Onko kaikki talvihullut kuolleet halvaukseen vai missä helleitku???
Kommentit (15)
en pysty kommentoimaan, koska luuni ovat sulaneet
Viime yön ukkosti läpeensä. Päivällä lämpö +24, mutta sitten alkoi taas iltapäivällä ukkostaa ja nyt ulkona +19. Vaikka ikkunat on apposen auki, ei sisällä kämppä viilene.
Saisi olla vähän lämpimämpää. Piti vetää villasukat jalkaan.
Odotan syksyä ja talvea, mutta silti nautin tänään lämpimästä ilmasta luonnon keskellä. Että hajoo sinä vaan omaan kusipäisyytees!
Kuuma on. Ikkunat on auki vaikka on kissa. Ei se mitään auta kun yölläkin on 17 astetta eikä tuule. Tuulettimilla pärjää sisätiloissa, ulkona ei millään.
Nyt ollut suht hyvä kesä. On ollut vaihtelevaa. Lämminkin on kivaa näin elokuussa kun kuitenkin yöksi helpottaa, ei paista aurinko ympäri vuorokauden. Pidän lämpimistä, pimeistä öistä. Uimassa olen käynyt nyt paljon kun on pilvistäkin ollut.
Mutta ne viikkotolkulla jatkuvat käristyshelteet on ihan hirveitä kun edes yöllä ei pääse aurinkoa pakoon.
Me luultiin, että sä oot hoitojaksolla niin ei oo viitsytty
Jyväskylässä on liian kuuma. Ukkoset eivät tule, lämmintä 29 ulkona. Sisällä 30
Täällä on 21-22 ja ukkonen hautonut koko päivän. Illalla pitäisi sataa mutta uskon kun näen.
En ole talvihullu, kammoan kylmää. Mutta valitan helteestä yleensä, mutta olen optimistinen koska pieniä pätkiä helteitä. Sängyssä hankalaa kuumuus. Olen kohdistanut välillä tuulettimen itseeeni.
Onko kesähullu herännyt kolostaan? Onhan tämä enemmän kuin syvältä kun aamusta iltaan sää pyyhkiä hikeä otsaltaan. Onneksi ei sentään ole ollut sitä kuumuutta mitä oli kesäkuussa. Silloin paloi ja raakasti.
Olen jo kuollut. Hortoilen täällä kämpässäni haamuna.👻
Ilppi pauhannut melkein tauotta koko viikon.
SISÄLLÄ ON 40 ASTETTA MUTTA EN VOI AVATA AKKUNOITA KUN 8 KISSAA HYPPÄÄ ULOS😩