Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Huuhkuiden keskiviikko**

25.10.2006 |

No höh. Minä innokkaana tulin että saan lukea teidän kuulumisia mutta en löytänyt tämän päivän ja eilen oli vissiin huuhtikuun odottajat ollut unten mailla.

Meillä oli maanantaina np-ultra. Kaikki oli hyvin. Vauva oli 7.4cm pitkä eli laskettuaika piti paikkaansa eli 27.4.07.

Huomenna olisi ensimmäinen lääkäri nla. Saa nähdä, lupasivat että on muuttunut nla lääkäri (toivottavasti) mutta sitten kuulin juttua että se vanha lekuri vielä olisi. Muuten ihan mukava ihminen, mutta on lukemassa psykologia joten vähän liikaakin sitä painottaa ja tekee omia johtopäätöksiä. Viime raskaudessa, ku minulla oli synnytystapa-arviointi, ensin jouduin odottamaan yli toista tuntia että pääsin lääkärille vaikka nla ei ollut muita asiakkaita. Minä olin jo ihan raivon partaalla että ei tämmönen voi olla totta. Oma nla tätikin oli lomalla ja oli sen sijainen, ei käynyt mitään sanomassa ja kysyin että mitääkö vielä kauankin odottaa niin tuumas vaan että lääkäri ottaa ku ehtii. Lääkäri kyseli miehestäni että miten minä pärhään ku teillä on niin paljon ikäeroakin (6-vuotta) sain ihan sellaisen käsityksen että minusta tulee yh. Sitten lopuksi ehdotti että kun olet niin agressiivinen että haluaisinko käydä terapiassa puhumassa jonkun kanssa. Minä tyynesti vaan sanoin että odottappa itse pari tuntia että pääset lääkärille, kovalla penkilla niin katsomaan mitä mieltä itse olet. En joutunut terapiaan, enkä olis mennytkään. Kauheasti " pyyteli" " anteeksi" ku oli jälkitarkastus ku päivi nla tätini oli kehunut kuinka hyvin pärjätään mieheni pienen vauvan kanssa.

** sekavaa tekstiä, mutta koittakaa ottaa selvää tai sinne päin =)**

Toivoisin että tämä uusi tulokaskin olisi tyttö niin olisi vaatteet valmiina. No kaikki muut tavarat meillä on ku esikko on vielä itsekkin " pieni" .

Esikoinen täyttää tänään vuoden, mutta itse synttärit pidetään lauantaina ku minun äiti ja sisarrukset asuvat parin sadan km päässä.

Tulen huomenna kertoilemaan miten meni nla. Ja oliko ihana lääkäri vain joku uusi mukava... =)

rv 13+5

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas nyt on mökkeilyt mökkeilty ja pyykinpesu rumpa alkaa. On se kumma miten tuota pyykkiä aina vaan kertyy.

Joo kylläpä on tosiaan hiljaista palstalla ollut.

Eipä tässä itelläkään mitään uutta. Säihkähdin hieman kun kaksi kertaa lensin mökillä pyrstölleni,maha oli kipeä sitten illan, mutta vuotoa ei tullut ja jomotuskin loppui. Ensi viikolla olisi neuvola ja ihana kuunnella taas pienen sydämmen jumputusta. Meillä ei ole terkkari sanonut ollenkaan että mitä on sykkeet olleet eli en tiiä onko pojan vai tytön sykkeet :)

Joko teillä tuntuu liikkeet?

Minä luulin jo välillä tuntevani pieniä " tömähdyksiä" ,mutta nyt on ollut hiljaista. Toisaalta tuota mahamakkaraa on riittävästi tuossa edessä jotta voi sekin tunteita vaimentaa.

Tänään pitäis mennä pankkiin kyselee jotta saataisko autolainaa,että saadaan ostaa isompi auto.Sitten alkaakin miettiminen farmari vai tila-auto ja sitten sen pitäis olla hyvä, kohtuu hintainen ja vähän ajettu.

jaaha ja uutta koneellista pyörimään.

Vointeja kaikille.

Vierailija
2/5 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan!

Täällä sitä odotus menee mukavasti. Viikkoja on kasassa jo mukavasti 17+4 ja tätäkin tekstiä kirjoittelen mammahaalareissa. Mahaa on jo jonkin verran, ei nyt kauheasti. Mutta itse kun olen oikeasti aika laiha, n.48kg, niin kyllä se nopeasti näkyy ja omat vaatteet ei käy. Tänään ja eilen on ollut vapaata töistä. IHANAA! Nukkua tosotan 10-12 tuntia öisin, sillä pärjää jotenkuten. Pahat olot alkaa olla suurimmaksi osaksi ohi ja kahvia olen alkanut taas pikkuhiljaa juomaan. Nyt menee jo kupillinen päivässä!

