Kävin mökkipaikkakunnan kampaajalla, voi ei!
Oli pakko käydä jo hiuksia leikkauttamassa. Mallini on lyhyt polkka, kerrostettu ettei näytä liian raskaalta.
No ei mennyt ihan maaliin kyllä!
Olin jo aikoinaan naureskellut miehelleni, että täälläpäin näyttää olevan vain yksi tukkamalli muodissa: kaikilla lyhyt, taaksepäin vedetty, niska lyhyt ja töyhtö-kevennetty otsatukka.
Selvisi ettei se ole niinkään muoti, vaan ilmeisesti ainoa malli mikä täällä osataan leikata.
Eli minun polkka on nyt jyristty lyhemmäksi, mutta ei toki semmoiseksi kuin kaikilla muilla. Mutta siihen suuntaan on ikäänkuin väkisin väänetty.
Mies sanoi, että mun hiukset näyttää siltä kuin ne olis leikattu semmoisella aku ankan ruohonleikkurilla: se työnnettävä, pyörivä räpistin!
Töihin ensi viikolla. Että näin.
Kommentit (24)
Kaikki mökkipaikkakuntien kampaajat leikkaavat tietysti samalla tavalla. Juuri siksi niitä kutsutaankin mökkipaikkakunniksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo että näin pitää lailla kieltää, on niin nolo sanonta. Miksi se aina näihin provoihin kirjoitetaan?
Toivottavasti ap, kuolet ensi yönä, niin ei tarvitse työkavereiden sun inhottavaa naamaa enää kastella ja saa joku fiksu työpaikan.
Tälle saakelin iso peukku.
Minäkin olen niin kyllästynyt näihin typeriin provoihin.
Saatana!
Minäkin kävin mökkisaaremme kampaajalla aamulla.
Laitoin tiukan ponnarin ja hän leikkasi sen saksilla poikki ja avasin lenksun ja sitten hän katkoi pitkäksi jääneet suortuvat.
Samanlainen kampaus oli Ylen aamujuontajalla ja varmaan oli siihen tehty enemmin töitä.
Nyt se kampaajani maalaa terassin kaiteita.
De oli mun mieheni😅
On muuten naurettu tälle kampaamokäynnille.
Höpö höpö. Ne, joilla on mökit, eivät kirjoittele vauva.fi pslstoille. Ne tyypit istuvat helteessä kalamarkkinoilla ja lippivät viimeisiä toimeentulotukiaan lämpimään keppanaan