyllä.

ap

Vierailija
22/26 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tosin kuorsaa, mutta lopettaa kun potkaisen. Ei ole ikinä häirinnyt enää siinä vaiheessa, kun olen itse nukahtanut. En siis herää siihen.

Mä odottelen jonkin aikaa, ja toivon että tää menis ohi. Ennen ei ole tälläistä ollut, ja yöllä on tosi ahdistava valvoa, tulee kaikkea mieleen pimeässä unta odottaessa.

T:uneton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus aivan käsittämättömiä raivokohtauksia? Mikä mielisairaus minulle voisi olla? Sitten epäilen ihmisistä aina kaikenlaista, luulen että kaikki puhuvat minusta seläntakana ja levittävät minusta hurjia huhuja jotka eivät pidä paikkaansa.

Olen todella turhautunut tähän tilanteeseen.

Vierailija
24/26 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen? Isälläni on narsistinen persoonallisuushäiriö. Veljeni on rajatila tapaus, parantunut skitsofreniasta. Äitiäni ei kukaan ole diaknosoinut vaan epäilyjä on paljon.

Nyt edellä olevista teksteistä löysin itseni, eli tiedän karttavani sosiaalisia tilanteita ja olen rajoittunut erilaisten tapaamisten suhteen.

Epäilen narsismia myös. Minne kannattaa ottaa yhteyttä? En tahdo leimautua. Selviän työ tehtävistä ja niiden ihmisten kanssa loistan joita en näe kuin harvoin. Vaan suku ja muutama ystävä on helisemässä minun kanssani. Ymmärrän jollain tasolla ja toisaalta taas en.

Koti on linnani. Sinne en halua muita ihmisiä. Ahdistun jos mieheni haluaa ystäviä kylään. Tarvitsen paljon aikaa asioiden toteuttamiseksi. Ja en voi tehdä mitään extempore.

Sekavaa tekstiä. Vaan en ole koskaan ollut johdon mukainen. Tästä sain jo kuulla koulussa.

Vierailija
25/26 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(narsistisia ja impulsiivisia piirteitä) sekä joku masennus- ja ahdistustila. Millainenkohan työ mulle sopisi kun saan turpaani aina kaikkialla erilaisuuteni vuoksi? Mistäköhän löytäisin kognitiivisen terapeutin itselleni pk- seudulta kun en uskalla mennä kokeilemaan vaan jotakuta (maksaa niin paljon.) Siis se eka käynti. Epäilen vähän onko terapiasta hyötyä tälläiseen kun tämä on kuitenkin osa minua tämä omituinen käytös. Lisäksi epäillään ADD:ta...

Vierailija
26/26 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko-oireisuus ilmenee mm. pakkoajatuksina, ylisyyllisyytenä, tarkisteluna ja bakteerikammona (esim. puhdistelu, käsien pesu). Millä oireita saisi kuriin, kun mikään lääkitys ei ole tehonnut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä