Nykyään koiria joka puolella kauppakeskuksissa ja kaupoissa!
Olen muistavinani, että koirilta on aina ollut tiukka kielto kauppakeskuksiin ja kauppoihin ylipäänsä. Nykyään koiria näkee koko ajan enenevissä määrin kaupoissa ja kauppakeskuksissa!! Siis mit ihmettä tässä välissä on tapahtunut? Mielestäni on pikkasen ällöttävää että ne nuuhkii kaupoissa elintarvikkeita etc. On kai niitä ravintoloissakin näkynyt. Tämä siis pääkaupunkiseudulla. Onko joku huomannut samaa?
Kommentit (11)
Koiria on nykyään niin paljon, ja ne on jotenkin inhimillistetty , eihän ne enää ole edes "se" vaan "hän" : D
Kyllä muuten kauppakeskuksissa näkyy paljon, ai ainakin Sellossa ja Ainoassa olen nähnyt paljon.
Kauppakeskuksissa oon joskus nähnyt, mutta ruokakaupassa en kertaakaan. Taidat nyt pikkuisen liioitella.
Musti ja Mirri pyytää valjaiden sovitusta varten tuomaan koiran. Pentukerho pidetään samoissa tiloissa.
No tuo Musti ja Mirri on eläinkauppa, joten siellä tykätään eläimistä.
Kauppakeskuksien lemmikkiliikkeisiin on koirien kanssa saanut mennä jo pidemmän aikaa koiran kanssa. Ruokakaupoissa ei ole ehdotonta kieltoa yleisellä tasolla, mutta kauppias voi kieltää erikseen.
Me käydään pari kertaa viikossa sosiaalistamassa koiranpentua eri kauppakeskuksissa. Niissä sijaitsee yleensä eläinkauppoja joissa käydään samalla lelu-/ruokaostoksilla. Eilen käytiin eläinkaupan pentutreffeillä, sinne ei olisi päässyt muuta reittiä kuin kauppakeskuksen läpi.
Ruokakauppaan ei tulisi mieleenikään viedä koiraa.
Ei tuollaisesta härdellistä mikään koira tykkää!
Itselläkin koira ja lenkitys on lenkitys.
Kauppareissut tehdään ilman koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Koiria on nykyään niin paljon, ja ne on jotenkin inhimillistetty , eihän ne enää ole edes "se" vaan "hän" : D
Eläimillä on todettu olevan persoonallisuus, joten on ihan ok käyttää niistä sanaa "hän".
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisesta härdellistä mikään koira tykkää!
Itselläkin koira ja lenkitys on lenkitys.
Kauppareissut tehdään ilman koiraa.
Normaalilla terveellä hermorakenteella varustetut koirat eivät hätkähdä härdelliä. Jotkut ylipehmeät seurakoirat joita ei ole pentuna sosiaalistettu voivat toki pelätä.
Ei ole näkynyt ja Helsingissä asun.