Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka syö kerralla kokonaisen pizzan?

Vierailija
18.08.2022 |

Erityisesti kanssasisaret: tekeekö pizzeria-kokoisen pizzan syöminen tiukkaa, onko sopiva vai jääkö jopa vielä nälkä?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsoja on erilaisia. Italialaisen tyylinen pitsa on melko ohut ja täytteet hyviä eikä niitä ole kovin paljon. Sellaisen jaksaa kyllä syödä.

Lähiön kebab-pitseriassa on kilon painoisia öljyä ja juustoa valuvia jötkäleitä, se on ihan eri ruokalaji.

Vierailija
42/68 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut syödä koko pizzaa kerralla edes silloin kuin painoin 150 kiloa, mutta toki sen päivän mittaan söin kokonaisuudessaan ja paljon paljon muutakin.

Ehkä lihavuuden salaisuus oli just siinä jatkuvassa puputtamisessa? Itse saatan syödä vain 2 kertaa päivän aikana ja pitsat uppoaa hyvin. Olen hoikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ja juuri jaksan syödä normaalipainoisena. Kun olen tukevammassa kunnossa, menee helposti kokonainen kerralla ja vielä päälle jälkkäriä ja parin tunnin päästä taas nälkä.

Vierailija
44/68 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut syödä koko pizzaa kerralla edes silloin kuin painoin 150 kiloa, mutta toki sen päivän mittaan söin kokonaisuudessaan ja paljon paljon muutakin.

Ehkä lihavuuden salaisuus oli just siinä jatkuvassa puputtamisessa? Itse saatan syödä vain 2 kertaa päivän aikana ja pitsat uppoaa hyvin. Olen hoikka.

Ai ehkä? Suomessahan oikein kannustetaan mussuttamaan koko ajan ruokaa naamaan, mikä on ihan sairasta. Kukaan normaali aikuinen ihminen ei tarvitse ravintoa kolmen-neljän tunnin välein eikä nälkää tarvitse pelätä, se on ihan luonnollinen tunne. Ei ihme, että kansa lihoo.

Itse syön silloin kun on nälkä, en silloin kun "kello on seitsemän, välipalan aika". Näin toimii muukin perhe ja kyllä, ollaan kaikki hoikkia. Enkä jaksa syödä kokonaista pizzaa, vastauksena aloitukseen, muu oli ihan vaan ohis 😄

Vierailija
45/68 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein siitä jää jopa nälkä vaikka olen aika pienikokoinen mies (175cm ja 68kg). Joten eiköhän nyt suurin osa jaksa jos on oikeasti nälkä.

Vierailija
46/68 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helposti jaksaa syödä vaikka perhepitsan.

Vierailija
47/68 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tilaisin pizzan ja maksaisin sen, jos en jaksa syödä sitä kokonaan? Selitäpä vähän?

Vierailija
48/68 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Helposti menee normaali pizzerian pizza, perhepizzasta pystyn syömään ehkä 2/3.

Vierailija
49/68 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizza menee helposti, karvakäsi kestää kaksi päivää.

Vierailija
50/68 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön yhdestä pitsasta 3 kertaa.

Vierailija
51/68 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kaksi, mutta painoakin on 120 kiloa.

Vai että 120 kg? Taisit hieman kirjoittaa alakanttiin.

Jaa, en ole tuo 120 kg vaan ihan 52 kg ja 162cm ja helposti menee kaksi pizzaa.

Vierailija
52/68 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön harvoin pitsaa mutta silloin kun syön niin ahmin sen kyllä todella kerralla. Ostan/teen pitsaa silloin kun tosiaan tekee mieli pitsaa. Jaksan muutenkin syödä aika paljon kerralla jos on iso nälkä.

Vierailija
53/68 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan kyllä paitsi jos ei ole kova nälkä niin sitten menee kahdessä erässä. Toki jos on pakko niin pystyn ahtamaan itseeni vaikka kaksi pizzaa.

Vierailija
54/68 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Vaikka kaksi. Painan 50 kiloa. Ja 160cm.

Nainen.

Vierailija
55/68 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä syön kokonaisen. No joskus tekee tiukkaa, jos edellisestä ruokailusta ei ole paljoa aikaa tai jos olutta menee pizzan kanssa parikin, ja jos esim. ollaan treffeillä ja on jatkot odotettavissa, niin ehkä sitten vähän jätän syömättä, ettei hirmu pahasti ala turvottaa.

N37, bmi 22

Vierailija
56/68 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti menee, nälkä.

N

Vierailija
57/68 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV:lla jokainen 40-kiloinen ja 180 cm pitkä syö joka päivä ainakin viisi pizzaa. Mitä laihempi, sitä enemmän syö. 

Kyllä hoikatkin voivat syödä paljon.

Beard Meets Food

Katina Eats Kilos

Vierailija
58/68 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä muuten päivän aikana syö.

Esim. reissusta tultaessa yleensä (jääkaappi tyhjä) haemme (2 aikuisen talous) 3 Kotipitsaa ja niillä pärjäämme pari seuraavaa ateriaa (illalla kotiin, syödään osa, ja loput seuraavana päivänä) joskus 1 pala voi jäädä yli.

Vierailija
59/68 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hullut syö koko pizzan. Itse syön ensin neljäsosan sitten neljäsosan ja sitten puolet.

Vierailija
60/68 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tosiaan mistä pizzapaikasta puhutaan ja lisäksi on eri kokovaihtoja samassakin paikassa monesti. Mutta sanotaan että esimerkiksi normikokoinen Kotipizza menee helposti, kun taas kebabpaikkojen lätyissä on niin paljon pullaa että ei yleensä mene kerralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä