Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonosti nukuttu yö ja luova työ

Vierailija
19.08.2022 |

Pitäisi mennä työhuoneelle, mutta olen herännyt viime yönä monta kertaa ja uni on katkonaista. Kahvi piristäisi?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tälläisellä puolitehollisella työllä muutenkin...

Vierailija
2/18 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta virkistää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi piristyä jos on väsynyt. Kyllä se joskus onnistuu asiat ja työt väsyneenäkin.

Vierailija
4/18 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Jotain mun tarvitsisi nyt tehdä tän asian suhteen. Olen ihan zombi tällä hetkellä.

Vierailija
5/18 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi piristyä jos on väsynyt. Kyllä se joskus onnistuu asiat ja työt väsyneenäkin.

Teen työtä, joka ei onnistu, pitäisi olla hyvä vireystila. Taidemaalaan. Ei oikein pysty ajattelemaan, jos on väsynyt.

Vierailija
6/18 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö tekemään jotain rutiinihommia, pohjustusta, välineiden huoltoa tms? Tai jotain muita arkisia asioita, jotta eivät ole tiellä sitten kun olet virkeämpi.

Vierailija
7/18 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö tekemään jotain rutiinihommia, pohjustusta, välineiden huoltoa tms? Tai jotain muita arkisia asioita, jotta eivät ole tiellä sitten kun olet virkeämpi.

Tuo oli hyvä idea. Olen aika tarkka rutiineista. Aamuisin yleensä maalaan 2 tuntia ( laitan kellosta herätyksen ajaksi), koska aamulla aivot ovat levänneet. Sitten teen kaksi tuntia muuta, pohjia, hoidan paperitöitä tai kuvaan someen jotain.

Välillä väsyneenä olen torkahtanut maalaustelineen ääreen.

Vierailija
8/18 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa välissä käyn syömässä lounasta ja teen luonnoksia. Koitan piirtää ainakin puoli tuntia joka päivä, jotta piirustusjälki kehittyisi.

Vierailija
9/18 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuuntelen ruben stillerin ja heti perään minna lindgrenin - ylen ykköseltä.

Vierailija
10/18 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene raikkaaseen ulkoilmaan vähäksi aikaa tuulettumaan ja sitten kokeile uudestaan. Kylmä suihku, tai uinti, jos voit itse päättää oman työaikasi. Uintia suosittelen, saat sekä liikunnan, ulkoilman että (kylmän) veden hyvät vaikutukset samassa paketissa.

Vierailija
11/18 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuuntelen ruben stillerin ja heti perään minna lindgrenin - ylen ykköseltä.

En pysty kuuntelemaan mitään puhetta. Alkaa väsyttämään. Oikeasti olen iltavirkku, mutta päivällä on ainoa mahdollisuus maalata.

Vierailija
12/18 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene raikkaaseen ulkoilmaan vähäksi aikaa tuulettumaan ja sitten kokeile uudestaan. Kylmä suihku, tai uinti, jos voit itse päättää oman työaikasi. Uintia suosittelen, saat sekä liikunnan, ulkoilman että (kylmän) veden hyvät vaikutukset samassa paketissa.

Maalaan välillä ulkona. Yleensä on reipas ristiveto päällä. Syksyn tullen mulla on toppatakki, pipo ja kahdet hanskat. Olen siis ulkona käytännössä. Nyt on niin kuuma, että ilma ei virkistä.

Vierailija
13/18 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aikaikkuna, jota suosittelen kaikille luovan työn tekijöille. Kellotan aikaa työn tekemiseen. Ei old paniikkia, kun teen sen 2 tuntia, joskus 3. Tavoite olisi neljä.

Vierailija
14/18 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn syömässä jossain kahvilassa katkarapuleivän lounaaksi ja juon kupin kahvia kyytipojaksi. Kyllä se tästä lähtee taas!!!

Vierailija
15/18 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hyvä ihminen ainakaan roiku täällä av:lla!! Se on typeryyttä, jos olet väsynyt.

Vierailija
16/18 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt hyvä ihminen ainakaan roiku täällä av:lla!! Se on typeryyttä, jos olet väsynyt.

Ihan paras neuvo. Olen makoillut, mutta nyt lähden hommiin. Vaikka sitten ehkä torkahdan siihen työni ääreen...

Vierailija
17/18 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen työtä, joka ei onnistu, pitäisi olla hyvä vireystila. Taidemaalaan. Ei oikein pysty ajattelemaan, jos on väsynyt.

Sitä voi tehdä puolitehollakin. Et ole mikään lennonvalvoja.

Vierailija
18/18 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä voi tehdä puolitehollakin. Et ole mikään lennonvalvoja.

Se on totta. Kun alkaa vain tehdä, vaikka olisi tosi väsynyt, alkukankeuden jälkeen alkaa sujua taas.