Kuka muu äiti täällä pukee pojalle punaista/vaaleanpunaista yläosaa päälle?
Itse oon tehnyt niin ihan pojan syntymästä asti. Otti ensiaskeleetkin vaaleanpunaisessa kauluspaidassa. Paita ostettu ulkomailla kun matkustellaan paljon ja ollaan asuttu ulkomailla.
Kommentit (14)
Missä päin maailmaa pojat puetaan vaaleanpunaisiin? Miksei poikasi saa itse päättää mihin väreihin pukeutuu?
Hän on vielä taapero, kaksivuotias.t.ap
Mun esikoispoikani peri sukulaistytöltä vaatteita joten t-paitoja ja collegepaitoja oli kaiken värisiä. Ei tietty mitään prinsessakuviota mutta vaaleanpunaista, punaista ja keltaista.
Vielä nyt 41v on rohkea ja tyylikäs pukeutuja, rakastaa värejä
Pojalla oli päällä punaista jo 80-luvulla. Käytettiin kaiken värisiä vaatteita, ihan itse uutena kaupasta ostettiin. Ja tytöllä oli sinisiä vaatteita myös. Vaaleanpunainen ja -sininen ja kaikki värit käy kummallekin biologiselle ihmissukupuolelle oikein mainiosti.
Mun pojalla on vaaleanpunainen takki. Kaupassa ei ollut sopivankokoisia "poikavärisiä".
Perusvärejä: punainen, oranssi, keltainen, vihreä ja sininen. Näitä käytin kun oli vauva - ja samoja värejä valitsee itsekin.
En muista, että pinkkiä olisi ollut, koska en itse siedä tuommoisia värejä. Mutta kun tytär alkoi valitsemaan omat värinsä, niin olihan se siihen makiaan hattaraan tottuttava...
Väreillä ei ole sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Mun pojalla on vaaleanpunainen takki. Kaupassa ei ollut sopivankokoisia "poikavärisiä".
Ei häiritse vaaleanpunainen takki pojalla tms. Mutta se takkiko oli pakko just sillä sekunnilla ostaa? Ei kierrellä ja katsella muualta?
Jos lapsi pitää itse kyseisistä vaatteista niin miksikäs ei. Iästä riippumatta.
Pojat ovat jo niin isoja, että valitsevat itse vaatteensa ja pukevatkin ne.
Mutta olen käyttänyt pojilla pinkki-valkoraitaista yöpukuhaalaria vauva-aikaan, sukulaisten vanhoja vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Missä päin maailmaa pojat puetaan vaaleanpunaisiin? Miksei poikasi saa itse päättää mihin väreihin pukeutuu?
Ihan Suomessa ja aikuiset miehetkin pukeutuvat vaalean punaiseen.
Meidän perheessä veljeni puettiin punaiseen ja vaalean punaisiin jo 70-luvulla, kun sattui olemaan mieli väri.
Isäni on aina ollut punaisten housujen ystävä ja niin näkyy olevan myös Nalle Wahlroos ja Ruotsin kuningas ja hänellä usein näkyy julkisuudessa myös vaalean punaista.
Pojalla oli joskus 2v yksi vaaleanpunainen paita. Isompana ei ole halunnut vaalenpunaista pukea, punaista kyllä edelleen ja mielellään, onhan se paloauton väri.
Meillä teini poika ja oiskohan pari vuotta sitten niin oli ihan trendi että oli vaaleanpunainen paita vaikka pojalla. Ja onhan tuolla ollut jo vauvana ihan myös ns. tyttöjen väreissä potkuhousuja... Mun mielestä värit kuuluu kaikille.
Punaista Ferrari-paitaa kylläkin, silloin kun Räikkönen menestyi. Vaaleanpunaista ei koskaan.