Varatun miehen iskeminen
Minä olen sinkku, mies naimisissa. Olen ihan tavattoman ihastunut häneen, ja pari kertaa ollaan jääty flirttailemaan pitkäksi aikaa, käyty syvällisiä keskusteluja ja mies on kertonut olevansa ihastunut minuun. Mitään fyysistä ei olla tehty.
Nyt mietinkin, että laitan miehelle viestin että olen valmis antamaan meille mahdollisuuden heti kun jättää vaimonsa. Sitä ennen ei onnistu. Mitä luulette onko ihan tuhoon tuomittu ajatus?
Kommentit (45)
Ap lähtee lirkuttelijan kelkkaan ja sitten maksellaan niitä elämän oppirahoja.
Vierailija kirjoitti:
Ap lähtee lirkuttelijan kelkkaan ja sitten maksellaan niitä elämän oppirahoja.
Tervemenoa vain!
Miten tälläisen naisen lyöminen on muka väärin ?
Taas usko nousi suomalaisen naisen hyvyyteen ja arvomaailmaan tämän lukiessani...
Valitettavasti aika usein siinä yhteisessä elämässä kulkevat mukana esimerkiksi miehen vanhemmat, veljet, sisaret, ehkä isovanhemmatkin, joillakin jopa vanhempien sisarukset, eli sedät, tädit ja serkut. Ehkä suku ei ole parisuhdetta miettiessä päällimmäisenä mielessä, mutta on hyvin normaalia, että miehellä on kuitenkin hyvät keskusteluvälit läheisiinsä. Jos ei ole, niin olisin siitä huolissani varmasti. Tottakai jollakin vaikka vanhemmat ovat kuolleet, mutta jos eivät ole, niin mielestäni miehen lapsekas eroaminen vaimostaan jonkun parin kerran juttutuokion takia olisi todellakin lähisuvulle kuuluva asia.
Olen ollut mieheni kanssa yli 20 vuotta ja perheellämme on lämpivöt välit niin minun vanhempiin ja sisaruksiin kuin miehenkin vanhempiin ja sisaruksiin. Eilen viimeksi juttelin anopin kanssa tunnin puhelimessa ja isäni oli meillä torstaina pari tuntia. Siskoni kanssa olen viestitellyt jo tämänkin aamun aikana.
Ap:n aloitus on kuitenkin silkkaa yksinäisen naisen mielikuvitusta ja eipä se ole oikein Tulta alleen saanutkaan.