En niin välittänyt Sannasta aiemmin, mutta nyt ihailu kasvaa - sehän käyttäytyy kuin kuka hyvänsä mies
Hänhän on aidosti tasa-arvoihminen, joka antaa itselleen samat vapaudet, jotka miehet ovat antaneet itselleen maailman sivu. Go girl!
Odotan jo uutista harjoittelijapojan tahriintuneesta hamosesta.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset miehet ei yleensä nolaa itseään tanssimalla pikkulasten tavoin. Miehet tanssivat vain saadakseen naista.
Aina ei tarvitse mennä loppuun asti, joskus riittää "korvaan kuiskailu". Videon vuotaja on kyllä totaalisen ääliö, toivottavasti saa kärsiä.
Koko maailma ihmettelee ja naureskelee Suomen menoa. Vahan samantyylista kuin Venajan vodkakulttuuri.
Vierailija kirjoitti:
Koko maailma ihmettelee ja naureskelee Suomen menoa. Vahan samantyylista kuin Venajan vodkakulttuuri.
No aika kaukana ollaan kyllä vaikkapa Putinin syrjähyppelyistä tai Zaharovan känniharhoista.
Koskaan en juonut enkä pettänyt vaimoani. T. Kekkonen
Vierailija kirjoitti:
Koko maailma naureskelee, koska tämä on naurettava ns. skandaali. Suurin osa ihmettelee, miten suomalaisia voi edes kiinnostaa tämä niin paljon.
Suomen virkamieseliitti rypee ulkomaanmatkoilla kuin siat päiväkausia. Niistä ei vain oteta mitään kuvia eikä niitä jaeta nettiin. Mutta olen kuullut suoraan henkilöltä, joka on ollut näillä matkoilla mukana "avustamassa" ja siellä on ollut mukana ihan suomalaisia huippuvirkamiehiä ja meno on ollut aika helv*tin paljon rajumpaa mitä tuo Sannan tanssiminen.
Oli munaa laittaa toimittajia 10 - 0. Mihin kanahaukkoja tarvitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hienoa on siinä, jos käyttäytyy kuin mies? En tajua. Itse en palvo miesten käytöstä tai pidä sitä jotenkin tavoiteltavana. "Jos mies saa ryypätä, saa nainenkin!" Lapsellista tuollainen.
N39
Kumpi on mukavampaa: nyhjätä kotona vai bilettää Olavi Uusivirran kanssa? Noh, eiköhän se ole jälkimmäinen vaihtoehto. Ja kukapa sen pääministeriltä estäisi, jos ei hän itse. Eli ihanaa, että hän ei ole tiukkapipoinen moralisti, jolla vanne kiristää päätä niin paljon, ettei uskalla edes hauskaa pitää.
Siis nyhjätä kotona pienen lapsen ja miehensä kanssa vai bilettää Olavi Uusivirran kanssa? Lähes nelikymppisenä perheenäitinä? Minulle vastaus on erittäin helppo. Kaksikymppisenä olisin varmasti nimelläni valinnut sen Olavi Uusivirran.
Vierailija kirjoitti:
Fossiilit ei nähtävästi tajua että avoin suhde on nykyaikaa.
Mutta onneksi me nuoret olemme modernin tien näyttäjiä. 🤗
M25
Joille seuraava sukupolvi nautaa paskaiset naurut. Älä unohda, että olet itse huomispäivän fossiili.
Suomessa ei oikeasti tapahtu mitään niin pitää tehdä tikusta asiaa, sama ilmiöhän tapahtuu ihmisillä arjessakin, kun on lämpö ja ruoka ja muut niin ruvetaan tekemään suurta numeroa jostain "ei niillä ollut oikein sävyistä kynsilakkaa" tai c+d+e mustikka jugurttia ilman gluteiinia joten nyt tuli kyllä maailmanloppu ja kirjoitan kirjeen presidentille.
Hyvin on meillä on asiat, kun pitää tehdä tikusta asiaa.
bileiden kuvaajat voi nyt myydä loput videot aika kovaan hintaan, miettikääpä mitä jengi maksaisi että näkisi jatkoa Sannan seikkailuille, mitä sitten tapahtuikaan, missä ja kenen kanssa - maksa ja näe!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hienoa on siinä, jos käyttäytyy kuin mies? En tajua. Itse en palvo miesten käytöstä tai pidä sitä jotenkin tavoiteltavana. "Jos mies saa ryypätä, saa nainenkin!" Lapsellista tuollainen.
N39
Kumpi on mukavampaa: nyhjätä kotona vai bilettää Olavi Uusivirran kanssa? Noh, eiköhän se ole jälkimmäinen vaihtoehto. Ja kukapa sen pääministeriltä estäisi, jos ei hän itse. Eli ihanaa, että hän ei ole tiukkapipoinen moralisti, jolla vanne kiristää päätä niin paljon, ettei uskalla edes hauskaa pitää.
Siis nyhjätä kotona pienen lapsen ja miehensä kanssa vai bilettää Olavi Uusivirran kanssa? Lähes nelikymppisenä perheenäitinä? Minulle vastaus on erittäin helppo. Kaksikymppisenä olisin varmasti nimelläni valinnut sen Olavi Uusivirran.
Ja tämän takia sinusta kukaan muukaan ei saisi haluta juhlia vielä herranjestas 36-vuotiaana. Kudo sinä sukkaa, ja anna muiden tehdä mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on meillä on asiat, kun pitää tehdä tikusta asiaa.
Näin ajateltuna tämähän on hyvä uutinen, kun asiathan on todella hyvin, upeeta!!!
Moi mitä muuta demareiden viestintäosaston spämmilinjalle kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
Ja tämän takia sinusta kukaan muukaan ei saisi haluta juhlia vielä herranjestas 36-vuotiaana. Kudo sinä sukkaa, ja anna muiden tehdä mitä haluavat.
juuri näin, yksi elämä, ei tarvitse vetäytyä johonkin keittiöön viettämään tylsää mummon elämää kun virtaa riittää, lyhyen tukan, leveän peffan ja tappotylsän elämän ehtii sitten hankkimaan myöhemminkin
Vierailija kirjoitti:
En juhlisi vielä. Testien tulokset tulevat vasta viikon päästä. Varmasti on myös uusia kuvia ja videoita olemassa.
Varmasti tuleekin. Venäjän ja persujen vaikuttajat yrittävät kohujen voimalla kaataa Marinin, mutta se ei vain onnistu tyhjillä kohuilla.
😁
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta. Moni sivu näyttää pelkästään positiivisessa valossa Sannan. Muualla tunnetaan kohtuukäyttö eikä heti nimitellä alkoholistiksi.
Sanna "voitti" poliitikkojen tanssikisan -
https://www.politico.eu/article/dancing-with-the-stars-7-dancing-top-po…
Ihailu kasvaa kun käyttäytyy kuin mies? Ei kuulosta kovin tasa-arvoiselta sun ajatusmaailma.
Mitä toksista tuossa nyt on? Tanssi Uusivirran kanssa. Ei vaikuttanut toksiselta. Oikeastaan hra Räikkönen lienee ainoa, joka tuosta voisi pahoittaa mielensä, tosin en usko, että pahoittaa, koska on mies.