Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 30v nainen ja tykkään kaikista söpöistä jutuista. Miten voin estää ettei huoneeni näytä teinin huoneelta?!

nainen
19.08.2022 |

Nyt vaikuttaa että kaikki lelut ja pehmolut yms. joku voisi luulla teinin huoneeksi. Mutta tykkään paljon kaikesta söpöstä :( esim pehmoleluista ja koriste-esineistä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko siis vielä vanhempien luona vai jossain asuntolassa jos sinulla ei ole kuin yksi huone? Monella sinun ikäiselläsi on yleensä jo oma koti.

Vierailija
2/23 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen luonto. Ei tuota tarvi estää.

mies54v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin kuin eka vastaaja. Onko sillä väliä, vaikka vaikuttaisikin teinin huoneelta? Ja jos sinulla on asunto, sisusta vaikka olohuone "aikuisemmaksi" vieraiden kutsumista varten ja pidä söpöpehmot makkarissa piilossa.

Vierailija
4/23 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä oikein mitenkään voi estää, mutta jos vaan yks huone on sellainen, niin eipä kai se haittaa, jos muu kämppä on aikuismaisempi.

Vierailija
5/23 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan. Sun koti/ huone ja itsellesihän sitä sisustat. Paras tila on sellainen missä viihtyy.

Vierailija
6/23 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä kannatan kanssa söpöilyhuonetta. Onhan sitä vaikka minkälaisia nukke- ja nallekerääjiä, joilla on niille jutuille erillinen huone ja muuten on tavallinen asunto.

Toki olkkarissakin voi olla söpö vaaleanpunainen sohva, mutta jos se ei ole kuorrutettu pehmoleluilla, ei se näytä teiniltä.

Vierailija
7/23 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enisen sottapytyn ja nykyisen sisustajan äitinä sanoisin, että siisteys erottaa. Ei roinaa lattioille.

Vierailija
8/23 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipasto, kaapit, vitriinit, säilytyslaatikot (joku kosteutta ja tuoksuja poistava lisuke mukaan) ja rasiat. Liika kellariin tai pois. Kerrostalossa ravaa joskus huoltomiehiä jos jokin hajoaa, silloin on kiva tunkea kaappiin harrastusmateriaalit ja lelut.

Vierailija
9/23 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma asuntoni on täynnä kaikkea vaaleanpunaista ja pörröistä. Ei varmasti millään mittapuulla vaikuta aikuisen naisen kodilta, mutta minä en välitä. Senkus sisustat miten itse haluat.

Vierailija
10/23 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä haittaa? Jos itseäsi haittaa sisusta aikuismaisemmin, mutta niitä söpöjä juttuja mukana pitäen. Googlaa erilaisi sisustuksia, mikä olisi sinulle hyvä. Söpöt lakanat ja asiallinen päiväpeitto. Semmoisia pörröisiä mattoja ja viltteja, mutta neutraalit värit sisustuksessa ja söpöjä värejä vain pienissä määrin.

Ja tee vaikka vaatekaapin ylähyllylle pehmoleluarmeija, samoin kaappien sisäpuolelle oviin julisteita yms söpöilyjä.. Näin itse näet ne joka päivä, mutta muut ei. Samoin kaappien sisäpuolia yms. voi maalata pinkillä ja muilla hempeillä väreillä.

Itse kyllä pitäisi ne näkyvillä jos omaa silmää miellyttää, mutta jos häiritsee, niin tuossa vinkkejä.

Vierailija
11/23 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on otsikon kysymys muotoiltu niin, että siinä kysytään itse asiassa ihan päinvastaista kuin mitä tarkoitetaan.  

Vierailija
12/23 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet aikuinen ihminen joka saa sisustaa juuri niin kuin haluaa! Jos pehmolelut ja söpöt asiat ovat "sinun juttusi", niin anna mennä. Takaan, että olet onnellisempi sisustaessasi oman makusi mukaan, kuin jotain hypoteettista arvostelijaa ajatellen.

Vierailija
13/23 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sä tykkäät söpöistä jutuista niin sitten tykkäät söpöistä jutuista. Hirvittävää yrittää ahtaa itsensä johonkin muottiin vaan siksi, että kun "pitäisi".

Itse olen 40v. ja kyllä, edelleen pidän söpöistä jutuista ja asioista. Asun tosin yksin, joten saan päättää asuntoni sisustuksen ihan miten haluan, joten jos söpöt pehmot ovat esillä, ne ovat esillä. Kenellekään ei ole ongelma ja jos se on ongelma, sellainen ihminen ei kuulu elämääni. Ympäri asuntoa on seinällä kuvia ja postikortteja ihan samaan tapaan kuin 20 vuotta sitten, koska se tekee minut onnelliseksi ja kotini viihtyisäksi minulle.

Itse asiassa tässä haaveilen, että kun häiden aika koittaa joskus, toivottavasti, haluan häälahjaksi Hello Kitty ja Dear Daniel hääparipehmot. Se riittää, muuta en tarvitse. Jos en mene naimisiin koskaan, niin sitten ostan ne itse joskus!

Veljeni on yli 30v., näyttää enemmän tai vähemmän haudankaivajalta, ja pitää myös söpöistä jutuista ja söpöistä pikkueläimistä, kuten pupuista.

Elämä on aivan liian lyhyt vakavasti otettavaksi.

Vierailija
14/23 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on aivan fantastista kun jollain on oman näköinen koti. Geneeriset valkoiset, tai Ikealla sisustetut kodit ovat mitä ovat, joten persoonallinen sisustus on aina iloinen yllätys.

Vierailija
15/23 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huone on siisti, niin ei näytä teinin huoneelta kumminkaan.

Vierailija
16/23 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukun pehmolelujen (ja aviomiehen) kanssa, vaikka olen 46. Oma tupa, oma lupa.

Vierailija
17/23 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni on pari pehmolelua jopa olohuoneessa kun ei ole vieraita. Ei tämä asunto silti mikään teinin huone ole. Oma elämäsi, oma kotisi. Teet niin kuin itsellesi parhaaksi näet.

Vierailija
18/23 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen luonto. Ei tuota tarvi estää.

mies54v

Kerrankin samaa mieltä mies54:v:n kanssa.

Vierailija
19/23 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen ja lapsen harrastukset erottaa hinta. Leikkikalut vain tulevat kalliimmiksi mitä vanhemmaksi tulee. Eli panosta laatuun. Tokmanni-nallen sijaan tilaa käsin tehty nallekarhu Briteistä jne.

Vierailija
20/23 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on aivan fantastista kun jollain on oman näköinen koti. Geneeriset valkoiset, tai Ikealla sisustetut kodit ovat mitä ovat, joten persoonallinen sisustus on aina iloinen yllätys.

Mitä vikaa Ikea huonekaluissa? Vai tarkoititko Ikean sivuilta kopioitua sisustusta?