Minulla on kovasti mielessä kummit ja tavarat. Esikoinen on melkein 3v kun vauvelin on määrä syntyä, joten on meillä ihan kivasti vaatetta säästössä. Mutta sitten on sellasia pikkujuttuja kuin ulkopuku... Mitä ulkopukua sitä pitäisi jos vauva syntyy laskettuna aikana eli 31.3? Esikoinen syntyi toukokuun lopussa, joten silloin oli jo melkein kesä. Pitääkö tässä nyt joku pieni 60cm toppapuku vielä ostaa? Onko se tarpeellista? (Tosi ajankohtainan asia nyt miettiä...). Sit vaunut. Esikoisella oli jo 2 lasta aiemmin palvelleet Briot (yhditelmät, v.1999 mallistoa). Ihan ok, mutta vanhanaikaiset ja aika rämät jo. Meinataan tälle vauvalle ostaa ihan uudet, mut nyt pähkäilen, että pitäiskö sit satsata ennenmminkin kunnon kuomurattaisiin eikä mihinkään yhdistelmiin. Tuskin nyt niin paljon liikutaan kuin esikoisen aikaan vaunuilla ja ne rämät vaunuthan meillä on esim. päiväunia varten. Turvakaukalo pitää ostaa. Myytiin esikoisen vanha kun se oli jo meidänkin ostaessa ollut yhdellä lapsella. Muuten tavaroita vissiin on. Ihan pieniä vaatteita en viimeeksi ostanut. Nyt meinasin ostaa jostain huutonetistä tms. kun ne 62-68cm on niin isoja mitä meillä on.

Joo. Eipä tässä kummempaa. Meillä on menossa siivouspäivä. Matot odottaa terassilla tuulettumista, kun nyt sataa niin en viitsi vielä viedä. Pitäisi kunnolla hakata ne.. YÄK! Poika on nyt unilla.

Ainiin, jokos muiden vauvat liikkuu ja potkii? Meillä on tää mukelo potkinut jo monta viikkoa. Ensimmäiset liikkeet tunsin jo vk 14-15 ja nyt liikkeet on päivittäisiä ja aika selviä jo. Mies tuntee myös mahan päältä helposti. Esikoisella tunsin vasta vk20. Silloin oli istukka edessä. Nyt on takana.

Jatketaanpa odotusta...

t.hannah81 rv 17+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi tänään sai käydä taas yökkimässä vedet silmissä sisuskalut pihalle. Taas ehti leksailutaukoa olla useampi päivä... Pikkasen alkaa ottaa jo hermoon. Harrastuksetkin on ihan jääneet kun aina pitää olla valmiina juoksemaan vessaan, argh!

Mä olen ihan tosissaan viikon verran koittanut kuulostella liikkeitä. Ei vielä mitään. Parin viikon päästä olisi vuorossa rakenneultra, alkanut sekin kamalasti ahistamaan. Mulla on jostain (unesta?) tullut mieleen, ettei meidän Oskarilla olisi ollenkaan päätä ja nyt olen ihan varma, että tuolla ultrassa paljastuu jotain kamalaa...

Coltsfoot 16+3

Vierailija
4/5 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka!

Piti tulla kyselemään juuri että ootteko jo tunteneet liikkeitä? mutta onhan jotkut jo ainakin :) mä oo kans jo pari päivää tuntenut illalla sellaisii pieniä tömähdyksiä..en kuitenkaa varma et oisko jo ne niitä toukan liikkeitä vai ei..mut ainakin luulen niin :D

Perjantaina vasta neuvola niin pitäis päästä kuuntelemaan niitä sydän ääniä,odottelen jo kovasti..Tuntuu vaan,että aika kuluu niin nopeesti ettei mukana pysy ja oottelen jo sitä huhtikuuta..

mut nyte siivous puuhiin,kun vielä jaksaa ;)

Vierailija
5/5 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve kaikille! Nyt vasta kirjoittelen vaikka jo viime viikolla kävimme np-ultrassa. Kaikki näytti olevan pikkuisella hyvin:), ihanaa. Päästä peppuun oli kertynyt pituutta 7.8 cm, huikean kokainen:).

Nyt olen mietiskellyt menisimmekö rakenneultraan. Kotikaupungissamme ei makseta kuin yksi ultra ja menisimme rakenneultraan siis yksityiselle.

Moniko teistä on käynyt rakenneultrassa yksityisellä?

t. Masumme rv. 14+3