Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko puolisolla oikeus kieltää ottamasta tatuointia?

Tatuoitu
18.08.2022 |

Mun mielestä ei. Se on sen tatuoinnin ottajan oma asia. No toki ymmärrän kieltämisen, jos puoliso aikoo ottaa esim. vi*tu-sanan otsaansa.

Mulla oli jo useampi tatuointi kun tapasin nykyisen mieheni vajaa 10 vuotta sitten. En ole meidän yhdessäolon aikana ottanut tatuointia, mutta nyt aion ottaa. Mies ei oikein pidä ajatuksesta, mutta ei sitä nyt suoranaisesti kieltänyt.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikeutta kieltää, mutta aina on oikeus jättää se leimattu puoliso.

Vierailija
2/9 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta erota voi kumpi vaan mistä tahansa syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta en ymmärrä, että miksi aktiivisesti haluaisit itsestäsi rumemman kumppanin silmissä. On eri asia olla oma itsensä ja olla esim. meikkaamatta. 

Mutta joo, olen vanha ja nuoruudessani vain merimiehillä, vankilakundeilla ja tietyn ammatin omaavilla naisilla oli tatuoinnit. Nauti siis tatuoinneistasi, jos ne teetät!

Vierailija
4/9 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas iho kirjoitti:

Ei ole oikeutta kieltää, mutta aina on oikeus jättää se leimattu puoliso.

Ei mies mua ole tatuointien vuoksi jättämässä. Jos mies ei haluaisi puolisollaan olevan tatuointeja, niin ei hän olisi mun kanssa alkanut seurustella.

Vierailija
5/9 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisolla ei ole laajennettua edunvalvontaa, niin ei ole oikeutta kieltää edes tavallisella taloudellisten asioiden edunvalvontapäätöksellä.

Vierailija
6/9 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, ei ole.

Vierailija
7/9 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti keskusteltaisiin asiasta, jotta ymmärtäisin, onko mies tosissaan ja miksi hän haluaa tatuoinnin ja minkälaisen tatuoinnin. Kieltää ei voi, mutta kertoisin kyllä mielipiteeni. Ehkä joku kompromissi löytyisi.

Vierailija
8/9 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tatskat on kuulunut harrastuksiin jo ennen suhdetta, niin aika outoa jos kumppani yhtäkkiä "vihaisi" tatuointeja. Ei ehkä tykkää siitä kyseisestä suunnitellusta tatuoinnista?

Jos tatuointeja ei ennestään ole ja kumppanille ne on totaalisen Nou Nou, niin kysynpä vaan, onko aivan pakko ottaa ainakaan jotakin koko selän kokoista tatskaa siinä tilanteessa...

Vierailija
9/9 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tatskat on kuulunut harrastuksiin jo ennen suhdetta, niin aika outoa jos kumppani yhtäkkiä "vihaisi" tatuointeja. Ei ehkä tykkää siitä kyseisestä suunnitellusta tatuoinnista?

Jos tatuointeja ei ennestään ole ja kumppanille ne on totaalisen Nou Nou, niin kysynpä vaan, onko aivan pakko ottaa ainakaan jotakin koko selän kokoista tatskaa siinä tilanteessa...

Siis mies ei pitänyt ajatuksesta uudesta tatuoinnista ennen kuin oli edes nähnyt minkä kuvan aion ottaa. Näytin kuvaa, mutta ei kommentoinut siitä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi