Erään tuttavapariskunnan molemmat osapuolet kadonneet facesta = ero?
Molemmat ennen aktiivisesti päivittäneet juttuja, nainen enemmän ja hän katosi jo pari viikkoa sitten ja nyt mies katosi myös.
Miksi sinä esim poistuit facesta?
Kommentit (21)
En ole koskaan ollutkaan.
Miten helvetissä teitä jaksaa kiinnostaa muiden elämät noin paljon? En voi käsittää.
Todennäköisesti ovat edelleen yhdessä, ovat vaan tulleet järkiinsä.
Itsehän broadcast ia tunkevat byteviidakkoon.
En ole ollut ikinä facebookista, eikä miehenikään . Varmaan koko Suomi on huolissaan, että mitähän niille on tapahtunut
Lähdin facesta noin 7 vuotta sitten (oltuani aktiivinen siellä, eli tiedän millainen mesta se on).
Syy: en halua, että kukaan tietää elämästäni yhtään mitään, ellei henkilökohtaisesti minulle soita tai laita whatsapp viestiä tai näe minua.
En ole sen jälkeen levittänyt elämästäni riviäkään (enkä kuvaakaan) nettiin.
Anonyymina kyllä kirjoittelen täällä joskus, mutta en enää ikinä missään omalla naamalla ja nimellä.
Yksityisyys kunniaan!
Sometus ja watch-videot vei miehellä aikaa perheeltä, ja minulla fb vaikutti negatiivisesti mielialaan, niin ensin poistuin minä ja mies perässä.
Itse en ole takaisin kaivannut. Miehestä en tiedä onko jo avannut tilin uudestaan.
Näin siis meillä.
Pieni viesti tai puhelu heille "Mitä kuuluu? "
Fiksut ihmiset tajuavat jossain vaiheessa, että elämä somen ulkopuolella on paljon antoisampaa.
Kai sä olisit kuullut jos tuttavat olis eronneet. Stalkkaatko jotain pariskuntaa ja toivot heidän eroa?
Vierailija kirjoitti:
Lähdin facesta noin 7 vuotta sitten (oltuani aktiivinen siellä, eli tiedän millainen mesta se on).
Syy: en halua, että kukaan tietää elämästäni yhtään mitään, ellei henkilökohtaisesti minulle soita tai laita whatsapp viestiä tai näe minua.
En ole sen jälkeen levittänyt elämästäni riviäkään (enkä kuvaakaan) nettiin.
Anonyymina kyllä kirjoittelen täällä joskus, mutta en enää ikinä missään omalla naamalla ja nimellä.
Yksityisyys kunniaan!
Itse saatan laittaa tahallani vaikka lomakuvia ärsyttääkseni jotain kyylää :D muuten pidän matalaa profiilia,mitä elämäni kellekään ulkopuoliselle kuuluu :)? Jos oikeasti on kysyttävää,sen voi kysyä henkilökohtaisesti,kuvani näkevät ne,joiden haluan ne näkevän.
Vierailija kirjoitti:
Kai sä olisit kuullut jos tuttavat olis eronneet. Stalkkaatko jotain pariskuntaa ja toivot heidän eroa?
Ei taida olla ihan kovin läheisiä tuttavia.
En ikinä ole ollut Facebookissa tai Instassa, enkä koskaan ole ymmärtänyt sen ideaa, muissa kuin työasioissa, jos julkinen.
Ketä kiinnostaa?
Paras päivitys oli eräällä äidillä.
Vauvan kakkapökäle ja teksti "tuli iso kakka".
Ei kai kyse ole ollut valetileistä? Vai kummatkin kuolleet? Eikö olisi hauskaa, jos tuollaisia olisi vuosikausia joistain henkilöstä ja jotkut pässit ei tajuaisi seuraavansa valetilejä. Voi kuinka noloa jos niin olisi, siis niille seuraanille. Siinä henkilön älykkyys punnitaan. Ei kai kukaan kuljee tuolla ulkona lukien jonkun sometilejä.
"Se ei laittanut muuten itse infoa mihin oli kulloinkin menossa, joten miten jengi tiesi mihin mennä etukäteen" niin sopii miettiä sitä. Dilleimmät ei tajua eivätkä ikinä uskoisi, että ei se itse sijaintiaan kertonut, eikä ollut muuten känny, vit.. n urpot. Känny gps seuraus on niin last season.
Kun taas, jos seuraa jotain sivuaihin pääsääntöisesti pitää voida luottaa kuten yle. fi ei voi väittää että älykkyydessä olisi jotain vikaa, jos isi joutunut jonkun harvinaisen hakkeroinnin kohteeksi, jossa oineasti olisi esim. yle.fi laitettu modifoituja uutisia tai jopa feikkiuutisia. Myöskin tämä vauva. fi. Ei ole älykkyydestä kiinni tajuaisiko, että sivu on hakkeroitu tau jotenkin kustomoitu juuri sinua varten.
Vaikka käy täällä se ei ole sama kun uskoisi näitä juttuja täällä.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ole ollut Facebookissa tai Instassa, enkä koskaan ole ymmärtänyt sen ideaa, muissa kuin työasioissa, jos julkinen.
Ketä kiinnostaa?
Paras päivitys oli eräällä äidillä.
Vauvan kakkapökäle ja teksti "tuli iso kakka".
Facebook on kiva siitä,että sieltä saa paljon tietoa yrityksistä ja tarjouksista (mm. nettikaupat) ja voi pitää lähemmin yhteyttä tuttaviin,jotka asuvat kauempana,ei tarvitse soittaa aina. Itselle tilini on nimenomaan vapaa-ajan paikka,ei työasioita varten.
Itse olen facebookissa puskaradion, kirppis-, harraste- ja vertaistukiryhmien takia. En ole itsestäni ikinä sinne mitään postannut. Kyllä siellä voi olla niin, että sosiaalinen elämä on muualla, vaikka väkisin näkee niitä muitten jonninjoutavia postauksia. Ja kyllä sen huomaa, kun ne yhtäkkiä loppuvatkin.
Ap
LÖYTÄNEET TILALLE TODELISEN ELÄMÄN!FIKSUJA POSTUNNET SOME JA YMMÄRTÄVÄT SEN TUOMAN HYVÄN OLON, KUN EI SOMESSA OLE!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla ihan kovin läheisiä tuttavia.
Monelleko tuttavalle itse tiedotit heti erostasi?
Ovat joko eronneet, on joku muu kriisi tai toinen tai molemmat ovat kuolleet. Yleensä aktiivipäivitteöijät eivät poistu ns ilmoittamatta somesta, ellei sitten ole aivan erityisen huomionkipeitä ja haku ta nähdä mikä on reaktio tähän katoamiseen.
Poistuisin facesta, kun haluaisin ylläpitää normaalia sosiaalista elämää enkä roikkua somessa