Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En niin välittänyt Sannasta aiemmin, mutta nyt ihailu kasvaa - sehän käyttäytyy kuin kuka hyvänsä mies

Vierailija
19.08.2022 |

Hänhän on aidosti tasa-arvoihminen, joka antaa itselleen samat vapaudet, jotka miehet ovat antaneet itselleen maailman sivu. Go girl!
Odotan jo uutista harjoittelijapojan tahriintuneesta hamosesta.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta siksi tykkään Sannasta. Vaikka äänestän kokoomusta tai persuja

Vierailija
2/61 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hienoa on siinä, jos käyttäytyy kuin mies? En tajua. Itse en palvo miesten käytöstä tai pidä sitä jotenkin tavoiteltavana.  "Jos mies saa ryypätä, saa nainenkin!" Lapsellista tuollainen.

N39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hienoa on siinä, jos käyttäytyy kuin mies? En tajua. Itse en palvo miesten käytöstä tai pidä sitä jotenkin tavoiteltavana.  "Jos mies saa ryypätä, saa nainenkin!" Lapsellista tuollainen.

N39

Ja siis tykkään Marinista enkä tuomitse. Mutta en nyt sen takia, et käyttäytyy "kuin mies" :D

Vierailija
4/61 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N39

Kumpi on mukavampaa: nyhjätä kotona vai bilettää Olavi Uusivirran kanssa? Noh, eiköhän se ole jälkimmäinen vaihtoehto. Ja kukapa sen pääministeriltä estäisi, jos ei hän itse. Eli ihanaa, että hän ei ole tiukkapipoinen moralisti, jolla vanne kiristää päätä niin paljon, ettei uskalla edes hauskaa pitää.

Vierailija
5/61 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinusta on hienoa ja tasa-arvoa kun joku on umpijuovuksissa työaikana niinkuin Marin. Okei.

Vierailija
6/61 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan minä noin käyttäydy. En käytä alkoholia t: M43

Vierailija
7/61 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/61 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en syyllisty seksuaalirikoksiin. Marinin kähmimisten konsensuaalisuudesta en tiedä.

Vierailija
9/61 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin toimii niin kuin miesjohtaja. Ei muilta vastaan käskyjä siitä miten pitää toimia milloinkin.

Vierailija
10/61 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N39

Oletko näitä ihmisiä kun vaatii naiselta täydellistä puhtoisuuttaa ja pitää olla 100 kertaa pätevämpi kuin mies ollakseen jossain tavis nolla miehen tasolla? Ihan hyvä vaan että meillä on tasa-arvo näin hyvällä mallilla että nainenkin saa olla ihminen jopa valtion johdossa.

Vierailija
11/61 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks kusi murohinsa niin ,että kohta päästään eroon.

Vierailija
12/61 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fossiilit ei nähtävästi tajua että avoin suhde on nykyaikaa.

Mutta onneksi me nuoret olemme modernin tien näyttäjiä. 🤗

M25

Vierailija
13/61 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen pääministeri ei voi mitenkään olla mukana huumejuhlissa sekoilemassa missä käytetään rikoslain vastaisia päihteitä.  Poliittinen maine ja uskottavuus kärsi valtavasti tästä munauksesta. 

"Pitääkö pääministerin olla koko ajan päätöksentekokunnossa? Tutkijalta suorat sanat: ”Pitäisi”  

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b48fc750-8cd9-4799-950f-3cf6ff8ac…

Vierailija
14/61 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää että Sanna on johtaja- ainesta.

Vierailija
15/61 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhlisi vielä. Testien tulokset tulevat vasta viikon päästä. Varmasti on myös uusia kuvia ja videoita olemassa.

Vierailija
16/61 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intersektionaalinen feministi on toksisesti maskuliininen???

Vierailija
17/61 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset miehet ei yleensä nolaa itseään tanssimalla pikkulasten tavoin. Miehet tanssivat vain saadakseen naista.

Vierailija
18/61 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna sanoi melkein häpeillen siinä Veitola-ohjelmassa, ettei hän ole koskaan edes kokeillut mitään laittomia huumaavia aineita, ei edes kannabista.

Olisin erittäin yllättynyt kyllä jos hän olisi käyttänyt kokaiinia, koska kuvasuurennosten perusteella hänen silmiensä pupillit eivät olleet laajentuneet ja kokaiini kyllä hyvin nopeasti näkyy laajenneina pupilleina.

Vierailija
19/61 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haistakaa nyt sanonko mikä... Marinin ainoa moka on, että jäi "rysän päältä" kiinni bilettämisestä. Suomessa kautta aikain on miehet olleet päätöksentekijöitä, joilla ollut varmasti lukemattomia yhteisiä "päätöksentekoriihiä" jossain honkamökeissä Lapissa ym. maakunnissa, missä taatusti oltu veronmaksajien piikkiin ympärikännissä päiväkausia, mutta kun ei ollu videoita, tai kännyköitä paikalla todistamassa menoa, niin mitäänhän ei ole tapahtunut, ja päätöksentekokunnossa on oltu, tosiaan.

Vierailija
20/61 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan minä noin käyttäydy. En käytä alkoholia t: M43

Kyllä kannattaisi. Tietäisit mistä tässäkin ketjussa puhutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä