Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitin tänään Kelalle ja sain äärettömän ystävällistä palvelua

Vierailija
19.08.2022 |

Tarkat ohjeet, miten toimia läheisen puolesta ja mitä voi tehdä ja mitä ei.
Pitkä puhelu ja todellinen asiantuntija siellä vastailemassa ajoittain epätoivoisiinkin kysymyksiini.
En tiedä itse yhtään mitään toimeentulotukien hakemisesta ja byrokratiasta enkä myöskään asumistuesta ja olin vaipua epätoivoon. Kiitos Kela ja virkailija, joka auttoi. Siilinjärvellä oli, puhelimessa lukee soitetuissa Kela Siilinjärvi

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu. Itselläni ei ole koskaan ollut ongelmia kelan kanssa, vaikka erilaisia tukia olen saanut yhdeksän vuotta. Tai no, suurin ongelma on ollut se, että jonkun hakemuksen käsittelyssä on mennyt pari päivää liian pitkää.

Vierailija
2/6 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu. Itselläni ei ole koskaan ollut ongelmia kelan kanssa, vaikka erilaisia tukia olen saanut yhdeksän vuotta. Tai no, suurin ongelma on ollut se, että jonkun hakemuksen käsittelyssä on mennyt pari päivää liian pitkää.

Minun on tarkoitus jatkossa valtakirjalla hoitaa läheisen toimeentulotuki- ja työmarkkinatukiasioita

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelu on muuten loistavaa, ihania aspoja puhelimessa ja asiantuntevia todellakin... mutta käsittelyajat silti hirveän pitkiä eli todellisuus on silti se että olen ilman rahaa nyt jo kuukauden ollut ja jatkuu vain.

Vierailija
4/6 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelasta saamani palvelun irvikuva on ollut niin surkeaa, että pahat traumat olen saanut ja samalla ilman apua ja oman onneni nojaan olen jäänyt. Mitenkään ei ole edes yritetty auttaa tai neuvoa, eikä hyväkseni ole tehty mitään. Kelaa surkeampi palvelu on vain TE-toimistossa.

Vierailija
5/6 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palvelu on muuten loistavaa, ihania aspoja puhelimessa ja asiantuntevia todellakin... mutta käsittelyajat silti hirveän pitkiä eli todellisuus on silti se että olen ilman rahaa nyt jo kuukauden ollut ja jatkuu vain.

Tuo on tosi ikävää ja varmaan odotettavissa täälläkin. Yritän varautua taloudellisesti, että voisin auttaa läheistäni siinä vaiheessa kun tippuu ansiosidonnaiselta. Harmi, kun itsellä pienipalkkainen työ. 

Vierailija
6/6 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut Kelalta todella hyvää ja asiantuntevaa palvelua sairausloma-asioissa.

Esimieheni antoi minulle ensin virheellistä tietoa sairauslomakorvausten hakemisesta. Kävin sitten Kelassa paikan päällä selvittämässä asiaa ja asia järjestyi. Esimiehenkin oli myönnettävä virheensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi