Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella kotiäidillä on oma auto käytössään?

Vierailija
25.10.2006 |

Vaikka julkisilla pääsisi ja palvelut lähellä. Siis en tarkoita niitä jotka asuu niin korvessa et on pakko olla kaksi autoa!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän omaa autoa sen vuoksi, että

a. julkisilla kulkemiseen menee 3 kertaisesti aikaa autoon verrattuna

b. julkisiin ei aina mahdu kyytiin, joten todellisuudessa aikaa saattaa mennä vielä enemmän.

c. kahden lapsen kanssa omalla autolla liikkuminen on 100x helpompaa muutenkin

Vierailija
2/16 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva kun voi milloin vain lähteä vierailemaan esim. kaverilla joka asuu toisella paikkakunnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan busseja.

Vierailija
4/16 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kipeänä tms.

Vierailija
5/16 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen aina sillä, mikä on helpoin ratkaisu milloinkin.

Vierailija
6/16 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä arkeja 1-2 päivänä keskimäärin.

Asumme palvelujen vieressä, joten kaikki perusasiat hoituu kävellen.

Vierailija
7/16 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskisuuressa kaupungissa kaupan läheisyydessä asutaan ja oma auto on käytössä. Kyläilyt, neuvolareissut, terveyskeskus, apteekki, posti... Joka paikkaan autolla. Minulla on 2 villiviikaria, enkä edes kuvittele astuvani bussiin.

Vierailija
8/16 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupunkia ja hoitoonviemiset päälle. nyt hyvä esim. kun vettä tulee kuin saavista !

Vierailija
9/16 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran meillä ei rahasta ole kiinni sen toisen auton hankkiminen ja ylläpitäminen niin miksi kulkisin lapsikatraan kanssa buseilla, kyttäisin aikatauluja ja juoksisin niiden perässä?

Vierailija
10/16 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun mies pyöräili töihin. Sitten matka piteni ja ostettiin toinen auto. Ykkösauto on minulla ja lapsilla käytössä, koska on turvallisempi kuin kakkosautoksi ostettu " kauppakassi" . En voisi kuvitella ettei meillä olisi auto ja mahdollisuutta liikkumiseen! En liioin sitä että isi ajaa yksin uudella ja turvallisella autolla ja Äiti menee lasten kanssa jollakin pikku koskalla. Se joka kuljettaa lapsia, ajaa paremmalla autolla!

Vierailija
11/16 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en pääse lasten kanssa koskaan minnekää. Ja mies tekee pitkää päivää. Monet ihmettelee miten selviän ja ettei mun pää sekoa :D

Vierailija
12/16 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linja-autolla kulkeminen on kaiken lisäksi niin kallista, 3,90 minusta ja lapsesta yhteen suuntaan, että ei oikein huvita julkisia käyttää.

Vierailija
13/16 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies menee työ-autolla töihin.

Vierailija
14/16 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloudessa vielä yksi auto kuitenkin ja aina käytettävissäni jos ilmoitan siitä puolisolleni ennen puoli kahdeksaa aamulla

mä huomasin liikkuvani mieluummin julkisilla kun se a)on ilmaista b)vailla parkkihuolia c) ei tarvii nostella vaunuja autoon d) julkiset menee sinne, mihin mä olisin autollakin menossa

Vierailija
15/16 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan hyvien kulkuyhteyksien varrella, mutta mulla on myös auto. En tahdo luopua siitä, vaikka en sitä välttämättä tarvitsisikaan. Ajan melkein joka päivä. Ruokaostokset hoidan autolla, mä en jaksa kantaa kauppakasseja. Kylään lähdetään autolla, jos asuvat jossain minne ei pääse metrolla, ja on kiva kun ei iltasella tarvitse käyttää julkisia. Metroasemilla kun pyörii välillä ihan outoa sakkia, ei sinne illalla varsinkaan huvita mennä, ei ainkaan tietyille asemille. Vanhempaa lasta vien harrastuksiin autolla. Nautin autolla ajamisesta. Varsinkin moottoritieajo on mun mieleen.

Niin ja pitäähän nyt autokauppiaan ja yrittäjän vaimolla auto olla!

Vierailija
16/16 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kulkee töihin bussilla ja minä siis käytän perheemme ainoaa autoa. Ja ihan aina, en vain satunnaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä