Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen varmaan tylsä ihminen, mutta minun biletykset oli ohi kaksivitosena.

Vierailija
18.08.2022 |

En ole sen jälkeen sitä kaivannut. Onko ihan tavallista bilettää villisti yli kolmikymppisenä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tavallista ja ok. Jotkut myös lopettaa tuossa iässä ja aloittaa uudelleen keski-iässä. Mulle kävi näin. Ei sitä lasten ollessa pieniä jaksanut, kun ei ollut oikein sellaista kaveriporukkaakaan jonka kanssa lähteä radalle. Mutta neljänkympin jälkeen on kyllä taas biletyttänyt kovastikin, ja se on tavallaan vielä hauskempaa nyt kuin nuorena koska se on enemmän vastakohta totiselle elämälle töissä ja muuten. 

Vierailija
2/17 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että minulle olisi parasta, että minulle myönnettäisiin ikuisen opiskelun tuki, jonka avulla voisin opiskella uusia tutkintoja, kunnes maksa sanoo poks. En nimittäin oikein sovi työelämään, mutta en toisaalta ole varsinaisesti työkyvytönkään. Jostain syystä tätä koskevat aloitukset poistuvat palstalta nopeasti, joten kokeilen, menisikö tämä aihetta sivuavassa ketjussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa surulliselta. Otan osaa menetetyn elämäsi puolesta.

Vierailija
4/17 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samoihin aikoihin loppui itselläkin. Tai oikeammin jo joskus 22-23v. Sen jälkeen enää satunnaisesti muutaman kerran. Nyt viimeiseen 10v ei yhtään biletystä, mutta iltaa on istuttu alkoholinkin merkeissä aina joskus ystävien kesken.

Vierailija
5/17 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut bilettävät vielä vanhainkodissakin. Juhlimiseen liittyy Suomessa sellainen sitkeä harhaluulo, että bileissä täytyy olla mahdollisimman sekaisin ja majoneesit rinnuksilla.

Vierailija
6/17 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sulle. Mä käyn festareilla edelleen.

M55

Vierailija
7/17 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Me ollaan erilaisia.

Mun kaverista tuli absolutisti jo teininä.

Musta ei.

Mulle tuli lapset alle kolmekybäsenä. Kavereissa on monta lapsetonta nelikybästä.

Mä en kylläkään tanssi, edes päihtyneenä, mutta näytän kyllä päihtyneenä päihtyneeltä.

Vierailija
8/17 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehet jaksaa bailata pattiksella hautaan saakka, kirjaimellisesti.

Vierailija
9/17 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole mitään vikaa että sinulla on noin ap, sinussa ei ole mitään vikaa. Ei kaikkia kiinnosta samat asiat. MUTTA siinä on vikaa, jos alkaa vihjailla, että muidenkin pitäisi elää kuten sinä, että sinun tapasi elää on jotenkin parempi kuin jonkun joka tykkää aikuisiälläkin bilettää. Elä ja anna muiden elää.

Vierailija
10/17 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ketä ttu kiinnostaa sinun biletykset ja bilettämättä olemiset?

Vierailija
11/17 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään välillä bilettää oikein kunnolla kavereiden kanssa. N34

Vierailija
12/17 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä ei ole mitään vikaa että sinulla on noin ap, sinussa ei ole mitään vikaa. Ei kaikkia kiinnosta samat asiat. MUTTA siinä on vikaa, jos alkaa vihjailla, että muidenkin pitäisi elää kuten sinä, että sinun tapasi elää on jotenkin parempi kuin jonkun joka tykkää aikuisiälläkin bilettää. Elä ja anna muiden elää.

Tämä oli erittäin hyvin sanottu. Aloituksesta tuli aika vahvastikin se fiilis, että ap piti itseään parempana, kun ei aikuisena biletä. Toki provon todennäköisyys on suuri ottaen huomioon palstan saasta-tason. Siksi käännänkin nyt asian niin päin, että sehän on jokaisen oma valinta elää oma elämänsä kuten itse haluaa, toiset ei halua mennä ja bilettää eikä irrotella koskaan, vaan valitsevat hiljaisen ja rauhallisen villasukkaelämän kotona. Valintojen maailma.

Vierailija
13/17 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivat sulle. Mä käyn festareilla edelleen.

M55

Olet pääministeriainesta.

Vierailija
14/17 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä siinä iässä aletaan meilläpäin jo arkkua veistelemään.

Vierailija
15/17 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48 v ja biletän harvoin, ehkä noin kerran kahdessa vuodessa, mutta silloin kun biletän minulla on aina ihan super hauskaa. Yhtä hyvä meno kuin Sannalla ja tosiaan ihan vaan mietojen alkoholien kera. Huumeita en ole koskaan kokeillut. Saatan kyllä tanssia villisti ihan ilman alkoholia, jos hyvä biisi, hyvä seura ja hyvä fiilis vie mukanaan. Surettaa, että moni tuomitsi Sannan villin biletyksen/tanssin myös iän perusteella. Itse aion olla hetkittäin villi ja vapaa niin kauan kuin jalat vain kantavat. Omat vanhempanikin heittäytyvät vielä juhlissa vetämään erikoismooveja ja ihan normaaleja eläkeläisiä ovat. Olinpa todistamassa juhlia missä liki 100 vuotiaskin pisti jalalla koreaksi. Ei elämän kuulu olla niin vakavaa. Lakatkaa heti ankeuttaminen.

Vierailija
16/17 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset lopettavat biletyksen lapsen syntymään

Vierailija
17/17 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on villi biletys? Se että vähän tanssahtelee ja muutama lasillinen. Huh, mitä nutturan kiristelijöitä. Kyllä olet tylsä ja ennen aikoja vanhentunut jos alat muitakin moisesta tuomitsemaan.