Epämieluisin lahja, jonka olet saanut?
Nyt ei tarvitse kaunistella tai tulla kertomaan kuinka kaikki lahjat ovat arvokkaita.
Itse sain jossain 3-luokan ystävänpäivänä jonkun minikokoisen ilmaisnäytetuubin hammastahnaa kun luokassa suoritettiin lahjojen vaihto arpomalla. Itse olin hankkinut ystäväkirjan ja stabilon tussit (tai no isä ne silloin maksoi mutta kuitenkin ei jäänyt kovin riemukas mieli)
Kommentit (8)
Viking Line -säästölipas. Tuliainen laivalta.
Ihan helvetin ruma, turhaa muovikrääsää, enkä edes koskaan käytä käteistä joten mulla ei ole kolikoita mitä siihen laittaisin.
Ois varmaan joku koulun pikkujoululahja, usein löytyi joulukoriste kenkälaatikosta.
Anopilta ja appiukolta pyöreiden synttäreideni kunniaksi sain lahjan arvoltaan ehkä 10e.
Suvussa olen kuitenkin ollut jo melkein 20 vuotta.
Suoraan sanottuna olisin voinut heittää ties minne. Mutta " unohdin" sen heille kun lähdettiin kotiin. Hupsis.
Veli antaa meille sisaruksille joka joulu lahjaksi kasan arpoja.
Ja joka joulu kaikkien muiden arvat voittavat jotain paitsi ne mun arvat. En oo voittanut euroakaan. Stna.
Lapseni mummu tuo aina lapsille jotain epäsopivaa. Mieluiten mahdollisimman ison ja äänekkään. Pahin oli kuitenkin, kun toi ahkeralle rakentelijalle 7-vuotislahjaksi duploja. Oli ne synttärit pilalla. Siihen mummu vielä huutaa päälle, että onpas kiittämätön lapsi, kun arvatenkin on paha mieli ja itku silmässä.
Vihreät kuulat. En ole koskaan voinut sietää niitä enkä kyllä siedä vieläkään. Silti joka ikinen joulu mummu osti niitä joululahjaksi, joskus jopa kaksi pakettia, vaikka sanoin että en tykkää niistä. Oliko tarkoitus pakottamalla saada tykkäämään vai kiusallaanko niitä osti mutta joka ikisen paketin lahjoitin eteenpäin.
10 vuoden jälkeen kun lähdin, sain työnantajalta heijastimen ja jääkaappimagneetin. Paras lahja sieltä oli kuiten omaksi edukseni möhlitty työtodistus. Näytin paperilla alemmalta johtoportaalta, vaikka olin rivityöntekijä. Kiitos siitä!
Oma lapsi sai kummiltaan lahjaksi juuri päinvastaisen nuken mitä oli toivonut. Tismalleen saman hintaiset. Jostain syystä kun mainitsen nukkien eroista, keskustelu ka t o aa, joten laitan tähän vaan, lapsi näytti kummille millaisen nuken toivoisi. Kummi kysyi erikseen lapsen toivetta. Lapsi halusi samanlaisen kun kahdella kaverillaan, sai mahdollisimman erilaisen, mutta saman hintaisen. Tuon ikäiset (5-6v) osaavat jo tiedostaa, jos jokin lelu ei ole "se oikeanlainen" ja tyttö kertoi minulle itkien kuinka jäi leikkien ulkopuolelle.