Mitä tehdä kondomille baari-illan panon jälkeen naisen kämpillä välttääkseen isyyshuijauksen?
Olen kuullut, että naiset saattavat valuttaa käytetystä kondomista spermaa vaginaansa tullakseen raskaaksi ja etenkin jos mies on rikas niin lukitakseen tämän elättäjäksi. Ällöttää silti ajatus käytetyn kondomin kuljettamisesta taskussa.
Miten kannattaa toimia?
Kommentit (33)
Hahahah. Aika harhaista kamaa. Luuletko tosiaan, että joku random baaripano haluaa noin kovasti sun siementä. Antakaa mun kaikki kestää 🤦🏻
Sitten joskus tiedät kun pääset kokeilemaan.
Itse aina väännän kumin solmuun käytön jälkeen. Hyvinhän tuon voi kääräistä vessapaperiin ja kuljettaa taskussa.
Tosin jos niitä tulee 5-10, ei ehkä mahdu. Toisaalta nainen on muutenkin tällöin vaimomatskua.
Heitin ikkunasta ulos. Sieltä se löytyi aamulla kerrostalon oven edestä.
Vierailija kirjoitti:
En ole moista ennen, onko joku nainen jossain todistettavasti menetellyt noin ja tullut raskaaksi?
Huuhtele se käytetty kondomin sisus lämpimällä vedellä ja pistä sitten kumi roskiin.
Tämä!! Ei sitä tarvitse mukana kannella.
Vierailija kirjoitti:
Heitin ikkunasta ulos. Sieltä se löytyi aamulla kerrostalon oven edestä.
Mieti kun joku kadun nainen olisi löytänyt spermapussin ja valuttanut sisuksiinsa mysteeriaarteen.
Vierailija kirjoitti:
Hahahah. Aika harhaista kamaa. Luuletko tosiaan, että joku random baaripano haluaa noin kovasti sun siementä. Antakaa mun kaikki kestää 🤦🏻
Kävi kerran että nainen nimenomaan otti minut randomina lisääntymistarkoitukseen. Tuli selväksi hänen kämpillään, yöpöydällä oli tarkat monen kuukauden lämmöntarkkailut ja kyllä hän suunnitelmansa myös yön aikana valotti. En välittänyt, ei ollut tuolloin mitään mistä hän olisi muuten voinut hyötyä. Itse oli vastuuton, hän ehkä ??
Itse vein nuorena miehenä kortsun mukanani ja heitin johonkin julkiseen roskikseen. Voihan sen kumin huuhdella myös vedellä sisältä ja kaataa litkut pois. Tosin suurin osa panoista oli ilman kumia, että mikä hyöty tästä sitten oli?
Outoa, että oman kehon eritteet ällöttää.
Kannat omaa tupperware-rasiaa mukana johon pakkaat sen aktin jälkeen.
Luulen kyllä ettei kukaan nainen halua jälkikasvua miehen kanssa joka ei osaa edes noin yksinkertaista pulmaa ratkaista.
Lähettää sen seiskalle ja keottaa ottamaan dna näyte ja vertaamaan scamman näytteeseen