Lapseni sai kiertokirjeen, joka pitäis lähettää edelleen.
Tietenkin lapsi itse sai avata kirjeen, mutta oli kuiva A4-tekstiä. Ja lähetä 4:lle ja ylimmäisenä listalla olevalle postikortti. Mukamas joku ennätyskirje ja posti mukamas seuraa ennätyksen tekoa, joten kuoreen pitäis laittaa siitä maininta. EN USKO! Voiko posti sitä muka seurata..? Muutenkin kaikki ketjukirjeet risoo. ARG! En kyllä laita eteenpäin! Pitäis varmaan postikortti kuitenkin lähettää. :)
Kommentit (4)
Kyllä tais tähän tyssätä tämä kirje (ja ennätyksenteko). Mieluummin laitan ystävilleni normaalin kirjeen ilostuttamaan päivää, kuin kiertokirjeitä. Hyvä, etten lukenut kirjettä lapselle, ettei sit pety, kun ei saakaan kortteja.
Meidän koululainen sai itse kirjoittaa kirjeet ja postittaa ne. Yhtään korttia ei ole tullut.
Minäkään en viitsinyt katkaista ketjua, kun tämä tuli kuitenkin ihan järkeviltä perheiltä, kortinkin lähetimme ulkomaille.
Mut toi mua jäi sylettämään, kun kirjeessä puhutaan ennätyksenteosta ja sit muka posti seuraa sitä ennätyksentekoa. Ei kyllä uppoa! Olis edes ollut joku vetoomus, että lapsille tulee suru puseroon, jos katkaiset... :/
Ap
Hampaat irvessä rustasin kirjeet kuoreen ja postiin, jotenkin en osannut katkaista kirjettä kun tuli semmoselta ihmiseltä et pakko oli vaan jatkaa sitä inhaa kirjettä. Vihaan itekki kaikkia ketjukirjeitä yli kaiken. Anteeksi kamalasti, tiedä vaikka olis ollu mun eteenpäin lähettämäni jonka sait, maailma on niin pieni.