Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi pesukone: Hoover ja LG kokemuksia?

Vyötiäinen
19.08.2022 |

Aikeissa ostaa uuden pesukoneen + kuivausrummun, vaihtoehtoina LG ja Hoover paketit, molemmissa hinta 999 yhteensä.
Ei mitään kokemusta kummastakaan merkistä, joten huvittaisi kuulla viimeaikaisia kokemuksia - onko ollut paljon pikkuvikoja, menneet nopeasti rikki tms.? Jotain muuta joka yllätti negatiivisesti tai positiivisesti?

Hooverilla on 5 v takuu mikä houkuttaa.

Nykykoneet kestävät kai kaikki lyhyemmän ajan kuin ennen, mutta ei huvittaisi taistella huonon käytettävyyden tai suunnitteluvikojen kanssa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

LG pesukone oli minulla aikoinaan, yksi parhaimmista mitä ollut on. Joo nykyisistä yhdistelmistä ei mitään hajua.

Vierailija
2/7 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.gigantti.fi/product/kodinkoneet/pyykinpesu-ja-kuivaus/kuiva…

Tilasin tämän alkuvuodesta, ja olen ollut kyllä TOSI tyytyväinen!

Yksin elän ja joka viikko kone pyörii. Kuivausjuttua en ole vielä kokeillut koska sähkön hinta.

Mutta täältä ääni LG koneelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hetero, mikset kysele prideltä?

Vierailija
4/7 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä kans suositus LG koneelle, itsellä myös kuivaava pesukone. Tähän saa ladattua jopa älypuhelimen sovelluksen kautta jonku ohjelman joka lyhentää pesuaikaa, joten 60 asteen pesu kestää vaan reilu tunnin. Ja puhdasta tulee ihan joka kerta!

Vierailija
5/7 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2006 ostettu 7 kg LG ainakin pelittää edelleen.

Vierailija
6/7 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 LG:n pesukonetta ollut. Yks meni rikki en muista mikä vika ja nyt yksin asuessani käytössä 10 vuotta vanha kone ja toimii kuin unelma. Helppo ja looginen käyttää. Eli pisteet LG:lle!

Vierailija
7/7 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! LG saattaisi siis olla ihan fiksu valinta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme