Suosittele uimapuku pluskokoiselle ja rintavalle!
Hakusessa uimapuku jossa tarpeeksi tukea isoille rinnoille (D-kuppi).
Olisi hakusessa sellainen jossa kunnon olkaimet ja mieluiten painijaselkä ihan matkauintiin. Eli ei mitään rypytyksiä.
Tehdäänkö edes tuollaisia mitä haen?
Kommentit (13)
Itse lihavana naisena en edes haaveile uimisesta. Juoksemaankaan en huonon kunnon ja isojen rintojen takia pysty ja kuntosalille en kehtaa tai uskalla mennä, joten liikunnan harrastamisessa tyydyn suosiolla kävelyyn.
Cittarista ostin jonkun ihan tavallisen valmistajan nätin ja toimivan. Ole kokoa 44 ja 85 E (Triumph liivit). Käyn uimahallissa ja rannalla ihan iloisena. On siellä suurempiakin. Kaikki mahtuu mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse lihavana naisena en edes haaveile uimisesta. Juoksemaankaan en huonon kunnon ja isojen rintojen takia pysty ja kuntosalille en kehtaa tai uskalla mennä, joten liikunnan harrastamisessa tyydyn suosiolla kävelyyn.
Kunto kasavaa kuntoilemalla. Hyvät urheiluliivit auttaa rintojen kanssa ja suosittelen naisille tarkoitettua salia. Meidän salilla ainakin käy ihan kaikenkokoista ja ikäistä naista. Kävely kohottaa kuntoa myös, kunhan vähän reippailee eikä maleksi.
Googlaa Ulla Popken, ja HUOM: ei ne .fi sivut vaan .eu(?) missä PALJON laajempi valikoima.
Noita saa myös esim. Zalandon kautta, jolloin mahdolliset palautukset menee selkeämmin, mutta ei ehkä ole ihan niin laaja valikoima.
Jos löydät Zalandosta hyvät, näet ko. merkin sivuilta yleensä vielä paremmin onko topattu kuppi (=tukevampi) ym. yksityiskohdat paremmin, kannattaa siis hyödyntää molempia sivustoja.
Mä tykkään eniten niistä uimamekoista.
Ainakin Helsingin Sokoksen liiviosastolla on hyvä valikoima uimapukuja. Ainakin 2 merkkiä, joiden kokoluokitus menee kuppikoon mukaan. En äkkiseltään muista merkkejä
Mihin sitä erityistä tukea tarvitse uidessa? Tietysti rintojen pitää mahtua mukavasti uimapukuun, mutta isompi rintaisena se tuki ei ole ollut minulla koskaan ongelma. Pitkään tungin itseni täysin tuettomiin speedoihinkin.
Et kertonut, miten plussakokoista pitäisi löytyä. Halvemmista merkeistä Pola on sellainen, jolla on tosi isoja kokoja. Kerran loppualesta kokeilin, että jos ostaisi halvalla (olisi saanut siinä vaiheessa alle kympillä) yhdet, mutta olin liian pieni niihin +kokoihin, joita kokeilin.
https://www.xxl.fi/arena-spiral-vision-one-piece-b-plus-naisten-uimapuk…
Eikä niistä pienistä rypytyksistäkään ole haittaa, yhdessä vanhassa on sellaiset lantiolla, mutta helmallista ei kannata ikinä hankkia uimista varten, vaikka olisi lyhyt hame. Lasten kanssa kylpylän matalassa istumiseen se sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vesiliikuntahan on kaikkein suositeltavin laji lihavalle. Rohkeasti vaan hankkimaan uimapuku, niitä löytyy kyllä tosi isoja kokojakin. Uimahalleissa voi olla jopa omia ryhmiä ylipainoisille. Vesijuoksuvöitä löytyy erilaisilla painorajoilla, niiden kanssa voi vaikka vesijuosta vaikka luonnonvesissä.
Olin mukana ylipainoisten lajikokeiluissa ja syvän veden jumppa on ollut nautittavin liikuntalaji kaikista, mitä olen koskaan kokeillut.
En suosittele 😉