Olen ollut jo vuosia
Aisankannattaja. Vaimon tärkeä ystävättären kanssa vietettävä vuosittainen elokuun mökkireissu missä ystävättären mies on ollut "hovimestarina" oikein rusetti kaulassa. Ruoat laittanut ja sauna pitänyt kuumana. No nyt tultiin kotiin pillu ajeltuna. ( merkkivuoden takia yhdessä oli kuulemma sheivattu ). Kun selitys ei mennyt läpi niin lopulta tunnusti että Isännällä onkin ollut pikkasen isompi rooli jo vuosia. Pe-su siellä on oltu pylly pystyssä ja tätä viikonloppua niin hartaasti odotettu. Väittää ettei koskaan ole ollut muita. Uskonko ? Aikamoinen tunnemyrsky velloo mustasukkaisuuden ja kiihkon välillä. Miten tästä eteenpäin ? Kyllä jollain muullakin on kokemuksia vastaavasta.
Kommentit (6)
Minä olen sellainen rusettimies. Ai että tekee hyvää naida nusauttaa kiellettyä hedelmää. Vaimosikin tykkää. 😛
AP tässä. Nyt kun asiaa on kotona käsitelty ja todella paljon puhuttu niin on paljastunut että seksiä siellä on harrastettu tervetulopanoista läksiäsispanoihin asti. Rouvat keskenään ja tää hovimestari vuoronperään molempien kanssa. Kruununa kaikelle se ettei tää ystävätär ollutkaan pari kesää sitten ollenkaan mukana vaan muualla reissussa. Siis vaimoni nai sitä saatanan pingviiniä kolme päivää yksinään. No hyvä hänelle jos niin pitää. Ens elokuulla ei taida juhlia tulla. (en voi tietää). Erota ei haluttaisi mutta koville ottaa...
Nyt vain annat anteeksi vaikka hammasta purren. Saat takuulla jotain hyvitystä. kannattaa ottaa myös puheeksi suhteenne avaaminen. Voisitte jatkossa molemmat luvan kanssa pitää rinnakkaisia seksisuhteita.